Žiniasklaidos ekonomika ir vadyba. Įvadas
Žiniasklaidos ekonomika ir vadyba. Įvadas
  • Išparduota
Knygą „Žiniasklaidos ekonomika ir vadyba. Įvadas" sudaro dvi dalys. Pirmoje dalyje, skirtoje žiniasklaidos ekonomikai, aptariami Lietuvos žiniasklaidos industrijų makroekonominiai rodikliai, gvildenamos ekonomi­nės politikos ir žiniasklaidos reguliavimo temos. Antroje dalyje nagrinėjama žinias­klaidos nuosavybės, valdymo struktūrų ir žiniasklaidos turinio problematika, apžvel­giamos vadybos funkcijos, pateikiami pagrindiniai efektyvaus vadovavimo požiūriai, rinkos tyrimo ir rinkodaros procesai.
0

Žiniasklaidos ekonomika ir vadyba. Įvadas | knygos.lt

Atsiliepimai

Aprašymas

Knygą „Žiniasklaidos ekonomika ir vadyba. Įvadas" sudaro dvi dalys. Pirmoje dalyje, skirtoje žiniasklaidos ekonomikai, aptariami Lietuvos žiniasklaidos industrijų makroekonominiai rodikliai, gvildenamos ekonomi­nės politikos ir žiniasklaidos reguliavimo temos. Antroje dalyje nagrinėjama žinias­klaidos nuosavybės, valdymo struktūrų ir žiniasklaidos turinio problematika, apžvel­giamos vadybos funkcijos, pateikiami pagrindiniai efektyvaus vadovavimo požiūriai, rinkos tyrimo ir rinkodaros procesai.

Išparduota

Turi egzempliorių? Parduok!


Knygą „Žiniasklaidos ekonomika ir vadyba. Įvadas" sudaro dvi dalys. Pirmoje dalyje, skirtoje žiniasklaidos ekonomikai, aptariami Lietuvos žiniasklaidos industrijų makroekonominiai rodikliai, gvildenamos ekonomi­nės politikos ir žiniasklaidos reguliavimo temos. Antroje dalyje nagrinėjama žinias­klaidos nuosavybės, valdymo struktūrų ir žiniasklaidos turinio problematika, apžvel­giamos vadybos funkcijos, pateikiami pagrindiniai efektyvaus vadovavimo požiūriai, rinkos tyrimo ir rinkodaros procesai.

Atsiliepimai

  • Atsiliepimų nėra
0 pirkėjai įvertino šią prekę.
5
0%
4
0%
3
0%
2
0%
1
0%