Atsiliepimai
Formatai:
Aprašymas
We are in the midst of yet another shift in business models because of digital. This time the force for change is not mobility; it’s data and the Internet of Things. The more devices that connect to each other, the more digital creates a personal ecosystem, called Digital Context. Digital Context is as distinct a shift in business strategy from omni-channel as omni-channel was from the first multi-channel business models. Companies need strategies grounded in consumer behavior to guide the development of business models, brand experiences, and customer journey work. Based on two years of in-depth research on consumers, Digital Context 2.0, provides seven lessons on how to prepare your business for the next wave of technologies—and make your customers happier.
Elektroninė knyga:
Atsiuntimas po užsakymo akimirksniu! Skirta skaitymui tik kompiuteryje, planšetėje ar kitame elektroniniame įrenginyje.
Kaip skaityti el. knygas ACSM formatu?
Formatai:
DĖMESIO!
Ši knyga pateikiama ACSM formatu. Jis nėra tinkamas įprastoms skaityklėms, kurios palaiko EPUB ar MOBI formato el. knygas.
Daugiau informacijos apie ACSM formato knygas ir kaip jas skaityti rasite čia.
DĖMESIO!
Tai yra elektroninė knyga, skirta skaityti el. knygų skaityklėse, telefonuose, planšetėse ar kompiuteriuose.
Daugiau informacijos apie el. knygas čia >
Atsiliepimai