12,99 €
Gastrofizika: naujas mokslas apie valgymą
Gastrofizika: naujas mokslas apie valgymą
  • Išparduota
Gastrofizika: naujas mokslas apie valgymą
Gastrofizika: naujas mokslas apie valgymą
Perskaityta: 12,99 €
Paragaukite Gastrofizikos, tyrinėjančios elementus, kurie veikia skonio suvokimą, diriguoja mūsų kulinariniams pasirinkimams, priverčia tai, kas ragauta, įsiminti arba greit pamiršti, ir įsitikinsite, kad valgymo malonumai gyvuoja ne burnoje, o galvoje.
12.99
SKAITYTA KNYGA
  • Originalus pavadinimas: Gastrophysics
  • Autorius: Charles Spence
  • Leidėjas
  • Metai: 2020
  • Puslapiai: 448
  • ISBN : 9785415026012
  • Versijos kodas: PT.
  • Formatas: 14,5 x 21,5 x 4 cm, kieti viršeliai
  • Kalba: Lietuvių
  • Vertėjas: Agnė Puzauskaitė

Gastrofizika: naujas mokslas apie valgymą | knygos.lt

Atsiliepimai

(3.52 Goodreads įvertinimas)

Perskaitytos

12,99 €
Kaip nauja! KV

Aprašymas

Paragaukite Gastrofizikos (gastronomijos + psichofizikos + neuromokslų + dizaino), tyrinėjančios elementus, kurie veikia skonio suvokimą, diriguoja mūsų kulinariniams pasirinkimams, priverčia tai, kas ragauta, įsiminti arba greit pamiršti, ir įsitikinsite, kad valgymo malonumai gyvuoja ne burnoje, o galvoje.

Profesorius Charlesas Spence'as šioje knygoje nagrinėja žmogaus pojūčius ir neįtikėtinas jų sąveikas, pasakoja apie pačių įvairiausių niuansų – nuo lėkštės ar taurės spalvos iki stalo įrankių dizaino, nuo aplinkos kvapų ar slėgio iki foninės muzikos – poveikį multisensorinėms valgymo patirtims.

Gastrofizika: naujas mokslas apie valgymą atskleis slaptus, tačiau visiems prieinamus ingredientus (ne tik valgomus!), kurie padės sukurti gardesnes, įdomesnes, sveikesnes ir įsimintinesnes maisto ar gėrimų ragavimo patirtis, kur bevalgytumėte – namie ar restorane, vieni ar su kitais.

Eksperimentinės psichologijos profesorius Charlesas Spence'as, vadovaujantis Oksfordo universiteto „Krosmodalinių tyrimų laboratorijai", tiria, kaip žmonių smegenys apdoroja ir integruoja skirtingų juslių teikiamą informaciją. Multisensorinio dizaino, pakuočių ir ženklodaros klausimais yra konsultavęs kompanijas, tarp kurių Unilever, PepsiCo, Diageo, Nestlé ir Twinings; drauge su garsiausiais pasaulio šefais, miksologais ir baristomis yra atlikęs daugybę tyrimų. Jo tekstai publikuojami The Guardian, The Financial Times, The New Yorker, The Economist, The New Scientist ir kt.

  • Kaina: 12,99 €

Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kurią parduoda privatus žmogus.

Knygą išsiųs knygos pardavėjas KV.

Pardavėjo reitingas:  Naujokas

Knygos būklė

Formatai:

Perskaitytos

12,99 €
Kaip nauja!
KV 100%

Paragaukite Gastrofizikos (gastronomijos + psichofizikos + neuromokslų + dizaino), tyrinėjančios elementus, kurie veikia skonio suvokimą, diriguoja mūsų kulinariniams pasirinkimams, priverčia tai, kas ragauta, įsiminti arba greit pamiršti, ir įsitikinsite, kad valgymo malonumai gyvuoja ne burnoje, o galvoje.

Profesorius Charlesas Spence'as šioje knygoje nagrinėja žmogaus pojūčius ir neįtikėtinas jų sąveikas, pasakoja apie pačių įvairiausių niuansų – nuo lėkštės ar taurės spalvos iki stalo įrankių dizaino, nuo aplinkos kvapų ar slėgio iki foninės muzikos – poveikį multisensorinėms valgymo patirtims.

Gastrofizika: naujas mokslas apie valgymą atskleis slaptus, tačiau visiems prieinamus ingredientus (ne tik valgomus!), kurie padės sukurti gardesnes, įdomesnes, sveikesnes ir įsimintinesnes maisto ar gėrimų ragavimo patirtis, kur bevalgytumėte – namie ar restorane, vieni ar su kitais.

Eksperimentinės psichologijos profesorius Charlesas Spence'as, vadovaujantis Oksfordo universiteto „Krosmodalinių tyrimų laboratorijai", tiria, kaip žmonių smegenys apdoroja ir integruoja skirtingų juslių teikiamą informaciją. Multisensorinio dizaino, pakuočių ir ženklodaros klausimais yra konsultavęs kompanijas, tarp kurių Unilever, PepsiCo, Diageo, Nestlé ir Twinings; drauge su garsiausiais pasaulio šefais, miksologais ir baristomis yra atlikęs daugybę tyrimų. Jo tekstai publikuojami The Guardian, The Financial Times, The New Yorker, The Economist, The New Scientist ir kt.

Atsiliepimai

  • Atsiliepimų nėra
0 pirkėjai įvertino šią prekę.
5
0%
4
0%
3
0%
2
0%
1
0%