Taisyklingai kalbėti mokausi žaisdamas. I dalis
Taisyklingai kalbėti mokausi žaisdamas. I dalis
  • Išparduota
Priemonė skirta ikimokyklinio, priešmokyklinio amžiaus vaikams, pradinių klasių mokiniams, taip pat specialiųjų poreikių įvairaus amžiaus mokiniams. Jos tikslas – mokyti gramatiškai taisyklingos kalbos, derinant kiekinius skaitvardžius su daiktavardžiais giminėmis, skaičiais ir linksniais, plečiant žodyną, mokant sudaryti taisyklingus sakinius. Šį leidinį gali naudoti logopedai, specialieji pedagogai, auklėtojai, mokytojai ir tėvai. Priemonę sudaro užduotys, atliekamos trimis būdais: - uždu…
0
  • Autorius: Vidutė Zubrienė
  • Leidėjas:
  • Metai: 2021
  • ISBN: 9789955325505
  • Versijos kodas: PT.
  • Formatas: 21,5 x 31 x 1,5 cm, minkšti viršeliai
  • Kalba: Lietuvių

Taisyklingai kalbėti mokausi žaisdamas. I dalis | knygos.lt

Atsiliepimai

Aprašymas

Priemonė skirta ikimokyklinio, priešmokyklinio amžiaus vaikams, pradinių klasių mokiniams, taip pat specialiųjų poreikių įvairaus amžiaus mokiniams.

Jos tikslas – mokyti gramatiškai taisyklingos kalbos, derinant kiekinius skaitvardžius su daiktavardžiais giminėmis, skaičiais ir linksniais, plečiant žodyną, mokant sudaryti taisyklingus sakinius.

Šį leidinį gali naudoti logopedai, specialieji pedagogai, auklėtojai, mokytojai ir tėvai.

Priemonę sudaro užduotys, atliekamos trimis būdais:

- užduočių lapai ir tais pačiais skaitmenimis pažymėtos mažos paveikslėlių kortelės, kurios uždedamos ant užduočių lapų (1, 2, 3, 6, 7, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 22 lapai);

- užduočių lapai, kuriuose paveikslėliai sujungiami nuvalomu rašikliu (4, 5, 8, 9, 10, 11, 12, 13 lapai);

- užduočių lapai, kuriuose atsakymai įrašomi nuvalomu rašikliu (20, 21 lapai).

Žaidimas pradedamas vyriškosios ir moteriškosios giminės nustatymo mokymu / įtvirtinimu (1–3 lapai). Vaikas, pasirinkęs paveikslėlio kortelę, įvardija nupieštą daiktą, nustato žodžio giminę ir deda kortelę į vieną arba kitą užduočių lapo pusę. Jeigu nustatyti žodžio giminę sekasi sunkiai, reikalingos papildomos užduotys, kad vaikas pasiruoštų tolimesniam darbui su šia priemone.

Po to pereinama prie kiekinių skaitvardžių derinimo su daiktavardžiais (4–22 lapai). Kiekviename lape yra pateikta sakinių (mėlyna spalva – vyriškoji giminė, raudona spalva – moteriškoji giminė), kuriuos vaikas turi sudaryti pagal analogiją su visais lape esančiais paveikslėliais, pavyzdžių. Pirmiausia išsiaiškinama, kas nupiešta paveikslėlyje, po to nustatoma žodžio giminė, suskaičiuojami paveikslėlyje esantys daiktai, sudaromas sakinys ir atliekama galutinė užduotis – užduoties lape uždedama maža paveikslėlio kortelė, sujungiami paveikslėliai arba įrašomas reikiamas skaitmuo (žiūrėti pagal sutartinius ženklus).

Išparduota

Turi egzempliorių? Parduok!


Priemonė skirta ikimokyklinio, priešmokyklinio amžiaus vaikams, pradinių klasių mokiniams, taip pat specialiųjų poreikių įvairaus amžiaus mokiniams.

Jos tikslas – mokyti gramatiškai taisyklingos kalbos, derinant kiekinius skaitvardžius su daiktavardžiais giminėmis, skaičiais ir linksniais, plečiant žodyną, mokant sudaryti taisyklingus sakinius.

Šį leidinį gali naudoti logopedai, specialieji pedagogai, auklėtojai, mokytojai ir tėvai.

Priemonę sudaro užduotys, atliekamos trimis būdais:

- užduočių lapai ir tais pačiais skaitmenimis pažymėtos mažos paveikslėlių kortelės, kurios uždedamos ant užduočių lapų (1, 2, 3, 6, 7, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 22 lapai);

- užduočių lapai, kuriuose paveikslėliai sujungiami nuvalomu rašikliu (4, 5, 8, 9, 10, 11, 12, 13 lapai);

- užduočių lapai, kuriuose atsakymai įrašomi nuvalomu rašikliu (20, 21 lapai).

Žaidimas pradedamas vyriškosios ir moteriškosios giminės nustatymo mokymu / įtvirtinimu (1–3 lapai). Vaikas, pasirinkęs paveikslėlio kortelę, įvardija nupieštą daiktą, nustato žodžio giminę ir deda kortelę į vieną arba kitą užduočių lapo pusę. Jeigu nustatyti žodžio giminę sekasi sunkiai, reikalingos papildomos užduotys, kad vaikas pasiruoštų tolimesniam darbui su šia priemone.

Po to pereinama prie kiekinių skaitvardžių derinimo su daiktavardžiais (4–22 lapai). Kiekviename lape yra pateikta sakinių (mėlyna spalva – vyriškoji giminė, raudona spalva – moteriškoji giminė), kuriuos vaikas turi sudaryti pagal analogiją su visais lape esančiais paveikslėliais, pavyzdžių. Pirmiausia išsiaiškinama, kas nupiešta paveikslėlyje, po to nustatoma žodžio giminė, suskaičiuojami paveikslėlyje esantys daiktai, sudaromas sakinys ir atliekama galutinė užduotis – užduoties lape uždedama maža paveikslėlio kortelė, sujungiami paveikslėliai arba įrašomas reikiamas skaitmuo (žiūrėti pagal sutartinius ženklus).

Atsiliepimai

  • Atsiliepimų nėra
0 pirkėjai įvertino šią prekę.
5
0%
4
0%
3
0%
2
0%
1
0%