Atsiliepimai
Aprašymas
Monografijoje nagrinėjamas Lietuvos žiniasklaidos politikos formavimo procesas septynių parlamentinių ciklų metu, veikiant šešiolikai Lietuvos Vyriausybių nuo 1990 iki 2016 metų.
Knygoje „Žiniasklaidos politika Lietuvoje“ atskleidžiama, kaip žiniasklaidos politiką formulavo Lietuvos Vyriausybės ir kokia žiniasklaidos politika buvo formuojama priimant teisės aktus bei kokie žiniasklaidos politikos lauko veikėjai (valstybės institucijos, interesų grupės ar pavieniai asmenys) turėjo įtakos sudarant politikos darbotvarkę ir priimant politinius sprendimus.
Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kurią parduoda privatus žmogus.
Knygą išsiųs knygos pardavėjas Rasuze.
Pardavėjo reitingas: 100%
Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kurią parduoda privatus žmogus.
Knygą išsiųs knygos pardavėjas Dalius.
Pardavėjo reitingas: 92%
Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kurią parduoda privatus žmogus.
Knygą išsiųs knygos pardavėjas Karolis1.
Pardavėjo reitingas: 81%
Monografijoje nagrinėjamas Lietuvos žiniasklaidos politikos formavimo procesas septynių parlamentinių ciklų metu, veikiant šešiolikai Lietuvos Vyriausybių nuo 1990 iki 2016 metų.
Knygoje „Žiniasklaidos politika Lietuvoje“ atskleidžiama, kaip žiniasklaidos politiką formulavo Lietuvos Vyriausybės ir kokia žiniasklaidos politika buvo formuojama priimant teisės aktus bei kokie žiniasklaidos politikos lauko veikėjai (valstybės institucijos, interesų grupės ar pavieniai asmenys) turėjo įtakos sudarant politikos darbotvarkę ir priimant politinius sprendimus.
Atsiliepimai