Lyderiai: 50 sėkmės istorijų
Lyderiai: 50 sėkmės istorijų
5
  • Išparduota
„Coca-cola“, „Lego“, „Sony“, „Johnson&Johnson“, „KFC“, „Kellog‘s“, „Philips“ – kasdien išvystame mažiausiai penkis tūkstančius prekių ženklų ant maisto ir vaistų pakuočių, drabužių etikečių, automobilių grotelių, elektroninių prietaisų, pastatų, lėktuvų, net ginklų. Prekių ženklai mus pasitinka parduotuvėse ir restoranuose, kreipiasi į mus iš televizorių ir radijo imtuvų, liejasi iš mylimųjų burnų, šmėžuoja prieš akis žaidžiant su vaikiškais žaislais. Ką vis dėlto prekių ženklai reiškia ir…
0
  • Autorius: Giedrius Drukteinis
  • Leidėjas:
  • Metai: 2013
  • Puslapiai: 384
  • ISBN: 9786094441165
  • Versijos kodas: PT.
  • Formatas: 14,5 x 22 cm, kieti viršeliai
  • Kalba: Lietuvių

Lyderiai: 50 sėkmės istorijų | knygos.lt

Atsiliepimai

  • 2024-03-10

Puikiai aprašo žinomų prekių ženklų kilmę, raidą.

Puikiai aprašo žinomų prekių ženklų kilmę, raidą.

  • emilija
  • 2016-09-01

puikiai parasyta knyga.

puikiai parasyta knyga.

Aprašymas

„Coca-cola“, „Lego“, „Sony“, „Johnson&Johnson“, „KFC“, „Kellog‘s“, „Philips“ – kasdien išvystame mažiausiai penkis tūkstančius prekių ženklų ant maisto ir vaistų pakuočių, drabužių etikečių, automobilių grotelių, elektroninių prietaisų, pastatų, lėktuvų, net ginklų. Prekių ženklai mus pasitinka parduotuvėse ir restoranuose, kreipiasi į mus iš televizorių ir radijo imtuvų, liejasi iš mylimųjų burnų, šmėžuoja prieš akis žaidžiant su vaikiškais žaislais.

Ką vis dėlto prekių ženklai reiškia ir kas juos sukūrė? Kas buvo tie žmonės, kurių vardus kasdien valgome, geriame, avime, mūvime, vairuojame ir įjungiame? Kas skatino tuos prekių ženklų kūrėjus tapti tuo, kuo tapo? Paskaitykite – jų istorijos įtraukia kaip nuotykių romanas, o iš jų ieškojimų, klaidų, nuopuolių ir sėkmės galima daug ko išmokti.

Giedrius Drukteinis – žurnalistas, lektorius, komunikacijos ir verslo konsultantas, žurnalų „Verslo klasė“, „TV Antena“, „Stilius“ ir kt. autorius, vyrų įvaizdžio svetainės www.elegancija.eu įkūrėjas. G. Drukteinis yra išleidęs keturias knygas: „Vietnamo karas“ (1993), „Ulsteris, mano širdis“ (1997), „Izraelis, žydų valstybė“ (2005), „Kaklaraištis yra politika“ (2011). Gyvena ir dirba Vilniuje.

Išparduota

Turi egzempliorių? Parduok!


„Coca-cola“, „Lego“, „Sony“, „Johnson&Johnson“, „KFC“, „Kellog‘s“, „Philips“ – kasdien išvystame mažiausiai penkis tūkstančius prekių ženklų ant maisto ir vaistų pakuočių, drabužių etikečių, automobilių grotelių, elektroninių prietaisų, pastatų, lėktuvų, net ginklų. Prekių ženklai mus pasitinka parduotuvėse ir restoranuose, kreipiasi į mus iš televizorių ir radijo imtuvų, liejasi iš mylimųjų burnų, šmėžuoja prieš akis žaidžiant su vaikiškais žaislais.

Ką vis dėlto prekių ženklai reiškia ir kas juos sukūrė? Kas buvo tie žmonės, kurių vardus kasdien valgome, geriame, avime, mūvime, vairuojame ir įjungiame? Kas skatino tuos prekių ženklų kūrėjus tapti tuo, kuo tapo? Paskaitykite – jų istorijos įtraukia kaip nuotykių romanas, o iš jų ieškojimų, klaidų, nuopuolių ir sėkmės galima daug ko išmokti.

Giedrius Drukteinis – žurnalistas, lektorius, komunikacijos ir verslo konsultantas, žurnalų „Verslo klasė“, „TV Antena“, „Stilius“ ir kt. autorius, vyrų įvaizdžio svetainės www.elegancija.eu įkūrėjas. G. Drukteinis yra išleidęs keturias knygas: „Vietnamo karas“ (1993), „Ulsteris, mano širdis“ (1997), „Izraelis, žydų valstybė“ (2005), „Kaklaraištis yra politika“ (2011). Gyvena ir dirba Vilniuje.

Atsiliepimai

    • Tomas G.
    • 2024-03-10

    Puikiai aprašo žinomų prekių ženklų kilmę, raidą.

    • Skaitytojas
    • 2016-12-22

    pirma knyga kuria perskaičiau, labai patiko, super, šiuo metu turiu trečią tikiuosi nenuvils :)

    • emilija
    • 2016-09-01

    puikiai parasyta knyga.

    • Skaitytojas
    • 2016-03-21

    Labai patiko.

    • Skaitytojas
    • 2014-01-17

    Labai gera knyga. Neįpareigoja perskaityti nuo pradžios iki galo. Tačiau puiki priemonė motyvacijai pakelti-perskaitai vakare vieną sėkmės istoriją ir kitą dieną galima kalnus nuversti :) Nors sunku perskaityti tik po vieną sėkmės istoriją kas vakarą, nes jos labai įdomiai ir lengvai skaitosi.

Rodyti daugiau
5 pirkėjai įvertino šią prekę.
5
80%
4
0%
3
0%
2
0%
1
0%