Nors knyga pirmiausiai skirta Vilniaus universiteto Komunikacijos fakulteto Kultūros komunikacijos ir informacijos, Leidybos ir reklamos, Verslo informacijos vadybos bei Žurnalistikos bakalauro studijų programų studentams, nagrinėjantiems šiuolaikinių medijų naudojimo ir šiuolaikinių informacijos išteklių vartojimo klausimus, tačiau tekstą siekta parašyti minimaliai naudojant akademiniams tekstams būdingą terminologiją ir minties raišką, todėl knygos skaitytojais gali būti nebūtinai komunikacij…
Nors knyga pirmiausiai skirta Vilniaus universiteto Komunikacijos fakulteto Kultūros komunikacijos ir informacijos, Leidybos ir reklamos, Verslo informacijos vadybos bei Žurnalistikos bakalauro studijų programų studentams, nagrinėjantiems šiuolaikinių medijų naudojimo ir šiuolaikinių informacijos išteklių vartojimo klausimus, tačiau tekstą siekta parašyti minimaliai naudojant akademiniams tekstams būdingą terminologiją ir minties raišką, todėl knygos skaitytojais gali būti nebūtinai komunikacijos ir informacijos mokslų atstovai.
Su knygoje dėstomomis idėjomis galėtų susipažinti visi norintieji būti sumaniais ir aktyviais informacijos vartotojais. Knyga taip pat gali būti aktuali kaip parankinė priemonė bibliotekininkams bei mokytojams, užsiimančiais medijų ir informacinio raštingumo gebėjimų ugdymu. Galų gale, knyga skiriama tiesiog tiems, kurie informaciją vertina taip pat rimtai, kaip maistą. Filme „Super didelis Aš“ (angl. Super Size Me) parodoma, kas nutiko, kai žmogus visą mėnesį be pertraukos valgė tik greitųjų restoranų maistą. Pasekmės sveikatai buvo liūdnos. Įdomu, kas nutiktų žmogui, kuris ilgą laiką vartotų tik abejotinos kokybės informaciją? Geriausiu atveju būtų galima tikėtis intelektinės dehidratacijos.
Nors knyga pirmiausiai skirta Vilniaus universiteto Komunikacijos fakulteto Kultūros komunikacijos ir informacijos, Leidybos ir reklamos, Verslo informacijos vadybos bei Žurnalistikos bakalauro studijų programų studentams, nagrinėjantiems šiuolaikinių medijų naudojimo ir šiuolaikinių informacijos išteklių vartojimo klausimus, tačiau tekstą siekta parašyti minimaliai naudojant akademiniams tekstams būdingą terminologiją ir minties raišką, todėl knygos skaitytojais gali būti nebūtinai komunikacijos ir informacijos mokslų atstovai.
Su knygoje dėstomomis idėjomis galėtų susipažinti visi norintieji būti sumaniais ir aktyviais informacijos vartotojais. Knyga taip pat gali būti aktuali kaip parankinė priemonė bibliotekininkams bei mokytojams, užsiimančiais medijų ir informacinio raštingumo gebėjimų ugdymu. Galų gale, knyga skiriama tiesiog tiems, kurie informaciją vertina taip pat rimtai, kaip maistą. Filme „Super didelis Aš“ (angl. Super Size Me) parodoma, kas nutiko, kai žmogus visą mėnesį be pertraukos valgė tik greitųjų restoranų maistą. Pasekmės sveikatai buvo liūdnos. Įdomu, kas nutiktų žmogui, kuris ilgą laiką vartotų tik abejotinos kokybės informaciją? Geriausiu atveju būtų galima tikėtis intelektinės dehidratacijos.
Atsiliepimai
Atsiliepimų nėra
0 pirkėjai įvertino šią prekę.
5
0%
4
0%
3
0%
2
0%
1
0%
Kainos garantija
Ženkliuku „Kainos garantija” pažymėtoms prekėms Knygos.lt garantuoja geriausią kainą. Jei identiška prekė kitoje internetinėje parduotuvėje kainuoja mažiau - kompensuojame kainų skirtumą. Kainos lyginamos su knygos.lt nurodytų parduotuvių sąrašu prekių kainomis. Knygos.lt įsipareigoja kompensuoti kainų skirtumą pirkėjui, kuris kreipėsi „Kainos garantijos” taisyklėse nurodytomis sąlygomis. Sužinoti daugiau
Elektroninė knyga
22,39 €
DĖMESIO!
Ši knyga pateikiama ACSM formatu. Jis nėra tinkamas įprastoms skaityklėms, kurios palaiko EPUB ar MOBI formato el. knygas.
Svarbu! Nėra galimybės siųstis el. knygų jungiantis iš Jungtinės Karalystės.
Tai knyga, kurią parduoda privatus žmogus. Kai apmokėsite užsakymą, jį per 7 d. išsiųs knygos pardavėjas . Jei to pardavėjas nepadarys laiku, pinigai jums bus grąžinti automatiškai.
Šios knygos būklė nėra įvertinta knygos.lt ekspertų, todėl visa atsakomybė už nurodytą knygos kokybę priklauso pardavėjui.
Atsiliepimai