Atsiliepimai
Aprašymas
Šios populiarios konferencijų pranešėjos ir kelių universitetų mokytojų mokymo programų instruktorės darbai taip pat publikuojami laikraščiuose, skaitomi CBC (Canadian Broadcasting Corporation) radijo laidose.
Šioje nepaprastoje knygoje mokytojams parodoma, kaip panaudoti vertinimo rezultatus ir – svarbiausia – kaip rasti laiko vertinti, kai darbo diena tampa vis užimtesnė. Mokytojai skatinami reflektuoti savo patirtį ir drąsinami domėtis, kodėl, kas ir kaip vertinama. Labai užsiėmę mokytojai sužinos, kaip klausytis, užduoti klausimus, stebėti mokinius ir telkti dėmesį į mokinių stipriąsias ypatybes bei gebėjimus. Jie sužinos, kaip pasitelkti mokinio gebėjimus kaip pamokos pamatą ir naujas žinias jungti prie mokinio jau turimų žinių.
Neformaliojo vertinimo strategijose kalbama apie tris pagrindinius sėkmingo mokymo ir mokymosi komponentus:
Daugiausia dėmesio knygoje skiriama mokinio raštingumui ugdyti, ir mokytojai čia ras būdų, kaip rinkti informaciją apie mokinio skaitymo įpročius – kaip mokiniai suvokia skaitymą, kaip skaito, kaip remiasi gauta informacija.
Šioje lengvai skaitomoje knygoje rasite mokinių ir mokytojų nuomonių apie konkrečius dalykus. Parodoma, kaip mokytojas gali skatinti mokinius iš tiesų įsitraukti į mokymąsi ir drąsinti tuos, kurie jau dalyvauja jame, suvokia jį, džiaugiasi juo ir mėgaujasi atradimais.
Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kurią parduoda privatus žmogus.
Knygą išsiųs knygos pardavėjas IngaN.
Pardavėjo reitingas: 65%
Šios populiarios konferencijų pranešėjos ir kelių universitetų mokytojų mokymo programų instruktorės darbai taip pat publikuojami laikraščiuose, skaitomi CBC (Canadian Broadcasting Corporation) radijo laidose.
Šioje nepaprastoje knygoje mokytojams parodoma, kaip panaudoti vertinimo rezultatus ir – svarbiausia – kaip rasti laiko vertinti, kai darbo diena tampa vis užimtesnė. Mokytojai skatinami reflektuoti savo patirtį ir drąsinami domėtis, kodėl, kas ir kaip vertinama. Labai užsiėmę mokytojai sužinos, kaip klausytis, užduoti klausimus, stebėti mokinius ir telkti dėmesį į mokinių stipriąsias ypatybes bei gebėjimus. Jie sužinos, kaip pasitelkti mokinio gebėjimus kaip pamokos pamatą ir naujas žinias jungti prie mokinio jau turimų žinių.
Neformaliojo vertinimo strategijose kalbama apie tris pagrindinius sėkmingo mokymo ir mokymosi komponentus:
Daugiausia dėmesio knygoje skiriama mokinio raštingumui ugdyti, ir mokytojai čia ras būdų, kaip rinkti informaciją apie mokinio skaitymo įpročius – kaip mokiniai suvokia skaitymą, kaip skaito, kaip remiasi gauta informacija.
Šioje lengvai skaitomoje knygoje rasite mokinių ir mokytojų nuomonių apie konkrečius dalykus. Parodoma, kaip mokytojas gali skatinti mokinius iš tiesų įsitraukti į mokymąsi ir drąsinti tuos, kurie jau dalyvauja jame, suvokia jį, džiaugiasi juo ir mėgaujasi atradimais.
Atsiliepimai