30,99 €
36,99 €
Patikimas patarėjas. Kaip išlaikyti klientus ir daryti įtaką žmonėms
Patikimas patarėjas. Kaip išlaikyti klientus ir daryti įtaką žmonėms
1
  • Išparduota
Patikimas patarėjas. Kaip išlaikyti klientus ir daryti įtaką žmonėms
Patikimas patarėjas. Kaip išlaikyti klientus ir daryti įtaką žmonėms
Perskaityta: 30,99 €
1
Patikimas patarėjas. Kaip išlaikyti klientus ir daryti įtaką žmonėms
Patikimas patarėjas. Kaip išlaikyti klientus ir daryti įtaką žmonėms
Perskaityta: 36,99 €
1
Šių dienų sparčiai besivystančioje tinklinėje ekonomikoje profesionalai turi dirbti sunkiau nei kada nors anksčiau, kad palaikytų ir pagerintų savo verslo įgūdžius ir žinias. Bet, pasak pripažintų patarėjų Deivido Maisterio, Čarlzo Grino ir Roberto Galfordo, vien jūsų srities techninio meistriškumo neužtenka. Plėtojant sėkmingus patarėjo ir kliento santykius svarbiausia – sukurti pasitikėjimą. Maisteris, Grinas ir Galfordas papildo mūsiškį pasitikėjimo supratimą; kartu jų knyga labai praktiška.…
30.99
SKAITYTA KNYGA
SKAITYTA KNYGA

Patikimas patarėjas. Kaip išlaikyti klientus ir daryti įtaką žmonėms | knygos.lt

Atsiliepimai

Perskaitytos

30,99 €
Gera Karolis1 81%
36,99 €
Kaip nauja! Monasi 98%

Aprašymas

Šių dienų sparčiai besivystančioje tinklinėje ekonomikoje profesionalai turi dirbti sunkiau nei kada nors anksčiau, kad palaikytų ir pagerintų savo verslo įgūdžius ir žinias. Bet, pasak pripažintų patarėjų Deivido Maisterio, Čarlzo Grino ir Roberto Galfordo, vien jūsų srities techninio meistriškumo neužtenka. Plėtojant sėkmingus patarėjo ir kliento santykius svarbiausia – sukurti pasitikėjimą. Maisteris, Grinas ir Galfordas papildo mūsiškį pasitikėjimo supratimą; kartu jų knyga labai praktiška. Jie tiksliai ir aiškiai aprašo žingsnius, kuriuos turite žengti, norėdami sukurti pasitikėjimu grįstus santykius.

Deividas H. Maisteris yra pasaulyje plačiai pripažintas profesionalų paslaugų įmonių vadybos autoritetas. Beveik du dešimtmečius jis konsultavo įvairių profesijų įmones, apimdamas visas strategines ir valdymo problemas.


Čarlis H. Grinas moko vadovus ir konsultuoja verslo strategijos profesionalų paslaugų srityje klausimais. Dabar jo darbas labiausiai orientuotas į pasitikėjimu pagrįstų santykių kūrimą organizacijose ir į profesionalų paslaugų įmonių vadybą.


Robertas M. Galfordas daug  metų dėstė vadovų mokymo programas Kolumbijos universiteto absolventų verslo mokykloje ir Šiaurės vakarų universiteto Kelloggo absolventų vadybos mokykloje, be to, konsultavo profesionalų paslaugų įmones, technologijų bendroves ir finansų įstaigas.

  • Kaina: 30,99 €

Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kurią parduoda privatus žmogus.

Knygą išsiųs knygos pardavėjas Karolis1.

Pardavėjo reitingas:  81%

Knygos būklė
  • Kaina: 36,99 €

Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kurią parduoda privatus žmogus.

Knygą išsiųs knygos pardavėjas Monasi.

Pardavėjo reitingas:  98%

Knygos būklė

Formatai:

Perskaitytos

30,99 €
Gera
Karolis1 81%
36,99 €
Kaip nauja!
Monasi 98%

Šių dienų sparčiai besivystančioje tinklinėje ekonomikoje profesionalai turi dirbti sunkiau nei kada nors anksčiau, kad palaikytų ir pagerintų savo verslo įgūdžius ir žinias. Bet, pasak pripažintų patarėjų Deivido Maisterio, Čarlzo Grino ir Roberto Galfordo, vien jūsų srities techninio meistriškumo neužtenka. Plėtojant sėkmingus patarėjo ir kliento santykius svarbiausia – sukurti pasitikėjimą. Maisteris, Grinas ir Galfordas papildo mūsiškį pasitikėjimo supratimą; kartu jų knyga labai praktiška. Jie tiksliai ir aiškiai aprašo žingsnius, kuriuos turite žengti, norėdami sukurti pasitikėjimu grįstus santykius.

Deividas H. Maisteris yra pasaulyje plačiai pripažintas profesionalų paslaugų įmonių vadybos autoritetas. Beveik du dešimtmečius jis konsultavo įvairių profesijų įmones, apimdamas visas strategines ir valdymo problemas.


Čarlis H. Grinas moko vadovus ir konsultuoja verslo strategijos profesionalų paslaugų srityje klausimais. Dabar jo darbas labiausiai orientuotas į pasitikėjimu pagrįstų santykių kūrimą organizacijose ir į profesionalų paslaugų įmonių vadybą.


Robertas M. Galfordas daug  metų dėstė vadovų mokymo programas Kolumbijos universiteto absolventų verslo mokykloje ir Šiaurės vakarų universiteto Kelloggo absolventų vadybos mokykloje, be to, konsultavo profesionalų paslaugų įmones, technologijų bendroves ir finansų įstaigas.

Atsiliepimai

  • Atsiliepimų nėra
1 pirkėjai įvertino šią prekę.
5
0%
4
0%
3
0%
2
0%
1
0%