6,99 €
7,79 €
9,39 €
11,79 €
12,99 €
14,19 €
Žmonės ir kompanijos: 50 sėkmės istorijų
Žmonės ir kompanijos: 50 sėkmės istorijų
5
  • Išparduota
Žmonės ir kompanijos: 50 sėkmės istorijų
Žmonės ir kompanijos: 50 sėkmės istorijų
Perskaityta: 6,99 €
5
Žmonės ir kompanijos: 50 sėkmės istorijų
Žmonės ir kompanijos: 50 sėkmės istorijų
Perskaityta: 7,79 €
5
Žmonės ir kompanijos: 50 sėkmės istorijų
Žmonės ir kompanijos: 50 sėkmės istorijų
Perskaityta: 9,39 €
5
Žmonės ir kompanijos: 50 sėkmės istorijų
Žmonės ir kompanijos: 50 sėkmės istorijų
Perskaityta: 11,79 €
5
Žmonės ir kompanijos: 50 sėkmės istorijų
Žmonės ir kompanijos: 50 sėkmės istorijų
Perskaityta: 12,99 €
5
Žmonės ir kompanijos: 50 sėkmės istorijų
Žmonės ir kompanijos: 50 sėkmės istorijų
Perskaityta: 14,19 €
5
„Google", „Facebook", „Ryanair", „BMW", „Calvin Klein" ir daugybės kitų sėkmingų kompanijų istorijos prasidėjo nuo žmonių – nebūtinai genijų, gimusių turtingose šeimose ar turėjusių įtakingų pažįstamų.
6.99
SKAITYTA KNYGA
SKAITYTA KNYGA
SKAITYTA KNYGA
SKAITYTA KNYGA
SKAITYTA KNYGA
SKAITYTA KNYGA
  • Autorius: Giedrius Drukteinis
  • Leidėjas
  • Metai: 2018
  • Puslapiai: 448
  • ISBN : 9786094442711
  • Versijos kodas: PT.
  • Formatas: 14 x 21 x 3,5 cm, kieti viršeliai
  • Kalba: Lietuvių

Žmonės ir kompanijos: 50 sėkmės istorijų | knygos.lt

Atsiliepimai

Perskaitytos

6,99 €
Kaip nauja! Edita J. 100%
7,79 €
Labai gera Maric
9,39 €
Labai gera RobertaK 67%
11,79 €
Gera Sonata1987 100%
12,99 €
Labai gera Sonata1987 100%
14,19 €
Gera Karolis1 81%

Aprašymas

„Google", „Facebook", „Ryanair", „BMW", „Calvin Klein" ir daugybės kitų sėkmingų kompanijų istorijos prasidėjo nuo žmonių – nebūtinai genijų, gimusių turtingose šeimose ar turėjusių įtakingų pažįstamų. Verslo magnatų, mados kūrėjų, socialinių tinklų guru praeitis daug margesnė, nei iš pirmo žvilgsnio gali pasirodyti. Ar žinojote, kad „Harley Davidson" motociklai pirmą kartą buvo surinkti daržinėje? Arba kad „Gucci" įkūrėjo giminaičių-paveldėtojų posėdžiai neapsieidavo be riksmų, o kartais net kumščių? O štai „Playboy" įkūrėjas Hughas Hefneris augo religingoje ir konservatyvių pažiūrų šeimoje... Daugelis jų neturėjo pradinio kapitalo, ilgai ieškojo, kol atrado savo kelią, buvo veikiami istorinių ir politinių aplinkybių, klupo ir stojosi, kol pasiekė Olimpą – tapo žymūs ir turtingi. Jų istorijos įtraukia tarsi nuotykių romanas, pažeria daugybę įdomių faktų, įkvepia ir skatina drąsiau siekti savo tikslų.

„Žmonės ir kompanijos: 50 sėkmės istorijų" – tai jau trečioji serijos apie kompanijas ir jų įkūrėjus dalis, išskirtina žvilgsniu į Japonijos ekonomiką. Anksčiau išleistos „Lyderiai: 50 sėkmės istorijų" (2014), „Prekių ženklai: 50 sėkmės istorijų" (2015) susilaukė didžiulio skaitytojų susidomėjimo.

Giedrius Drukteinis – žurnalistas, lektorius, komunikacijos ir verslo konsultantas, žurnalų „Verslo klasė", „TV Antena", „Stilius" ir kt. autorius, vyrų įvaizdžio svetainės www.elegancija.eu įkūrėjas. Taip pat parašė knygas „Vietnamo karas" (1993), „Ulsteris, mano širdis" (1997), „Izraelis, žydų valstybė" (2005), „Kaklaraištis yra politika" (2011), „Kodėl spaudžiame dešinę. Apie etiketą ir manieras" (2014), „Jaunuolio gidas – kaip išgyventi suaugusiųjų pasaulyje" (elektroninė versija – 2015).

  • Kaina: 6,99 €

Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kurią parduoda privatus žmogus.

Knygą išsiųs knygos pardavėjas Edita J..

Pardavėjo reitingas:  100%

Knygos būklė
  • Kaina: 7,79 €

Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kurią parduoda privatus žmogus.

Knygą išsiųs knygos pardavėjas Maric.

Pardavėjo reitingas:  Naujokas

Knygos būklė
apatinis viršelio kampas yra pažeistas ir aplankstytas. Knygos turinys yra tvarkingas, be pažeidimų
  • Kaina: 9,39 €

Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kurią parduoda privatus žmogus.

Knygą išsiųs knygos pardavėjas RobertaK.

Pardavėjo reitingas:  67%

Knygos būklė
  • Kaina: 11,79 €

Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kurią parduoda privatus žmogus.

Knygą išsiųs knygos pardavėjas Sonata1987.

Pardavėjo reitingas:  100%

Knygos būklė
  • Kaina: 12,99 €

Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kurią parduoda privatus žmogus.

Knygą išsiųs knygos pardavėjas Sonata1987.

Pardavėjo reitingas:  100%

Knygos būklė
  • Kaina: 14,19 €

Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kurią parduoda privatus žmogus.

Knygą išsiųs knygos pardavėjas Karolis1.

Pardavėjo reitingas:  81%

Knygos būklė

Formatai:

Perskaitytos

6,99 €
Kaip nauja!
Edita J. 100%
7,79 €
Labai gera
Maric 100%
9,39 €
Labai gera
RobertaK 67%
11,79 €
Gera
Sonata1987 100%
12,99 €
Labai gera
Sonata1987 100%
14,19 €
Gera
Karolis1 81%

„Google", „Facebook", „Ryanair", „BMW", „Calvin Klein" ir daugybės kitų sėkmingų kompanijų istorijos prasidėjo nuo žmonių – nebūtinai genijų, gimusių turtingose šeimose ar turėjusių įtakingų pažįstamų. Verslo magnatų, mados kūrėjų, socialinių tinklų guru praeitis daug margesnė, nei iš pirmo žvilgsnio gali pasirodyti. Ar žinojote, kad „Harley Davidson" motociklai pirmą kartą buvo surinkti daržinėje? Arba kad „Gucci" įkūrėjo giminaičių-paveldėtojų posėdžiai neapsieidavo be riksmų, o kartais net kumščių? O štai „Playboy" įkūrėjas Hughas Hefneris augo religingoje ir konservatyvių pažiūrų šeimoje... Daugelis jų neturėjo pradinio kapitalo, ilgai ieškojo, kol atrado savo kelią, buvo veikiami istorinių ir politinių aplinkybių, klupo ir stojosi, kol pasiekė Olimpą – tapo žymūs ir turtingi. Jų istorijos įtraukia tarsi nuotykių romanas, pažeria daugybę įdomių faktų, įkvepia ir skatina drąsiau siekti savo tikslų.

„Žmonės ir kompanijos: 50 sėkmės istorijų" – tai jau trečioji serijos apie kompanijas ir jų įkūrėjus dalis, išskirtina žvilgsniu į Japonijos ekonomiką. Anksčiau išleistos „Lyderiai: 50 sėkmės istorijų" (2014), „Prekių ženklai: 50 sėkmės istorijų" (2015) susilaukė didžiulio skaitytojų susidomėjimo.

Giedrius Drukteinis – žurnalistas, lektorius, komunikacijos ir verslo konsultantas, žurnalų „Verslo klasė", „TV Antena", „Stilius" ir kt. autorius, vyrų įvaizdžio svetainės www.elegancija.eu įkūrėjas. Taip pat parašė knygas „Vietnamo karas" (1993), „Ulsteris, mano širdis" (1997), „Izraelis, žydų valstybė" (2005), „Kaklaraištis yra politika" (2011), „Kodėl spaudžiame dešinę. Apie etiketą ir manieras" (2014), „Jaunuolio gidas – kaip išgyventi suaugusiųjų pasaulyje" (elektroninė versija – 2015).

Atsiliepimai

    • V
    • 2020-11-26

    .

    • Gytis M.
    • 2020-05-13

    Įdomios įžvalgos apie žinomas kompanijas ir jų prekinius ženklus.

    • Jolita Š.
    • 2020-04-09

    Pateiktų istorijų įdomumas priklauso nuo skaitytojo domėjimosi pateikiama sritimi ir prekės ženklais. Buvo tikrai įdomių istorijų, kurias skaitant rankos kyla bėgti prie kompiuterio ir tyrinėti, kaip gi atrodė tuometiniai daiktai. Tačiau buvo ir gan ištemptų istorijų, kur dėstoma, kas kokiais metais įvyko, ką kompanija nupirko (sausa istorija). Ieškantiems įdomių, tikrų istorijų, ieškantiems įkvėpimo galbūt savo verslui - rekomenduoju perskaityti.

Rodyti daugiau
5 pirkėjai įvertino šią prekę.
5
0%
4
33%
3
33%
2
0%
1
33%