Atsiliepimai
Aprašymas
Ši knyga skirta ikimokyklinio, priešmokyklinio amžiaus vaikams, pradinių klasių individualių poreikių mokiniams, kuriems sunku išmokti skaityti. Ją savo darbe gali naudoti logopedai, specialieji pedagogai, mokytojai kaip papildomą mokomąją priemonę. Knyga pasitarnaus ir tėvams, kurie nori padėti savo vaikui greičiau išmokti skaityti.
Skaitymo mokymo(si) etapai:
I dalis. DVISKIEMENIŲ ŽODŽIŲ SKAITYMAS, KAI ABU SKIEMENYS YRA ATVIRI
II dalis. DVISKIEMENIŲ ŽODŽIŲ SKAITYMAS, KAI VIENAS SKIEMUO YRA UŽDARAS
III dalis. DVISKIEMENIŲ ŽODŽIŲ SKAITYMAS, KAI ABU SKIEMENYS YRA UŽDARI
IV dalis. TRISKIEMENIŲ ŽODŽIŲ SKAITYMAS, KAI ABU SKIEMENYS YRA UŽDARI
V dalis. ŽODŽIŲ SU DVIBALSIAIS SKAITYMAS
VI dalis. DAUGIASKIEMENIŲ ŽODŽIŲ SKAITYMAS
Po kiekvienos skaitymo dalies (siekiant lavinti smulkiąją motoriką ir vaizduotę) pateikiami nespalvoti piešiniai, kuriuos mokinys gali apvedžioti, nuspalvinti ar kirpti. Su iškirptais piešinėliais kuriami įvairūs žaidimai. Galima nuspalvintus ir iškirptus piešinėlius klijuoti, pripiešti norimų detalių, objektų, kurti siužetinius pasakojimus.
Skaitymui įsivertinti, mokinys puslapio apačioje pažymi simbolinį emocijos vėžliuką.
Skaitymo ir rašymo mokymo(si) procesai glaudžiai siejasi, todėl tikslinga skaitymo knygelėje pateiktus žodžius mokytis užrašyti. Šia užduotimi mokinys įtvirtins garsinę žodžių analizę, akustinį, grafinį raidžių ir žodžių suvokimą.
Ši knyga skirta ikimokyklinio, priešmokyklinio amžiaus vaikams, pradinių klasių individualių poreikių mokiniams, kuriems sunku išmokti skaityti. Ją savo darbe gali naudoti logopedai, specialieji pedagogai, mokytojai kaip papildomą mokomąją priemonę. Knyga pasitarnaus ir tėvams, kurie nori padėti savo vaikui greičiau išmokti skaityti.
Skaitymo mokymo(si) etapai:
I dalis. DVISKIEMENIŲ ŽODŽIŲ SKAITYMAS, KAI ABU SKIEMENYS YRA ATVIRI
II dalis. DVISKIEMENIŲ ŽODŽIŲ SKAITYMAS, KAI VIENAS SKIEMUO YRA UŽDARAS
III dalis. DVISKIEMENIŲ ŽODŽIŲ SKAITYMAS, KAI ABU SKIEMENYS YRA UŽDARI
IV dalis. TRISKIEMENIŲ ŽODŽIŲ SKAITYMAS, KAI ABU SKIEMENYS YRA UŽDARI
V dalis. ŽODŽIŲ SU DVIBALSIAIS SKAITYMAS
VI dalis. DAUGIASKIEMENIŲ ŽODŽIŲ SKAITYMAS
Po kiekvienos skaitymo dalies (siekiant lavinti smulkiąją motoriką ir vaizduotę) pateikiami nespalvoti piešiniai, kuriuos mokinys gali apvedžioti, nuspalvinti ar kirpti. Su iškirptais piešinėliais kuriami įvairūs žaidimai. Galima nuspalvintus ir iškirptus piešinėlius klijuoti, pripiešti norimų detalių, objektų, kurti siužetinius pasakojimus.
Skaitymui įsivertinti, mokinys puslapio apačioje pažymi simbolinį emocijos vėžliuką.
Skaitymo ir rašymo mokymo(si) procesai glaudžiai siejasi, todėl tikslinga skaitymo knygelėje pateiktus žodžius mokytis užrašyti. Šia užduotimi mokinys įtvirtins garsinę žodžių analizę, akustinį, grafinį raidžių ir žodžių suvokimą.
Atsiliepimai