Intended primarily for education students this book provides an introduction to the philosophy of education that tackles educational problems and at the same time relates them to the mainstream of philosophical analysis. Among the educational topics the book discusses are the aims of education, the two cultures debate, moral education, equality as an ideal and academic elitism. It examines the limitations of a purely technological education, and suggests the shape of a balanced curriculum. It c…
Intended primarily for education students this book provides an introduction to the philosophy of education that tackles educational problems and at the same time relates them to the mainstream of philosophical analysis. Among the educational topics the book discusses are the aims of education, the two cultures debate, moral education, equality as an ideal and academic elitism. It examines the limitations of a purely technological education, and suggests the shape of a balanced curriculum. It critically analyses important educational theses in the work of Rousseau, Dewey, R S Peters, P H Hirst, F R Leavis, Ronald Dworkin and G H Bantock, among many others, and considers the philosophical copics of relativism, the nature of knowledge, the basis of moral choice, the value of democracy and the status of religious claims.
112,69 €
Prisijunkiteir už šią prekę gausite1,13 Knygų Eurų!?
Elektroninė knyga:
Atsiuntimas po užsakymo akimirksniu! Skirta skaitymui tik kompiuteryje, planšetėje ar kitame elektroniniame įrenginyje.
Intended primarily for education students this book provides an introduction to the philosophy of education that tackles educational problems and at the same time relates them to the mainstream of philosophical analysis. Among the educational topics the book discusses are the aims of education, the two cultures debate, moral education, equality as an ideal and academic elitism. It examines the limitations of a purely technological education, and suggests the shape of a balanced curriculum. It critically analyses important educational theses in the work of Rousseau, Dewey, R S Peters, P H Hirst, F R Leavis, Ronald Dworkin and G H Bantock, among many others, and considers the philosophical copics of relativism, the nature of knowledge, the basis of moral choice, the value of democracy and the status of religious claims.
Atsiliepimai
Atsiliepimų nėra
0 pirkėjai įvertino šią prekę.
5
0%
4
0%
3
0%
2
0%
1
0%
Kainos garantija
Ženkliuku „Kainos garantija” pažymėtoms prekėms Knygos.lt garantuoja geriausią kainą. Jei identiška prekė kitoje internetinėje parduotuvėje kainuoja mažiau - kompensuojame kainų skirtumą. Kainos lyginamos su knygos.lt nurodytų parduotuvių sąrašu prekių kainomis. Knygos.lt įsipareigoja kompensuoti kainų skirtumą pirkėjui, kuris kreipėsi „Kainos garantijos” taisyklėse nurodytomis sąlygomis. Sužinoti daugiau
Elektroninė knyga
22,39 €
DĖMESIO!
Ši knyga pateikiama ACSM formatu. Jis nėra tinkamas įprastoms skaityklėms, kurios palaiko EPUB ar MOBI formato el. knygas.
Svarbu! Nėra galimybės siųstis el. knygų jungiantis iš Jungtinės Karalystės.
Tai knyga, kurią parduoda privatus žmogus. Kai apmokėsite užsakymą, jį per 7 d. išsiųs knygos pardavėjas . Jei to pardavėjas nepadarys laiku, pinigai jums bus grąžinti automatiškai.
Šios knygos būklė nėra įvertinta knygos.lt ekspertų, todėl visa atsakomybė už nurodytą knygos kokybę priklauso pardavėjui.
Atsiliepimai