Žavesys. Menas keisti jausmus, mintis ir veiksmus
Žavesys. Menas keisti jausmus, mintis ir veiksmus
1
  • Išparduota.
Kas pasakė, kad būtinai turime perprasti šį sudėtingą pasaulį? Kartais daug lengviau jį tiesiog... pakeisti.Žavesys, kaip teigia perkamiausių knygų apie verslą autorius ir guru Gajus Kawasakis, nėra gebėjimas manipuliuoti žmonėmis. Žavesys keičia situaciją ir santykius. Žavesio dėka priešiškumas tampa mandagumu. Mandagumas tampa draugiškumu. Skeptikai ir cinikai tampa pasekėjais, o neapsisprendusieji – lojaliais.Žavesį galima pasitelkti sudarant verslo sandorį, įmonėms derantis aukščiausiu lygi…
0
  • Autorius: Guy Kawasaki
  • Leidėjas:
  • Metai: 2011
  • Puslapiai: 230
  • ISBN: 9786094370915
  • Versijos kodas: PT.
  • Formatas: 15 x 22 cm, kieti viršeliai
  • Kalba: Lietuvių
  • Vertėjas: Aušra Valantinienė

Žavesys. Menas keisti jausmus, mintis ir veiksmus | knygos.lt

Atsiliepimai

    • 2019-01-02

    Be galo žavinga knygą. Interaktyvi, asmeniška, konkreti ir švari. Be galo greitai skaitosi, jau nekantriai laukiu momento pasinaudoti žavesio elementais savo gy...

    Be galo žavinga knygą. Interaktyvi, asmeniška, konkreti ir švari. Be galo greitai skaitosi, jau nekantriai laukiu momento pasinaudoti žavesio elementais savo gyvenime!

Aprašymas

Kas pasakė, kad būtinai turime perprasti šį sudėtingą pasaulį? Kartais daug lengviau jį tiesiog... pakeisti.

Žavesys, kaip teigia perkamiausių knygų apie verslą autorius ir guru Gajus Kawasakis, nėra gebėjimas manipuliuoti žmonėmis. Žavesys keičia situaciją ir santykius. Žavesio dėka priešiškumas tampa mandagumu. Mandagumas tampa draugiškumu. Skeptikai ir cinikai tampa pasekėjais, o neapsisprendusieji – lojaliais.

Žavesį galima pasitelkti sudarant verslo sandorį, įmonėms derantis aukščiausiu lygiu ar atnaujinant Facebook įrašus. Tinkamai panaudotas žavesys tampa galingesnis už tradicinius įtikinėjimo, įtakos ar rinkodaros metodus.

Kawasakis teigia, kad verslo ir asmeniniuose santykiuose Jūsų tikslas yra ne tik gauti tai, ko norite, bet pasiekti, kad Jūsų dėka žmonės savanoriškai pasikeistų ir tas pasikeitimas būtų ilgalaikis ir teiktų malonumą. Įvardiję savo tikslus ir norus, tapę patraukliais ir patikimais bei pasitelkę argumentus, kurie kitiems gali patikti, galite pakeisti jausmus, mintis ir veiksmus. Pavyzdžiui, žavesio dėka:

• Taikos korpuso savanorė sugebėjo sušvelninti potencialiai žiaurų susitikimą su ginkluotais sukilėliais;

• Nedidelis kabelinės TV kanalas (E!) sugebėjo laimėti teisę transliuoti radijo žvaigždės Howardo Sterno laidą;

• Iš pirmo žvilgsnio beprotiškų naujų bėgimo batelių (Vibram Five Fingers) kūrėjai metodiškai pritraukė aistringų klientų grupę;

• Kanadoje įsikūrusi krištolą gaminanti įmonė („Nova Scotia Crystal”) stebėtojus pavertė pirkėjais.

Šioje knygoje aiškinami visi veiksmai, kurių Jums gali prireikti rengiant ir įgyvendinant „žavėjimo programą”, taikant stūmimo ir traukimo technologijas, stengiantis sužavėti savo klientą, darbuotoją ar net viršininką.

Kawasakio patarimai pagrįsti jo paties darbo ir vienoje patraukliausių visų laikų įmonių „Apple” ir jo kaip verslininko ir rizikos valdymo specialisto patirtimi.

„Norite pakeisti pasaulį? Norite, kad vikšreliai taptų drugiais? Tam reikalingas gilesnis ryšys su žmonėmis, o ne santykiai tarp praeivių. Turite įtikinti žmones svajoti apie tą patį, apie ką svajojate Jūs pats. Tai – aukštai iškelta kartelė, tačiau ji įveikiama mums visiems.”

Guy Kawasaki

Išparduota.

Turi egzempliorių? Parduok!

  • Autorius: Guy Kawasaki
  • Leidėjas: Eugrimas
  • Metai: 2011
  • Puslapiai: 230
  • ISBN: 9786094370915
  • Versijos kodas: PT.
  • Formatas: 15 x 22 cm, kieti viršeliai
  • Kalba: Lietuvių
  • Vertėjas: Aušra Valantinienė

Atsiliepimai

    • Agnė D.
    • 2019-01-02

    Be galo žavinga knygą. Interaktyvi, asmeniška, konkreti ir švari. Be galo greitai skaitosi, jau nekantriai laukiu momento pasinaudoti žavesio elementais savo gyvenime!

Rodyti daugiau
1 pirkėjai įvertino šią prekę.
  • 5
  • 0%
  • 4
  • 100%
  • 3
  • 0%
  • 2
  • 0%
  • 1
  • 0%