Atsiliepimai
Aprašymas
„Lietuvių kalbos užduotys 5 klasei" galėtų būti papildoma priemonė tiems penktokams, kurie nori geriau išmokti lietuvių kalbą tiek pamokose, tiek namuose. Jos sudarytos remiantis atnaujinamos Lietuvių kalbos ir literatūros programos 5 klasės „Kalbos pažinimo turiniu", todėl ir užduočių skyriai sudaryti pagal programą. Tekstai siejami su 5 klasės literatūros ugdymo turiniu.
„Lietuvių kalbos užduotis 5 klasei" sudaro dvi dalys. Kad mokinys galėtų mokytis ir savarankiškai, kiekvieno skyriaus pradžioje pateikiami svarbiausi to skyriaus apibrėžimai. Be to, kiekvieno poskyriaus užduočių pradžioje siūloma pačiam mokiniui išsikelti to poskyriaus tikslą, o baigiant – įsivertinti, ką išmoko (suprato). Nemaža dalis užduočių yra diferencijuotos: greičiau dirbantiems ir smalsiems mokiniams skirtos užduotys žymimos**, o tiems, kuriems reikia daugiau pagalbos, siūloma pirmiausia pradėti atlikti užduotis, pažymėtas*. Užduotys skatina atsirinkti tinkamą medžiagą, ją lyginti, sieti su savo patirtimi ar iliustracijomis. Todėl pratybose pateikiama įvairių tipų užduočių: atpažinti sakinio, kalbos ir reikšmines žodžio dalis, įrašyti raides ir paaiškinti jų rašybą, parinkti tinkamos reikšmės žodžius, atsakymo ieškoti skaitmeniniuose šaltiniuose ir t. t. Taip pat pateikiama nemažai užduočių, skirtų sudaryti žodžius, žodžių junginius, sakinius ir rišlų tekstą. Dalį užduočių siūloma atlikti sąsiuviniuose. Šios užduotys padės ugdyti įvairias mokinių kompetencijas, ypač pažinimo, komunikavimo, skaitmeninę, pilietiškumo, netgi kūrybiškumo ir kultūrinę.
Kiekviena tema baigiama dviem savarankiško darbo variantais, kurie padės mokiniui susisteminti, apibendrinti kalbos medžiagą.
Mįslių ir laiptažodžių atsakymai pateikiami leidinio gale.
Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kurią parduoda privatus žmogus.
Knygą išsiųs knygos pardavėjas Renata M.
Pardavėjo reitingas: 100%
„Lietuvių kalbos užduotys 5 klasei" galėtų būti papildoma priemonė tiems penktokams, kurie nori geriau išmokti lietuvių kalbą tiek pamokose, tiek namuose. Jos sudarytos remiantis atnaujinamos Lietuvių kalbos ir literatūros programos 5 klasės „Kalbos pažinimo turiniu", todėl ir užduočių skyriai sudaryti pagal programą. Tekstai siejami su 5 klasės literatūros ugdymo turiniu.
„Lietuvių kalbos užduotis 5 klasei" sudaro dvi dalys. Kad mokinys galėtų mokytis ir savarankiškai, kiekvieno skyriaus pradžioje pateikiami svarbiausi to skyriaus apibrėžimai. Be to, kiekvieno poskyriaus užduočių pradžioje siūloma pačiam mokiniui išsikelti to poskyriaus tikslą, o baigiant – įsivertinti, ką išmoko (suprato). Nemaža dalis užduočių yra diferencijuotos: greičiau dirbantiems ir smalsiems mokiniams skirtos užduotys žymimos**, o tiems, kuriems reikia daugiau pagalbos, siūloma pirmiausia pradėti atlikti užduotis, pažymėtas*. Užduotys skatina atsirinkti tinkamą medžiagą, ją lyginti, sieti su savo patirtimi ar iliustracijomis. Todėl pratybose pateikiama įvairių tipų užduočių: atpažinti sakinio, kalbos ir reikšmines žodžio dalis, įrašyti raides ir paaiškinti jų rašybą, parinkti tinkamos reikšmės žodžius, atsakymo ieškoti skaitmeniniuose šaltiniuose ir t. t. Taip pat pateikiama nemažai užduočių, skirtų sudaryti žodžius, žodžių junginius, sakinius ir rišlų tekstą. Dalį užduočių siūloma atlikti sąsiuviniuose. Šios užduotys padės ugdyti įvairias mokinių kompetencijas, ypač pažinimo, komunikavimo, skaitmeninę, pilietiškumo, netgi kūrybiškumo ir kultūrinę.
Kiekviena tema baigiama dviem savarankiško darbo variantais, kurie padės mokiniui susisteminti, apibendrinti kalbos medžiagą.
Mįslių ir laiptažodžių atsakymai pateikiami leidinio gale.
Atsiliepimai
Knygelė yra be atsakymų, tad savarankiškam vaiko darbui nėra tinkama, nors knygelės anotacijoje yra sudaromas priešingas vaizdas. Susisiekus su UGDA leidykla, buvo paaiškinta, kad atsakymai yra duodami išskirtinai mokytojams, kurie pasirenka dirbti su šia knygele ir užsako visai klasei, bet tėvams, perkantiems vieną egzempliorių vaikui kaip papildomą priemonę ir norintiems patikrinti vaiko darbą ar duoti atsakymus vaikui pačiam pasitikrinti - ne. Nuviliantis ir diskriminuojantis leidyklos požiūris, nors pačios knygelės yra vertingos ir įdomios.