Brennan, Canning & McDowell cover both the theory and practice of global business-to-business (b2b) marketing from a European perspective, illuminating the subject with a wide range of learning features and case studies. New to the 5th edition:Coverage throughout of digital transformation and social responsibility in business markets 'Scenario' boxes which provide reflective decision-based situations for students to think through, helping them prepare for future roles. Examples and case s…
Brennan, Canning & McDowell cover both the theory and practice of global business-to-business (b2b) marketing from a European perspective, illuminating the subject with a wide range of learning features and case studies.
New to the 5th edition:
Coverage throughout of digital transformation and social responsibility in business markets 'Scenario' boxes which provide reflective decision-based situations for students to think through, helping them prepare for future roles. Examples and case studies covering ethics and bribery, circular economy, machine learning, artificial intelligence and blockchain to reflect developments in the b2b marketing environment Further and updated company content, including brands such as Barry Callebaut, Embraer, Flokk, Givaudan, ING, Ingersoll Rand and Pret-a-Manger Updated online resources, including author-selected SAGE journal articles and videos supporting each chapter.
116,69 €
Prisijunkiteir už šią prekę gausite1,17 Knygų Eurų!?
Elektroninė knyga:
Atsiuntimas po užsakymo akimirksniu! Skirta skaitymui tik kompiuteryje, planšetėje ar kitame elektroniniame įrenginyje.
Brennan, Canning & McDowell cover both the theory and practice of global business-to-business (b2b) marketing from a European perspective, illuminating the subject with a wide range of learning features and case studies.
New to the 5th edition:
Coverage throughout of digital transformation and social responsibility in business markets 'Scenario' boxes which provide reflective decision-based situations for students to think through, helping them prepare for future roles. Examples and case studies covering ethics and bribery, circular economy, machine learning, artificial intelligence and blockchain to reflect developments in the b2b marketing environment Further and updated company content, including brands such as Barry Callebaut, Embraer, Flokk, Givaudan, ING, Ingersoll Rand and Pret-a-Manger Updated online resources, including author-selected SAGE journal articles and videos supporting each chapter.
Atsiliepimai
Atsiliepimų nėra
0 pirkėjai įvertino šią prekę.
5
0%
4
0%
3
0%
2
0%
1
0%
Kainos garantija
Ženkliuku „Kainos garantija” pažymėtoms prekėms Knygos.lt garantuoja geriausią kainą. Jei identiška prekė kitoje internetinėje parduotuvėje kainuoja mažiau - kompensuojame kainų skirtumą. Kainos lyginamos su knygos.lt nurodytų parduotuvių sąrašu prekių kainomis. Knygos.lt įsipareigoja kompensuoti kainų skirtumą pirkėjui, kuris kreipėsi „Kainos garantijos” taisyklėse nurodytomis sąlygomis. Sužinoti daugiau
Elektroninė knyga
22,39 €
DĖMESIO!
Ši knyga pateikiama ACSM formatu. Jis nėra tinkamas įprastoms skaityklėms, kurios palaiko EPUB ar MOBI formato el. knygas.
Svarbu! Nėra galimybės siųstis el. knygų jungiantis iš Jungtinės Karalystės.
Tai knyga, kurią parduoda privatus žmogus. Kai apmokėsite užsakymą, jį per 7 d. išsiųs knygos pardavėjas . Jei to pardavėjas nepadarys laiku, pinigai jums bus grąžinti automatiškai.
Šios knygos būklė nėra įvertinta knygos.lt ekspertų, todėl visa atsakomybė už nurodytą knygos kokybę priklauso pardavėjui.
Atsiliepimai