Chemiko užrašai 11-12 klasei. Bendroji chemija
Chemiko užrašai 11-12 klasei. Bendroji chemija
  • Išparduota
Tai – ne pratybos, tai – chemiko užrašai! Užrašų struktūra kitokia nei pratybų. Pirmiausia jie skiriami probleminiam mokymuisi ir tiriamajai veiklai, faktų rinkimui, analizei, išvadų formulavimui. Puiki priemonė rengiantis egzaminui! Pagrindiniai „Chemiko užrašų“ rengimo principai: ugdomos ne tik dalykinės, bet ir bendrosios kompetencijos; atitinka chemijos bendrąsias ugdymo programas ir chemijos brandos egzamino programą; nagrinėjami procesai ar reiškiniai siejami su mokinio aplinka, š…
0
  • Leidėjas:
  • Metai: 2014
  • Puslapiai: 72
  • ISBN: 9785430062743
  • Versijos kodas: PT.
  • Formatas: 19,5 x 26 cm, minkšti viršeliai
  • Kalba: Lietuvių

Chemiko užrašai 11-12 klasei. Bendroji chemija | knygos.lt

Atsiliepimai

Aprašymas

Tai – ne pratybos, tai – chemiko užrašai!

Užrašų struktūra kitokia nei pratybų. Pirmiausia jie skiriami probleminiam mokymuisi ir tiriamajai veiklai, faktų rinkimui, analizei, išvadų formulavimui.

Puiki priemonė rengiantis egzaminui!

Pagrindiniai „Chemiko užrašų“ rengimo principai:

  • ugdomos ne tik dalykinės, bet ir bendrosios kompetencijos;
  • atitinka chemijos bendrąsias ugdymo programas ir chemijos brandos egzamino programą;
  • nagrinėjami procesai ar reiškiniai siejami su mokinio aplinka, šiandienos aktualijomis,
  • pateikiami remiantis naujausiais atradimais ir technologijomis;
  • kryptingai orientuoti į savarankišką ir aktyvų mokinių mokymąsi, informacijos paiešką įvairiuose informacijos šaltiniuose (žinynuose, enciklopedijose, atlasuose, duomenų bazėse, internete), naudojimąsi mokomosiomis kompiuterių programomis, virtualiosiomis laboratorijomis;
  • didžiausias dėmesys – taikymo ir problemų sprendimo gebėjimams ugdytis, t. y. kada mokiniai savo gebėjimus gali parodyti ne tik įprastose (standartinėse) situacijose, bet ir naujose, kai aplinkybės jiems yra nepažįstamos.

„Chemiko užrašų“ struktūra paprasta ir aiški – pateikiamos užduotys žymimos sutartiniais ženklais, kiekvienas ženklas turi savo paskirtį ir vietą.

Diskusija. Mokiniai turi galimybę kritiškai vertinti informaciją, mokslo ir technologijų plėtotės poveikį gamtai. Ugdomas savarankiškumas, kūrybingumas ir vaizduotė.

Sprendžiame problemas. Mokiniai modeliuoja paprasčiausius reiškinius ir procesus, savarankiškai kelia ir sprendžia problemas, pritaiko įgytas žinias ir gebėjimus bandydami jas spręsti, pagrindžia savo požiūrį.

Įsivertinimas. Mokiniai turi galimybę parašyti savo nuomonę apie tai, kaip atliko darbus ir užduotis, kaip jiems sekėsi, ką norėtų daryti kitaip ir pan.

Atliekame tyrimą. Mokiniai kelia hipotezes ir klausimus, atlieka tyrimus, apibendrina gautus duomenis, formuluoja pagrįstas išvadas ir atsako į susijusius su tyrimu klausimus.

Išparduota

Turi egzempliorių? Parduok!


Tai – ne pratybos, tai – chemiko užrašai!

Užrašų struktūra kitokia nei pratybų. Pirmiausia jie skiriami probleminiam mokymuisi ir tiriamajai veiklai, faktų rinkimui, analizei, išvadų formulavimui.

Puiki priemonė rengiantis egzaminui!

Pagrindiniai „Chemiko užrašų“ rengimo principai:

  • ugdomos ne tik dalykinės, bet ir bendrosios kompetencijos;
  • atitinka chemijos bendrąsias ugdymo programas ir chemijos brandos egzamino programą;
  • nagrinėjami procesai ar reiškiniai siejami su mokinio aplinka, šiandienos aktualijomis,
  • pateikiami remiantis naujausiais atradimais ir technologijomis;
  • kryptingai orientuoti į savarankišką ir aktyvų mokinių mokymąsi, informacijos paiešką įvairiuose informacijos šaltiniuose (žinynuose, enciklopedijose, atlasuose, duomenų bazėse, internete), naudojimąsi mokomosiomis kompiuterių programomis, virtualiosiomis laboratorijomis;
  • didžiausias dėmesys – taikymo ir problemų sprendimo gebėjimams ugdytis, t. y. kada mokiniai savo gebėjimus gali parodyti ne tik įprastose (standartinėse) situacijose, bet ir naujose, kai aplinkybės jiems yra nepažįstamos.

„Chemiko užrašų“ struktūra paprasta ir aiški – pateikiamos užduotys žymimos sutartiniais ženklais, kiekvienas ženklas turi savo paskirtį ir vietą.

Diskusija. Mokiniai turi galimybę kritiškai vertinti informaciją, mokslo ir technologijų plėtotės poveikį gamtai. Ugdomas savarankiškumas, kūrybingumas ir vaizduotė.

Sprendžiame problemas. Mokiniai modeliuoja paprasčiausius reiškinius ir procesus, savarankiškai kelia ir sprendžia problemas, pritaiko įgytas žinias ir gebėjimus bandydami jas spręsti, pagrindžia savo požiūrį.

Įsivertinimas. Mokiniai turi galimybę parašyti savo nuomonę apie tai, kaip atliko darbus ir užduotis, kaip jiems sekėsi, ką norėtų daryti kitaip ir pan.

Atliekame tyrimą. Mokiniai kelia hipotezes ir klausimus, atlieka tyrimus, apibendrina gautus duomenis, formuluoja pagrįstas išvadas ir atsako į susijusius su tyrimu klausimus.

Atsiliepimai

  • Atsiliepimų nėra
0 pirkėjai įvertino šią prekę.
5
0%
4
0%
3
0%
2
0%
1
0%