Atsiliepimai
Aprašymas
The contributions in this volume suggest that the ethics project in legal education is increasingly an international one. Even though the strength of commitment by both the profession and the legal academy to ethics learning within law schools varies, two fundamental questions confront all who work in this area. First, what is it that we want our students to learn (or, perhaps, in what manner do we want our students to develop) from the teaching of legal ethics? Second, how can we create a learning environment that will encourage the nature and quality of learning we think is important?
All the contributors to this volume take a strong stand on the importance of ethical legal practice and the role of law schools in developing students' capacities in this area. They share a belief in the essential need to encourage law students to engage with the moral dimensions of legal practice. The questions that these scholars grapple with are therefore not of the should we be teaching this? variety, but how might we best to go about doing this, so that our efforts within law schools really make some difference? Each of the chapters in this volume adds uniquely to our understanding of these matters.
The contributions in this volume suggest that the ethics project in legal education is increasingly an international one. Even though the strength of commitment by both the profession and the legal academy to ethics learning within law schools varies, two fundamental questions confront all who work in this area. First, what is it that we want our students to learn (or, perhaps, in what manner do we want our students to develop) from the teaching of legal ethics? Second, how can we create a learning environment that will encourage the nature and quality of learning we think is important?
All the contributors to this volume take a strong stand on the importance of ethical legal practice and the role of law schools in developing students' capacities in this area. They share a belief in the essential need to encourage law students to engage with the moral dimensions of legal practice. The questions that these scholars grapple with are therefore not of the should we be teaching this? variety, but how might we best to go about doing this, so that our efforts within law schools really make some difference? Each of the chapters in this volume adds uniquely to our understanding of these matters.
Ženkliuku „Kainos garantija” pažymėtoms prekėms Knygos.lt garantuoja geriausią kainą. Jei identiška prekė kitoje internetinėje parduotuvėje kainuoja mažiau - kompensuojame kainų skirtumą. Kainos lyginamos su knygos.lt nurodytų parduotuvių sąrašu prekių kainomis. Knygos.lt įsipareigoja kompensuoti kainų skirtumą pirkėjui, kuris kreipėsi „Kainos garantijos” taisyklėse nurodytomis sąlygomis. Sužinoti daugiau
DĖMESIO!
Ši knyga pateikiama ACSM formatu. Jis nėra tinkamas įprastoms skaityklėms, kurios palaiko EPUB ar MOBI formato el. knygas.
Svarbu! Nėra galimybės siųstis el. knygų jungiantis iš Jungtinės Karalystės.
Daugiau informacijos apie ACSM formato knygas ir kaip jas skaityti rasite čia.
DĖMESIO!
Tai yra elektroninė knyga, skirta skaityti el. knygų skaityklėse, telefonuose, planšetėse ar kompiuteriuose.
Svarbu! Nėra galimybės siųstis el. knygų jungiantis iš Jungtinės Karalystės.
DĖMESIO!
Tai knyga, kurią parduoda privatus žmogus. Kai apmokėsite užsakymą, jį per 7 d. išsiųs knygos pardavėjas . Jei to pardavėjas nepadarys laiku, pinigai jums bus grąžinti automatiškai.
Šios knygos būklė nėra įvertinta knygos.lt ekspertų, todėl visa atsakomybė už nurodytą knygos kokybę priklauso pardavėjui.
Norite ir jūs parduoti skaitytas knygas ir užsidirbti?
Sužinokite daugiau čia
Perskaityta knyga: Nenauja knyga, kuri parduodama tiesiai iš knygos.lt sandėlio. Knygos kokybė įvertinta knygos.lt ekspertų.
Atsiliepimai