Atsiliepimai
Aprašymas
Lietuvių kalbos mokymo(si) priemonių komplekto „Pupa 1 klasei“ turinys visais atžvilgiais integralus su pasaulio pažinimo mokymo(si) priemonės „Gilė 1 klasei“ turiniu, todėl sudaromos galimybės tęsti ir toliau plėtoti pradėtą temą, analizuoti bei spręsti problemą keliuose kontekstuose.
Suderintos lietuvių kalbos ir pasaulio pažinimo mokomųjų dalykų mokymo priemonės palengvins mokytojui planuoti pamokas, organizuoti mokinių veiklą, siekti ugdymo tikslų, uždavinių, metodų dermės, prisidėti prie visapusio vaiko asmenybės ugdymo.
Lietuvių kalbos vadovėlis – 3 knygos: „Mano daiktai“, „Aš esu aš“, „Mano laikas“.
Vadovėlis tradiciškai skirstomas į ikielementorinį, elementorinį ir poelementorinį laikotarpį. Vadovėlyje mokymosi temos pateikiamos atverstiniais. Kiekvieno atverstinio kairėje pusėje „auga“ pupa – sutartiniais ženklais mokiniams nurodoma pamokos veikla.
Kiekviename atverstinyje numatyta galimybė diferencijuoti mokymą: atsižvelgiant į skirtingų gebėjimų ir nevienodų poreikių vaikus pateikiamos įvairaus sudėtingumo užduotys.
Vadovėlis gausiai iliustruotas nuotraukomis, piešiniais, nes šio amžiaus vaikų mąstymas dar labai konkretus.
Mokomoji medžiaga pateikiama laikantis prieinamumo principo: nuo paprasto prie sudėtingo, nuo konkretaus prie abstraktaus. Kiekvienos temos mokymas turėtų būti pradedamas aptariant artimiausią vaiko aplinką, dalijantis jo įgyta patirtimi ir išgyvenimais. Tik tada vaikams skiriamas savarankiškas darbas, porinis arba grupinis darbas. Vadovėlyje siūlomos apibendrinamosios pamokos – visa kartojimo medžiaga pateikiama vadovėlio atverstiniuose, o užduotys raštu atliekamos pratybų sąsiuviniuose.
Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kurią parduoda privatus žmogus.
Knygą išsiųs knygos pardavėjas Vika33.
Pardavėjo reitingas: 100%
Lietuvių kalbos mokymo(si) priemonių komplekto „Pupa 1 klasei“ turinys visais atžvilgiais integralus su pasaulio pažinimo mokymo(si) priemonės „Gilė 1 klasei“ turiniu, todėl sudaromos galimybės tęsti ir toliau plėtoti pradėtą temą, analizuoti bei spręsti problemą keliuose kontekstuose.
Suderintos lietuvių kalbos ir pasaulio pažinimo mokomųjų dalykų mokymo priemonės palengvins mokytojui planuoti pamokas, organizuoti mokinių veiklą, siekti ugdymo tikslų, uždavinių, metodų dermės, prisidėti prie visapusio vaiko asmenybės ugdymo.
Lietuvių kalbos vadovėlis – 3 knygos: „Mano daiktai“, „Aš esu aš“, „Mano laikas“.
Vadovėlis tradiciškai skirstomas į ikielementorinį, elementorinį ir poelementorinį laikotarpį. Vadovėlyje mokymosi temos pateikiamos atverstiniais. Kiekvieno atverstinio kairėje pusėje „auga“ pupa – sutartiniais ženklais mokiniams nurodoma pamokos veikla.
Kiekviename atverstinyje numatyta galimybė diferencijuoti mokymą: atsižvelgiant į skirtingų gebėjimų ir nevienodų poreikių vaikus pateikiamos įvairaus sudėtingumo užduotys.
Vadovėlis gausiai iliustruotas nuotraukomis, piešiniais, nes šio amžiaus vaikų mąstymas dar labai konkretus.
Mokomoji medžiaga pateikiama laikantis prieinamumo principo: nuo paprasto prie sudėtingo, nuo konkretaus prie abstraktaus. Kiekvienos temos mokymas turėtų būti pradedamas aptariant artimiausią vaiko aplinką, dalijantis jo įgyta patirtimi ir išgyvenimais. Tik tada vaikams skiriamas savarankiškas darbas, porinis arba grupinis darbas. Vadovėlyje siūlomos apibendrinamosios pamokos – visa kartojimo medžiaga pateikiama vadovėlio atverstiniuose, o užduotys raštu atliekamos pratybų sąsiuviniuose.
Atsiliepimai