For generations, Argentine wine was famously bad—oxidized, unpalatable, and often mixed with a low-class French grape called Malbec. But then in 2001, a Cabernet Sauvignon / Malbec blend beat all contenders in a blind taste test featuring Napa and Bordeaux’s finest. Today, Argentina and its signature wine are on the tip of every smart traveler’s tongue. How did this happen?The Vineyard at the End of the World tells the fascinating, four-hundred-year history of how a wine mecca arose in the hig…
For generations, Argentine wine was famously bad—oxidized, unpalatable, and often mixed with a low-class French grape called Malbec. But then in 2001, a Cabernet Sauvignon / Malbec blend beat all contenders in a blind taste test featuring Napa and Bordeaux’s finest. Today, Argentina and its signature wine are on the tip of every smart traveler’s tongue. How did this happen?
The Vineyard at the End of the World tells the fascinating, four-hundred-year history of how a wine mecca arose in the high Andean desert. Profiling the outlandish figures who fueled the Malbec revolution—including celebrity enologist Michel Rolland, acclaimed American winemaker Paul Hobbs, and the Mondavi-esque Catena family—Ian Mount describes in colorful detail the nefarious scams, brilliant business innovations, and backroom politics that put Malbec on the map.
19,59 €
Prisijunkiteir už šią prekę gausite0,20 Knygų Eurų!?
Elektroninė knyga:
Atsiuntimas po užsakymo akimirksniu! Skirta skaitymui tik kompiuteryje, planšetėje ar kitame elektroniniame įrenginyje.
For generations, Argentine wine was famously bad—oxidized, unpalatable, and often mixed with a low-class French grape called Malbec. But then in 2001, a Cabernet Sauvignon / Malbec blend beat all contenders in a blind taste test featuring Napa and Bordeaux’s finest. Today, Argentina and its signature wine are on the tip of every smart traveler’s tongue. How did this happen?
The Vineyard at the End of the World tells the fascinating, four-hundred-year history of how a wine mecca arose in the high Andean desert. Profiling the outlandish figures who fueled the Malbec revolution—including celebrity enologist Michel Rolland, acclaimed American winemaker Paul Hobbs, and the Mondavi-esque Catena family—Ian Mount describes in colorful detail the nefarious scams, brilliant business innovations, and backroom politics that put Malbec on the map.
Atsiliepimai
Atsiliepimų nėra
0 pirkėjai įvertino šią prekę.
5
0%
4
0%
3
0%
2
0%
1
0%
Kainos garantija
Ženkliuku „Kainos garantija” pažymėtoms prekėms Knygos.lt garantuoja geriausią kainą. Jei identiška prekė kitoje internetinėje parduotuvėje kainuoja mažiau - kompensuojame kainų skirtumą. Kainos lyginamos su knygos.lt nurodytų parduotuvių sąrašu prekių kainomis. Knygos.lt įsipareigoja kompensuoti kainų skirtumą pirkėjui, kuris kreipėsi „Kainos garantijos” taisyklėse nurodytomis sąlygomis. Sužinoti daugiau
Elektroninė knyga
22,39 €
DĖMESIO!
Ši knyga pateikiama ACSM formatu. Jis nėra tinkamas įprastoms skaityklėms, kurios palaiko EPUB ar MOBI formato el. knygas.
Svarbu! Nėra galimybės siųstis el. knygų jungiantis iš Jungtinės Karalystės.
Tai knyga, kurią parduoda privatus žmogus. Kai apmokėsite užsakymą, jį per 7 d. išsiųs knygos pardavėjas . Jei to pardavėjas nepadarys laiku, pinigai jums bus grąžinti automatiškai.
Šios knygos būklė nėra įvertinta knygos.lt ekspertų, todėl visa atsakomybė už nurodytą knygos kokybę priklauso pardavėjui.
Atsiliepimai