Norite mesti rūkyti? Atsiverskite knygą „Įpročio galia“!
Apžvalgos

Norite mesti rūkyti, atsikratyti viršsvorio ir pamėgti sportą? Atsiverskite knygą „Įpročio galia“!

Mūsų gyvenimas yra valdomas daugybės įpročių: nuo dantų valymosi kasryt iki žodžių, kuriuos kasnakt pasakome vaikams prieš miegą. Tai labai patogu – juk būtų nepalyginamai sunkiau gyventi, jeigu kiekvieną, net ir patį menkiausią, veiksmą turėtume apmąstyti. Tačiau nejučiomis įprastais tampa ir mums visai nenaudingi ar net žalingi įpročiai. Kaip perprasti įpročių susiformavimo mechanizmą? Kaip išsiugdyti naujų ir atsikratyti nepageidaujamų? Apie visa tai skaitykite knygoje „Įpročio galia“.

Moksliniai atradimai, kuriuos turėtų žinoti kiekvienas

Knyga „Įpročio galia“ yra tituluojama geriausia knyga šia tematika. Viena iš priežasčių yra ta, kad joje pateikiama informacija yra paprasta, aiški ir naudinga kiekvienam, o tekstas parašytas lengvai ir suprantamai. Ši knyga pasiekia tai, ko kitoms knygoms pasiekti nepavyko: ji edukuoja pristatydama mokslinę informaciją apie įpročių susiformavimą, ir tuo pačiu skaitymą paverčia pramoga.

Sėkminga reklama = manipuliacija įpročiais?

Skaitydami šią knygą ne tik sužinosite, kaip susiformuoja įpročiai ir kaip juos pakeisti, tačiau ir tai, kaip šia informacija galima pasinaudoti rinkodaros, pardavimų srityse ar kuriant socialinius judėjimus. Sužinosite, kodėl Rozos Parks incidentas JAV įkvėpė žmogaus teisių judėjimą ir kaip parduotuvių tinklas „Target“ taip neįtikėtinai tiksliai atspėja kelintą mėnesį laukiasi jų pirkėjos. Be abejo sužinoję, kaip jūsų įpročiais naudojasi pardavėjai, galėsite pakeisti savo elgesį ir nebepakliūti į jų paspęstas pinkles.

Įpročių anatomija: kaip perprasti žmogaus prigimtį ir pasitelkti ją savo naudai

Knygoje „Įpročio galia“ įpročiai skirstomi į tris dalis: signalą, veiksmą ir atlygį. Pamatę įprastą signalą mes atliekame veiksmą, kuris atneša lauktą atlygį. Pasak Charleso Duhiggo, mes galime su šaknimis išrauti ir seną įprotį pakeitę veiksmą kitu, atnešančiu tokį patį atlygį. Svarbiausia yra gerai išanalizuoti savo elgesį, suprasti, kokie lūkesčiai slypi po blogais įpročiais, kokio atlygio siekiama ir koks panašus veiksmas galėtų atnešti norimą rezultatą. Supratus, ko iš tiesų siekiama persivalgymu, rūkymu ar kitais blogais įpročiais, lengviau juos įveikti pakeičiant tokį patį atlygį atnešančiais teigiamais veiksmais.

Norite sužinoti daugiau? Apie viską knygoje „Įpročio galia“!

Įpročio galia

Dovilė Remeikaitė

Mėlynos akys, didžiulė meilė knygoms ir dar didesnis noras pasidalinti savo atradimais!