21,00 €
29,79 €
36,99 €
Pozicionavimas. Kova dėl pirkėjo
Pozicionavimas. Kova dėl pirkėjo
  • Išparduota
Pozicionavimas. Kova dėl pirkėjo
Pozicionavimas. Kova dėl pirkėjo
Perskaityta: 21,00 €
Pozicionavimas. Kova dėl pirkėjo
Pozicionavimas. Kova dėl pirkėjo
Perskaityta: 29,79 €
Pozicionavimas. Kova dėl pirkėjo
Pozicionavimas. Kova dėl pirkėjo
Perskaityta: 36,99 €
Šiandien jau pats bendravimas arba informacijos perdavimas yra problema. Mes tapome pirmąja pasaulyje informacija perkrauta (angl. overcommunicated) visuomene. Kasmet jos siunčiame vis daugiau, o gauname vis mažiau. Šioje knygoje aprašytas naujas informacijos perdavimo (angl. communication) metodas, vadinamas pozicionavimu. Dauguma pavyzdžių pateikti iš pačios sudėtingiausios informacijos perdavimo srities – reklamos. Daugeliui intelektualų reklama – tai sielos pardavimas korporacinei Amerikai…
21.00
SKAITYTA KNYGA
SKAITYTA KNYGA
SKAITYTA KNYGA
  • Autorius: Al Ries, Jack Trout
  • Leidėjas
  • Metai: 2005
  • Puslapiai: 238
  • ISBN : 9955551690
  • Formatas: 15 x 22 cm, kieti viršeliai
  • Kalba: Lietuvių
  • Vertėjas: Rūta Slavickienė

Pozicionavimas. Kova dėl pirkėjo | knygos.lt

Atsiliepimai

(4.03 Goodreads įvertinimas)

Perskaitytos

21,00 €
Kaip nauja!
29,79 €
Kaip nauja! Vaidota 99%
36,99 €
Gera Karolis1 81%

Aprašymas

Šiandien jau pats bendravimas arba informacijos perdavimas yra problema. Mes tapome pirmąja pasaulyje informacija perkrauta (angl. overcommunicated) visuomene. Kasmet jos siunčiame vis daugiau, o gauname vis mažiau. Šioje knygoje aprašytas naujas informacijos perdavimo (angl. communication) metodas, vadinamas pozicionavimu. Dauguma pavyzdžių pateikti iš pačios sudėtingiausios informacijos perdavimo srities – reklamos.

Daugeliui intelektualų reklama – tai sielos pardavimas korporacinei Amerikai, nevertas rimtos studijos dalykas. Nežiūrint tokios reputacijos, o gal kaip tik dėl jos, reklamos sritis yra puiki dirva komunikavimo teorijų bandymams. Kas galioja reklamoje, labai tikėtina, kad galios ir politikoje, religijoje ar bet kurioje kitoje masinio informacijos perdavimo reikalaujančioje srityje.

Taigi, šioje knygoje pateikti pavyzdžiai, galėjo lygiai taip pat būti paimti iš politikos, karo, verslo ar netgi lakstymo paskui priešingą lytį sričių.

  • Kaina: 21,00 €
Prisijunkite ir už šią prekę gausite 0,21 Knygų Eurų! ?

Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kuri parduodama tiesiai iš knygos.lt sandėlio.

Knygos būklė
Įsigykite dovanų kuponą
Daugiau
  • Kaina: 29,79 €

Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kurią parduoda privatus žmogus.

Knygą išsiųs knygos pardavėjas Vaidota.

Pardavėjo reitingas:  99%

Knygos būklė
  • Kaina: 36,99 €

Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kurią parduoda privatus žmogus.

Knygą išsiųs knygos pardavėjas Karolis1.

Pardavėjo reitingas:  81%

Knygos būklė

Formatai:

Perskaitytos

21,00 €
Kaip nauja!
29,79 €
Kaip nauja!
Vaidota 99%
36,99 €
Gera
Karolis1 81%

Šiandien jau pats bendravimas arba informacijos perdavimas yra problema. Mes tapome pirmąja pasaulyje informacija perkrauta (angl. overcommunicated) visuomene. Kasmet jos siunčiame vis daugiau, o gauname vis mažiau. Šioje knygoje aprašytas naujas informacijos perdavimo (angl. communication) metodas, vadinamas pozicionavimu. Dauguma pavyzdžių pateikti iš pačios sudėtingiausios informacijos perdavimo srities – reklamos.

Daugeliui intelektualų reklama – tai sielos pardavimas korporacinei Amerikai, nevertas rimtos studijos dalykas. Nežiūrint tokios reputacijos, o gal kaip tik dėl jos, reklamos sritis yra puiki dirva komunikavimo teorijų bandymams. Kas galioja reklamoje, labai tikėtina, kad galios ir politikoje, religijoje ar bet kurioje kitoje masinio informacijos perdavimo reikalaujančioje srityje.

Taigi, šioje knygoje pateikti pavyzdžiai, galėjo lygiai taip pat būti paimti iš politikos, karo, verslo ar netgi lakstymo paskui priešingą lytį sričių.

Atsiliepimai

  • Atsiliepimų nėra
0 pirkėjai įvertino šią prekę.
5
0%
4
0%
3
0%
2
0%
1
0%