Vadovėlyje pateikiami verslo komunikacijos ir derybų teoriniai pagrindai, apibūdinami komunikacijos efektyvumo veiksniai, veiksmingo komunikavimo principai. Daug dėmesio skiriama komunikacijos strateginei orientacijai, aptariama emocijų vieta verslo komunikacijoje ir derybose, pristatomos emocijų valdymo galimybės ir taktikos.
Pristatomi kūno kalbos skaitymo ir valdymo pagrindai, klausymo svarba verslo komunikacijoje ir derybose, nagrinėjama pasiruošimo verslo komunikacijai ir deryboms svarba…
Vadovėlyje pateikiami verslo komunikacijos ir derybų teoriniai pagrindai, apibūdinami komunikacijos efektyvumo veiksniai, veiksmingo komunikavimo principai. Daug dėmesio skiriama komunikacijos strateginei orientacijai, aptariama emocijų vieta verslo komunikacijoje ir derybose, pristatomos emocijų valdymo galimybės ir taktikos.
Pristatomi kūno kalbos skaitymo ir valdymo pagrindai, klausymo svarba verslo komunikacijoje ir derybose, nagrinėjama pasiruošimo verslo komunikacijai ir deryboms svarba ir turinys, informacijos mainų derėjimosi procese tikslai ir pagrindai, įrodymo, argumentavimo, įtikinimo taktikos ir technikos, oponento pastabų neutralizavimo būdai, galimos manipuliacijos ir sprendimų priėmimo bei derybų, dalykinių pokalbių užbaigimo metodai.
Šiuo vadovėliu galės naudotis aukštųjų mokyklų vadybos, ekonomikos, komunikacijos ir kitų specialybių studentai, siekiantys įgyti verslo komunikacijos, verslo derybų ir dalykinių pokalbių vedimo sričių žinių.
Vadovėlyje pateikiami verslo komunikacijos ir derybų teoriniai pagrindai, apibūdinami komunikacijos efektyvumo veiksniai, veiksmingo komunikavimo principai. Daug dėmesio skiriama komunikacijos strateginei orientacijai, aptariama emocijų vieta verslo komunikacijoje ir derybose, pristatomos emocijų valdymo galimybės ir taktikos.
Pristatomi kūno kalbos skaitymo ir valdymo pagrindai, klausymo svarba verslo komunikacijoje ir derybose, nagrinėjama pasiruošimo verslo komunikacijai ir deryboms svarba ir turinys, informacijos mainų derėjimosi procese tikslai ir pagrindai, įrodymo, argumentavimo, įtikinimo taktikos ir technikos, oponento pastabų neutralizavimo būdai, galimos manipuliacijos ir sprendimų priėmimo bei derybų, dalykinių pokalbių užbaigimo metodai.
Šiuo vadovėliu galės naudotis aukštųjų mokyklų vadybos, ekonomikos, komunikacijos ir kitų specialybių studentai, siekiantys įgyti verslo komunikacijos, verslo derybų ir dalykinių pokalbių vedimo sričių žinių.
Atsiliepimai
Atsiliepimų nėra
1 pirkėjai įvertino šią prekę.
5
0%
4
0%
3
0%
2
0%
1
0%
Kainos garantija
Ženkliuku „Kainos garantija” pažymėtoms prekėms Knygos.lt garantuoja geriausią kainą. Jei identiška prekė kitoje internetinėje parduotuvėje kainuoja mažiau - kompensuojame kainų skirtumą. Kainos lyginamos su knygos.lt nurodytų parduotuvių sąrašu prekių kainomis. Knygos.lt įsipareigoja kompensuoti kainų skirtumą pirkėjui, kuris kreipėsi „Kainos garantijos” taisyklėse nurodytomis sąlygomis. Sužinoti daugiau
Elektroninė knyga
22,39 €
DĖMESIO!
Ši knyga pateikiama ACSM formatu. Jis nėra tinkamas įprastoms skaityklėms, kurios palaiko EPUB ar MOBI formato el. knygas.
Svarbu! Nėra galimybės siųstis el. knygų jungiantis iš Jungtinės Karalystės.
Tai knyga, kurią parduoda privatus žmogus. Kai apmokėsite užsakymą, jį per 7 d. išsiųs knygos pardavėjas . Jei to pardavėjas nepadarys laiku, pinigai jums bus grąžinti automatiškai.
Šios knygos būklė nėra įvertinta knygos.lt ekspertų, todėl visa atsakomybė už nurodytą knygos kokybę priklauso pardavėjui.
Atsiliepimai