Tai – ne pratybos, tai – chemiko užrašai!
Užrašų struktūra kitokia nei pratybų. Pirmiausia jie skiriami probleminiam mokymuisi ir tiriamajai veiklai, faktų rinkimui, analizei, išvadų formulavimui.
Puiki priemonė rengiantis egzaminui!
Pagrindiniai „Chemiko užrašų“ rengimo principai:
ugdomos ne tik dalykinės, bet ir bendrosios kompetencijos;
atitinka chemijos bendrąsias ugdymo programas ir chemijos brandos egzamino programą;
nagrinėjami procesai ar reiškiniai siejami su mokinio aplinka, š…
Užrašų struktūra kitokia nei pratybų. Pirmiausia jie skiriami probleminiam mokymuisi ir tiriamajai veiklai, faktų rinkimui, analizei, išvadų formulavimui.
Puiki priemonė rengiantis egzaminui!
Pagrindiniai „Chemiko užrašų“ rengimo principai:
ugdomos ne tik dalykinės, bet ir bendrosios kompetencijos;
atitinka chemijos bendrąsias ugdymo programas ir chemijos brandos egzamino programą;
nagrinėjami procesai ar reiškiniai siejami su mokinio aplinka, šiandienos aktualijomis,
pateikiami remiantis naujausiais atradimais ir technologijomis;
kryptingai orientuoti į savarankišką ir aktyvų mokinių mokymąsi, informacijos paiešką įvairiuose informacijos šaltiniuose (žinynuose, enciklopedijose, atlasuose, duomenų bazėse, internete), naudojimąsi mokomosiomis kompiuterių programomis, virtualiosiomis laboratorijomis;
didžiausias dėmesys – taikymo ir problemų sprendimo gebėjimams ugdytis, t. y. kada mokiniai savo gebėjimus gali parodyti ne tik įprastose (standartinėse) situacijose, bet ir naujose, kai aplinkybės jiems yra nepažįstamos.
„Chemiko užrašų“ struktūra paprasta ir aiški – pateikiamos užduotys žymimos sutartiniais ženklais, kiekvienas ženklas turi savo paskirtį ir vietą.
Diskusija. Mokiniai turi galimybę kritiškai vertinti informaciją, mokslo ir technologijų plėtotės poveikį gamtai. Ugdomas savarankiškumas, kūrybingumas ir vaizduotė.
Sprendžiame problemas. Mokiniai modeliuoja paprasčiausius reiškinius ir procesus, savarankiškai kelia ir sprendžia problemas, pritaiko įgytas žinias ir gebėjimus bandydami jas spręsti, pagrindžia savo požiūrį.
Įsivertinimas. Mokiniai turi galimybę parašyti savo nuomonę apie tai, kaip atliko darbus ir užduotis, kaip jiems sekėsi, ką norėtų daryti kitaip ir pan.
Atliekame tyrimą. Mokiniai kelia hipotezes ir klausimus, atlieka tyrimus, apibendrina gautus duomenis, formuluoja pagrįstas išvadas ir atsako į susijusius su tyrimu klausimus.
Užrašų struktūra kitokia nei pratybų. Pirmiausia jie skiriami probleminiam mokymuisi ir tiriamajai veiklai, faktų rinkimui, analizei, išvadų formulavimui.
Puiki priemonė rengiantis egzaminui!
Pagrindiniai „Chemiko užrašų“ rengimo principai:
ugdomos ne tik dalykinės, bet ir bendrosios kompetencijos;
atitinka chemijos bendrąsias ugdymo programas ir chemijos brandos egzamino programą;
nagrinėjami procesai ar reiškiniai siejami su mokinio aplinka, šiandienos aktualijomis,
pateikiami remiantis naujausiais atradimais ir technologijomis;
kryptingai orientuoti į savarankišką ir aktyvų mokinių mokymąsi, informacijos paiešką įvairiuose informacijos šaltiniuose (žinynuose, enciklopedijose, atlasuose, duomenų bazėse, internete), naudojimąsi mokomosiomis kompiuterių programomis, virtualiosiomis laboratorijomis;
didžiausias dėmesys – taikymo ir problemų sprendimo gebėjimams ugdytis, t. y. kada mokiniai savo gebėjimus gali parodyti ne tik įprastose (standartinėse) situacijose, bet ir naujose, kai aplinkybės jiems yra nepažįstamos.
„Chemiko užrašų“ struktūra paprasta ir aiški – pateikiamos užduotys žymimos sutartiniais ženklais, kiekvienas ženklas turi savo paskirtį ir vietą.
Diskusija. Mokiniai turi galimybę kritiškai vertinti informaciją, mokslo ir technologijų plėtotės poveikį gamtai. Ugdomas savarankiškumas, kūrybingumas ir vaizduotė.
Sprendžiame problemas. Mokiniai modeliuoja paprasčiausius reiškinius ir procesus, savarankiškai kelia ir sprendžia problemas, pritaiko įgytas žinias ir gebėjimus bandydami jas spręsti, pagrindžia savo požiūrį.
Įsivertinimas. Mokiniai turi galimybę parašyti savo nuomonę apie tai, kaip atliko darbus ir užduotis, kaip jiems sekėsi, ką norėtų daryti kitaip ir pan.
Atliekame tyrimą. Mokiniai kelia hipotezes ir klausimus, atlieka tyrimus, apibendrina gautus duomenis, formuluoja pagrįstas išvadas ir atsako į susijusius su tyrimu klausimus.
Atsiliepimai
Atsiliepimų nėra
0 pirkėjai įvertino šią prekę.
5
0%
4
0%
3
0%
2
0%
1
0%
Kainos garantija
Ženkliuku „Kainos garantija” pažymėtoms prekėms Knygos.lt garantuoja geriausią kainą. Jei identiška prekė kitoje internetinėje parduotuvėje kainuoja mažiau - kompensuojame kainų skirtumą. Kainos lyginamos su knygos.lt nurodytų parduotuvių sąrašu prekių kainomis. Knygos.lt įsipareigoja kompensuoti kainų skirtumą pirkėjui, kuris kreipėsi „Kainos garantijos” taisyklėse nurodytomis sąlygomis. Sužinoti daugiau
Elektroninė knyga
22,39 €
DĖMESIO!
Ši knyga pateikiama ACSM formatu. Jis nėra tinkamas įprastoms skaityklėms, kurios palaiko EPUB ar MOBI formato el. knygas.
Svarbu! Nėra galimybės siųstis el. knygų jungiantis iš Jungtinės Karalystės.
Tai knyga, kurią parduoda privatus žmogus. Kai apmokėsite užsakymą, jį per 7 d. išsiųs knygos pardavėjas . Jei to pardavėjas nepadarys laiku, pinigai jums bus grąžinti automatiškai.
Šios knygos būklė nėra įvertinta knygos.lt ekspertų, todėl visa atsakomybė už nurodytą knygos kokybę priklauso pardavėjui.
Atsiliepimai