Atsiliepimai
Aprašymas
In the past two decades, complexity thinking has emerged as an important theoretical response to the limitations of orthodox ways of understanding educational phenomena. Complexity provides ways of understanding that embrace uncertainty, non-linearity and the inevitable 'messiness' that is inherent in educational settings, paying attention to the ways in which the whole is greater than the sum of its parts. This is the first book to focus on complexity thinking in the context of physical education, enabling fresh ways of thinking about research, teaching, curriculum and learning.
Written by a team of leading international physical education scholars, the book highlights how the considerable theoretical promise of complexity can be reflected in the actual policies, pedagogies and practices of physical education. It encourages teachers, educators and researchers to embrace notions of learning that are more organic and emergent, to allow the inherent complexity of pedagogical work in PE to be examined more broadly and inclusively. In doing so, Complexity Thinking in Physical Education makes a major contribution to our understanding of pedagogy, curriculum design and development, human movement and educational practice.
In the past two decades, complexity thinking has emerged as an important theoretical response to the limitations of orthodox ways of understanding educational phenomena. Complexity provides ways of understanding that embrace uncertainty, non-linearity and the inevitable 'messiness' that is inherent in educational settings, paying attention to the ways in which the whole is greater than the sum of its parts. This is the first book to focus on complexity thinking in the context of physical education, enabling fresh ways of thinking about research, teaching, curriculum and learning.
Written by a team of leading international physical education scholars, the book highlights how the considerable theoretical promise of complexity can be reflected in the actual policies, pedagogies and practices of physical education. It encourages teachers, educators and researchers to embrace notions of learning that are more organic and emergent, to allow the inherent complexity of pedagogical work in PE to be examined more broadly and inclusively. In doing so, Complexity Thinking in Physical Education makes a major contribution to our understanding of pedagogy, curriculum design and development, human movement and educational practice.
Ženkliuku „Kainos garantija” pažymėtoms prekėms Knygos.lt garantuoja geriausią kainą. Jei identiška prekė kitoje internetinėje parduotuvėje kainuoja mažiau - kompensuojame kainų skirtumą. Kainos lyginamos su knygos.lt nurodytų parduotuvių sąrašu prekių kainomis. Knygos.lt įsipareigoja kompensuoti kainų skirtumą pirkėjui, kuris kreipėsi „Kainos garantijos” taisyklėse nurodytomis sąlygomis. Sužinoti daugiau
DĖMESIO!
Ši knyga pateikiama ACSM formatu. Jis nėra tinkamas įprastoms skaityklėms, kurios palaiko EPUB ar MOBI formato el. knygas.
Svarbu! Nėra galimybės siųstis el. knygų jungiantis iš Jungtinės Karalystės.
Daugiau informacijos apie ACSM formato knygas ir kaip jas skaityti rasite čia.
DĖMESIO!
Tai yra elektroninė knyga, skirta skaityti el. knygų skaityklėse, telefonuose, planšetėse ar kompiuteriuose.
Svarbu! Nėra galimybės siųstis el. knygų jungiantis iš Jungtinės Karalystės.
DĖMESIO!
Tai knyga, kurią parduoda privatus žmogus. Kai apmokėsite užsakymą, jį per 7 d. išsiųs knygos pardavėjas . Jei to pardavėjas nepadarys laiku, pinigai jums bus grąžinti automatiškai.
Šios knygos būklė nėra įvertinta knygos.lt ekspertų, todėl visa atsakomybė už nurodytą knygos kokybę priklauso pardavėjui.
Norite ir jūs parduoti skaitytas knygas ir užsidirbti?
Sužinokite daugiau čia
Perskaityta knyga: Nenauja knyga, kuri parduodama tiesiai iš knygos.lt sandėlio. Knygos kokybė įvertinta knygos.lt ekspertų.
Atsiliepimai