Atsiliepimai
Aprašymas
„Armani", BBC, „Braun", „Hesburger" ir kitus visiems puikiai žinomus sėkmingus prekės ženklus sukūrė itin užsispyrę ir savo idėja tikintys žmonės. Nepasiduoti ir išplėtoti mintį iki daikto gali tik nepailstantis kūrėjas! Ar žinojote, kad energinių gėrimų rinkos krikštatėvis ir „Red bull" sumanytojas iš Austrijos verslą pradėjo keliaudamas Tailande, kai pastebėjo, kad Bankoko gatvėse niekada nepailstantys rikšų vairuotojai siurbčioja kažin kokį keistą gėrimą? Ar būtumėte pagalvoję, kad kavos aparatų „Melitta" era prasidėjo nuo Drezdene gyvenusios namų šeimininkės, kuri tiesiog mėgo gerą kavą, tad ėmė ir išrado kavos filtrą? O štai pasaulinio giganto kurjerių tarnybos UPS, dabar per dieną pristatančios 14 milijonų siuntų ir krovinių, kūrėjas iš Amerikos pradėjo nuo 100 pasiskolintų dolerių ir paauglių kurjerių tarnybos, turinčios vos du dviračius... Šios ir kitos sėkmės istorijos – lyg amerikietiški kalneliai su kryčiais ir pakilimais, įkvepiančios nepasiduoti ir siekti tikslo.
„Kūrėjai: 50 sėkmės istorijų" – tai ketvirtoji serijos apie kompanijas ir jų steigėjus knyga, kurioje dėmesys skiriamas kūrėjams, įgyvendinusiems paprastas, bet genialias idėjas ir sulaukusiems pasaulinės šlovės. Anksčiau išleistos „Lyderiai: 50 sėkmės istorijų" (2014), „Prekių ženklai: 50 sėkmės istorijų" (2015) ir „Žmonės ir kompanijos: 50 sėkmės istorijų" (2018) sulaukė didžiulio skaitytojų susidomėjimo.
EXTRA 45 %nuolaida
Kupono kodas: GRAND
Akcija baigiasi už 3d.12:55:08
Nuolaidos kodas galioja perkant nuo 10 €. Nuolaidos nesumuojamos.
Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kurią parduoda privatus žmogus.
Knygą išsiųs knygos pardavėjas AntPau.
Pardavėjo reitingas: 100%
Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kurią parduoda privatus žmogus.
Knygą išsiųs knygos pardavėjas Erla.
Pardavėjo reitingas: 99%
Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kurią parduoda privatus žmogus.
Knygą išsiųs knygos pardavėjas Lina S..
Pardavėjo reitingas: 100%
Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kurią parduoda privatus žmogus.
Knygą išsiųs knygos pardavėjas Matas.
Pardavėjo reitingas: 100%
„Armani", BBC, „Braun", „Hesburger" ir kitus visiems puikiai žinomus sėkmingus prekės ženklus sukūrė itin užsispyrę ir savo idėja tikintys žmonės. Nepasiduoti ir išplėtoti mintį iki daikto gali tik nepailstantis kūrėjas! Ar žinojote, kad energinių gėrimų rinkos krikštatėvis ir „Red bull" sumanytojas iš Austrijos verslą pradėjo keliaudamas Tailande, kai pastebėjo, kad Bankoko gatvėse niekada nepailstantys rikšų vairuotojai siurbčioja kažin kokį keistą gėrimą? Ar būtumėte pagalvoję, kad kavos aparatų „Melitta" era prasidėjo nuo Drezdene gyvenusios namų šeimininkės, kuri tiesiog mėgo gerą kavą, tad ėmė ir išrado kavos filtrą? O štai pasaulinio giganto kurjerių tarnybos UPS, dabar per dieną pristatančios 14 milijonų siuntų ir krovinių, kūrėjas iš Amerikos pradėjo nuo 100 pasiskolintų dolerių ir paauglių kurjerių tarnybos, turinčios vos du dviračius... Šios ir kitos sėkmės istorijos – lyg amerikietiški kalneliai su kryčiais ir pakilimais, įkvepiančios nepasiduoti ir siekti tikslo.
„Kūrėjai: 50 sėkmės istorijų" – tai ketvirtoji serijos apie kompanijas ir jų steigėjus knyga, kurioje dėmesys skiriamas kūrėjams, įgyvendinusiems paprastas, bet genialias idėjas ir sulaukusiems pasaulinės šlovės. Anksčiau išleistos „Lyderiai: 50 sėkmės istorijų" (2014), „Prekių ženklai: 50 sėkmės istorijų" (2015) ir „Žmonės ir kompanijos: 50 sėkmės istorijų" (2018) sulaukė didžiulio skaitytojų susidomėjimo.
Atsiliepimai
Perskaičiau visas šios serijos knygas, ir šiai knygai skirčiau 2-3 vietą (pirma šios serijos knyga vis dar geriause). Šeip puiki knyga, gal tik kiek plačiau galėtų būti aprašytas kompanijų įkurėjų kelias. Rekomenduoju.
Knygoje keletas yra ir ne tokių įdomių kompanijų istorijų kurių gal būt buvo ir neverta aprašinėti, bet didžioji dauguma tai įdomios ir įkvepiančios istorijos. Tokia pat gera kaip ir kitos šios serijos knygos.
Skaitant susidaro įspūdis, kad rašant knygą neįdėta itin daug darbo. Įspūdį sustiprina tiek paliktos klaidos, tiek skurdokas naudotos literatūros sąrašas.
.