30,99 €
60,99 €
Tarpukario Lietuvos reklama
Tarpukario Lietuvos reklama
4
  • Išparduota
Tarpukario Lietuvos reklama
Tarpukario Lietuvos reklama
Perskaityta: 30,99 €
4
Tarpukario Lietuvos reklama
Tarpukario Lietuvos reklama
Perskaityta: 60,99 €
4
Tai popierinė laiko mašina, kuri nuveš Jus atgal į amerikoniškumu dvelkiantį tarpukarį, kai Lietuvą pasiekė vakarietiški prekės ženklai, o kartu su jais atkeliavo ir vakarietiška reklamos kultūra.
30.99
SKAITYTA KNYGA
SKAITYTA KNYGA

Tarpukario Lietuvos reklama | knygos.lt

Atsiliepimai

Perskaitytos

30,99 €
Labai gera Valentas
60,99 €
Labai gera Lesebuch 100%

Aprašymas

Knyga-albumas „Tarpukario Lietuvos reklama“ tai popierinė laiko mašina, kuri nuveš Jus atgal į amerikoniškumu dvelkiantį tarpukarį, kai Lietuvą pasiekė vakarietiški prekės ženklai, o kartu su jais atkeliavo ir vakarietiška reklamos kultūra.

„Tarpukario Lietuvos reklama“ –  kelionė laiku, kurios metu išvysite daugybę lietuviškų ir Lietuvos rinkai adaptuotų tarpukario reklamų. Nustebsite pamatę, kad mūsų proseneliai dar tarpukario Lietuvoje galėjo nusipirkti „Ford“, „Fiat“ ar „BMW“ automobilį, užsipilti „Shell“ degalų, pralėkti „Harley Davidson“ motociklu, klausytis „Philips“ radijo, gurkšnoti „Martini“, skalbti su „Persil“, kramtyti „Wrigley’s Spearmint“ ir vartoti daugybę kitų garsių užsienio ir lietuviškų prekės ženklų gaminių.

Pamatysite, kaip save reklamavo šimtametė alaus darykla „Volfas Engelman“, šokolado fabrikas „Rūta“, legendinis „Sanitas“, tarpukario mados ženklas „Drobė“ ir daugybė kitų lietuviškų prekių gamintojų. Grafiška ir rėksminga to meto reklama viliojo ir skatino pirkti. Tai buvo lietuviškos reklamos meno ir rinkodaros pradžia. Tarpukario reklamas iliustravo patys garsiausi dailininkai, o reklaminius tekstus rašė net poetai. Iškiliems reklamos kūrėjams knygoje skiriamas atskiras dėmesys.

Nepaklysti gausiai iliustruotos knygos labirintuose padės gidais tapę šiuolaikinės reklamos vilkai: Tomas Ramanauskas („NEW!“), Paulius Senūta („Not Perfect | Y&R“), Rimantas Stanevičius („Milk“), Tomas Karpavičius („Adell Taivas Ogilvy“) bei pasikaustę akademikai: dizaineris, Vilniaus dailės akademijos profesorius Audrius Klimas ir dailės istorikė, profesorė Giedrė Jankevičiūtė.

Iš viso rasite dvidešimt skyrių, kuriuose publikuojama 560 iliustracijų.

  • Kaina: 30,99 €

Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kurią parduoda privatus žmogus.

Knygą išsiųs knygos pardavėjas Valentas.

Pardavėjo reitingas:  Naujokas

Knygos būklė
Nurašyta bibliotekos knyga, tad turi bibliotekai būdingus žymėjimus, kurie turiniui įtakos neturi.
  • Kaina: 60,99 €

Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kurią parduoda privatus žmogus.

Knygą išsiųs knygos pardavėjas Lesebuch.

Pardavėjo reitingas:  100%

Knygos būklė
Labai tvarkinga.

Formatai:

Perskaitytos

30,99 €
Labai gera
Valentas 100%
60,99 €
Labai gera
Lesebuch 100%

Knyga-albumas „Tarpukario Lietuvos reklama“ tai popierinė laiko mašina, kuri nuveš Jus atgal į amerikoniškumu dvelkiantį tarpukarį, kai Lietuvą pasiekė vakarietiški prekės ženklai, o kartu su jais atkeliavo ir vakarietiška reklamos kultūra.

„Tarpukario Lietuvos reklama“ –  kelionė laiku, kurios metu išvysite daugybę lietuviškų ir Lietuvos rinkai adaptuotų tarpukario reklamų. Nustebsite pamatę, kad mūsų proseneliai dar tarpukario Lietuvoje galėjo nusipirkti „Ford“, „Fiat“ ar „BMW“ automobilį, užsipilti „Shell“ degalų, pralėkti „Harley Davidson“ motociklu, klausytis „Philips“ radijo, gurkšnoti „Martini“, skalbti su „Persil“, kramtyti „Wrigley’s Spearmint“ ir vartoti daugybę kitų garsių užsienio ir lietuviškų prekės ženklų gaminių.

Pamatysite, kaip save reklamavo šimtametė alaus darykla „Volfas Engelman“, šokolado fabrikas „Rūta“, legendinis „Sanitas“, tarpukario mados ženklas „Drobė“ ir daugybė kitų lietuviškų prekių gamintojų. Grafiška ir rėksminga to meto reklama viliojo ir skatino pirkti. Tai buvo lietuviškos reklamos meno ir rinkodaros pradžia. Tarpukario reklamas iliustravo patys garsiausi dailininkai, o reklaminius tekstus rašė net poetai. Iškiliems reklamos kūrėjams knygoje skiriamas atskiras dėmesys.

Nepaklysti gausiai iliustruotos knygos labirintuose padės gidais tapę šiuolaikinės reklamos vilkai: Tomas Ramanauskas („NEW!“), Paulius Senūta („Not Perfect | Y&R“), Rimantas Stanevičius („Milk“), Tomas Karpavičius („Adell Taivas Ogilvy“) bei pasikaustę akademikai: dizaineris, Vilniaus dailės akademijos profesorius Audrius Klimas ir dailės istorikė, profesorė Giedrė Jankevičiūtė.

Iš viso rasite dvidešimt skyrių, kuriuose publikuojama 560 iliustracijų.

Atsiliepimai

  • Atsiliepimų nėra
4 pirkėjai įvertino šią prekę.
5
0%
4
0%
3
0%
2
0%
1
0%