V dobryj put! A 2.1. Rusų kalbos vadovėlis. Ketvirtieji mokymo metai
V dobryj put! A 2.1. Rusų kalbos vadovėlis. Ketvirtieji mokymo metai
  • Išparduota
Vadovėlio medžiaga suskirstyta pagal sociokultūrines temas į 5 dideles dalis – modulius (Asmenybė, Gyvenimo būdas, Laisvalaikis, Kasdienis gyvenimas, Mokomosios kalbos šalis). Moduliai suskirstyti į potemes – pamokas, kurių paskutinė skiriama taisyklingo rašymo gebėjimams ugdyti (Rašybos puslapis). Kiekvienas modulis turi apibendrinimą ir vertinimo bei įsivertinimo testus. Skaitymo gebėjimams ugdyti po kiekvienos temos pateikiama įdomių tekstų. Klausymo gebėjimams ugdyti yra garso įrašų, užduoč…
0

V dobryj put! A 2.1. Rusų kalbos vadovėlis. Ketvirtieji mokymo metai | knygos.lt

Atsiliepimai

Aprašymas

Vadovėlio medžiaga suskirstyta pagal sociokultūrines temas į 5 dideles dalis – modulius (Asmenybė, Gyvenimo būdas, Laisvalaikis, Kasdienis gyvenimas, Mokomosios kalbos šalis). Moduliai suskirstyti į potemes – pamokas, kurių paskutinė skiriama taisyklingo rašymo gebėjimams ugdyti (Rašybos puslapis). Kiekvienas modulis turi apibendrinimą ir vertinimo bei įsivertinimo testus. Skaitymo gebėjimams ugdyti po kiekvienos temos pateikiama įdomių tekstų. Klausymo gebėjimams ugdyti yra garso įrašų, užduočių ir pratimų.

Vadovėlio novatoriškumas – jo struktūra ir metodinė organizacija. Mokytojams nereikės atrinkinėti medžiagos pamokai, formuluoti temas ir tikslus. Viena arba dvi vadovėlio atlankos yra viena pamoka, turinti savo temą, tikslus (Šiandien mokysimės), mokomąją medžiagą pagal visas kalbinės veiklos rušis (žodynėlis, kalbos modeliai, gramatinės struktūros, dialogai ir tekstai, užduočių mikrosistema, pratimai Pratybose), konkretų mokymo(si) rezultatą (Šią pamoką išmokote). Pamokos medžiaga suskirstyta į pagrindinę (Išsiaiškinkime, Atlikime) ir pagalbinę (Prisiminkime, Reikės) arba išskiriama kaip labai svarbi (Įsiminkite). Tam padeda atlankos maketas, kai yra platesnė ir siauresnė puslapio erdvės.

Vadovėlis kalba su mokiniu, padeda jam, koordinuoja jo darbą. Tam padės ir aiškinamosios ir darbą organizuojamosios lentelės, schemos, iliustracijos.

Vieninga vadovėlio užduočių sistema remiasi kritinio mąstymo, probleminio mokymo, asmeninės veiklos, sprendimų priėmimo metodais ir principais, skatina mokinius kritiškai mąstyti, lyginti ir analizuoti faktus ir reiškinius, apibendrinti, daryti išvadas, diskutuoti, atlikti vaidmenis, kūrybinius darbus, projektus. Taikomi įvairūs mokymo ir mokymosi metodai: darbas poromis ir grupėmis, projektas, klausimų ratas, užduotis-žaibas, žodžių ir semantiniai žemėlapiai.

Pratybų sąsiuvinyje pateikiami pratimai, papildantys vadovėlio užduotis, lavinantys rašymo įgūdžius, kalbos vartoseną, žodžių įsiminimą. Pratybos atlieka Kalbų aplanko funkciją, nes turi įsivertinimo testus ir lenteles, išsaugo mokinių parašytus kūrybinius darbus.

Mokytojo knygoje yra patarimų mokytojui, kaip pritaikyti vadovėlio medžiagą, užduotis ir pratimus skirtingų pasiekimų lygių mokiniams, kaip atlikti užduotis ir kaip vertinti. Prie vertinimo testų yra vertinimo skalė.

Toks mokomasis komplektas padeda mokytojams planuoti ir vesti pamokas pagal šiuolaikinę metodiką, jaustis tvirtai, atskleisti ir pritaikyti savo kūrybiškumą.

Išparduota

Turi egzempliorių? Parduok!


Vadovėlio medžiaga suskirstyta pagal sociokultūrines temas į 5 dideles dalis – modulius (Asmenybė, Gyvenimo būdas, Laisvalaikis, Kasdienis gyvenimas, Mokomosios kalbos šalis). Moduliai suskirstyti į potemes – pamokas, kurių paskutinė skiriama taisyklingo rašymo gebėjimams ugdyti (Rašybos puslapis). Kiekvienas modulis turi apibendrinimą ir vertinimo bei įsivertinimo testus. Skaitymo gebėjimams ugdyti po kiekvienos temos pateikiama įdomių tekstų. Klausymo gebėjimams ugdyti yra garso įrašų, užduočių ir pratimų.

Vadovėlio novatoriškumas – jo struktūra ir metodinė organizacija. Mokytojams nereikės atrinkinėti medžiagos pamokai, formuluoti temas ir tikslus. Viena arba dvi vadovėlio atlankos yra viena pamoka, turinti savo temą, tikslus (Šiandien mokysimės), mokomąją medžiagą pagal visas kalbinės veiklos rušis (žodynėlis, kalbos modeliai, gramatinės struktūros, dialogai ir tekstai, užduočių mikrosistema, pratimai Pratybose), konkretų mokymo(si) rezultatą (Šią pamoką išmokote). Pamokos medžiaga suskirstyta į pagrindinę (Išsiaiškinkime, Atlikime) ir pagalbinę (Prisiminkime, Reikės) arba išskiriama kaip labai svarbi (Įsiminkite). Tam padeda atlankos maketas, kai yra platesnė ir siauresnė puslapio erdvės.

Vadovėlis kalba su mokiniu, padeda jam, koordinuoja jo darbą. Tam padės ir aiškinamosios ir darbą organizuojamosios lentelės, schemos, iliustracijos.

Vieninga vadovėlio užduočių sistema remiasi kritinio mąstymo, probleminio mokymo, asmeninės veiklos, sprendimų priėmimo metodais ir principais, skatina mokinius kritiškai mąstyti, lyginti ir analizuoti faktus ir reiškinius, apibendrinti, daryti išvadas, diskutuoti, atlikti vaidmenis, kūrybinius darbus, projektus. Taikomi įvairūs mokymo ir mokymosi metodai: darbas poromis ir grupėmis, projektas, klausimų ratas, užduotis-žaibas, žodžių ir semantiniai žemėlapiai.

Pratybų sąsiuvinyje pateikiami pratimai, papildantys vadovėlio užduotis, lavinantys rašymo įgūdžius, kalbos vartoseną, žodžių įsiminimą. Pratybos atlieka Kalbų aplanko funkciją, nes turi įsivertinimo testus ir lenteles, išsaugo mokinių parašytus kūrybinius darbus.

Mokytojo knygoje yra patarimų mokytojui, kaip pritaikyti vadovėlio medžiagą, užduotis ir pratimus skirtingų pasiekimų lygių mokiniams, kaip atlikti užduotis ir kaip vertinti. Prie vertinimo testų yra vertinimo skalė.

Toks mokomasis komplektas padeda mokytojams planuoti ir vesti pamokas pagal šiuolaikinę metodiką, jaustis tvirtai, atskleisti ir pritaikyti savo kūrybiškumą.

Atsiliepimai

  • Atsiliepimų nėra
0 pirkėjai įvertino šią prekę.
5
0%
4
0%
3
0%
2
0%
1
0%