Žaidžiu žodžiu. Lietuvių kalbos vadovėlis V klasei. Antroji knyga (serija „Šok“)
Žaidžiu žodžiu. Lietuvių kalbos vadovėlis V klasei. Antroji knyga (serija „Šok“)
  • Išparduota
Vadovėlio „Žaidžiu žodžiu“ autorės siūlo penktokams mokytis lietuvių kalbos nepamirštant žaidimo. Žaisti nuteiks skaičiuotės, kuriomis pavadinti vadovėlio skyreliai. Taip vaikai geriau pažins tautosaką, išmoks kalbėti ir rašyti gyvai, nenuobodžiai. Lietuvių kalbos vadovėlio „Žaidžiu žodžiu“ turinį sudaro kalbos ugdymo ir kalbos pažinimo temos. Kalbos ugdymas suvokiamas kaip procesas, apimantis rašytinį ir sakytinį kalbos vartojimo būdus, o kalbos pažinimas suprantamas kaip kalbos sistem…
0
SKAITYTAKNYGA

Žaidžiu žodžiu. Lietuvių kalbos vadovėlis V klasei. Antroji knyga (serija „Šok“) | knygos.lt

Atsiliepimai

Aprašymas

Vadovėlio „Žaidžiu žodžiu“ autorės siūlo penktokams mokytis lietuvių kalbos nepamirštant žaidimo. Žaisti nuteiks skaičiuotės, kuriomis pavadinti vadovėlio skyreliai. Taip vaikai geriau pažins tautosaką, išmoks kalbėti ir rašyti gyvai, nenuobodžiai.

Lietuvių kalbos vadovėlio „Žaidžiu žodžiu“ turinį sudaro kalbos ugdymo ir kalbos pažinimo temos. Kalbos ugdymas suvokiamas kaip procesas, apimantis rašytinį ir sakytinį kalbos vartojimo būdus, o kalbos pažinimas suprantamas kaip kalbos sistemos elementų, jų ryšių bei funkcijų suvokimas ir nagrinėjimas. Kalbos vartojimas ir pažinimas glaudžiai siejami siekiant sudaryti prielaidas sąmoningai suvoktam raštingumui ir kalbos taisyklingumui ugdyti(s).

Vadovėlį sudaro įvadas ir penki kalbos pažinimo skyriai. Kalbos vartojimo dalykai integruojami į kalbos pažinimo skyrius su pavadinimu „Sakau, rašau, klausau“. Atvarto dalių pavadinimai — vaikų tautosakos kūriniai skaičiuotės. Kiekvienas skyrius baigiamas apibendrinimu „Kalbu, kuriu, žaidžiu žodžiu“. Čia — užduotys įgytiems įgūdžiams įtvirtinti.

Sudėtingumo požiūriu užduotys yra trijų lygmenų: supratimo, taikymo ir analizės, sintezės ir įvertinimo. Daugiau laiko skiriama taikymo, analizės, sintezės ir įvertinimo užduotims. Siekiama, kad aiškinamųjų ir komentuojamojo pobūdžio užduočių meniniai, publicistikos ar mokslinės literatūros tekstai padėtų išsaugoti tinkamą kalbos jausmo, intuityvumo santykį ir ugdytų kalbos logikos ir sistemos supratimą.

Vadovėlio paragrafas sudarytas atvartais. Tai suteikia galimybę proporcingai padalyti medžiagą kiekvienai pamokai; mokiniams greičiau suprasti informaciją; mokytojams — sėkmingai planuoti pamokos laiką.

Išparduota

Turi egzempliorių? Parduok!


Vadovėlio „Žaidžiu žodžiu“ autorės siūlo penktokams mokytis lietuvių kalbos nepamirštant žaidimo. Žaisti nuteiks skaičiuotės, kuriomis pavadinti vadovėlio skyreliai. Taip vaikai geriau pažins tautosaką, išmoks kalbėti ir rašyti gyvai, nenuobodžiai.

Lietuvių kalbos vadovėlio „Žaidžiu žodžiu“ turinį sudaro kalbos ugdymo ir kalbos pažinimo temos. Kalbos ugdymas suvokiamas kaip procesas, apimantis rašytinį ir sakytinį kalbos vartojimo būdus, o kalbos pažinimas suprantamas kaip kalbos sistemos elementų, jų ryšių bei funkcijų suvokimas ir nagrinėjimas. Kalbos vartojimas ir pažinimas glaudžiai siejami siekiant sudaryti prielaidas sąmoningai suvoktam raštingumui ir kalbos taisyklingumui ugdyti(s).

Vadovėlį sudaro įvadas ir penki kalbos pažinimo skyriai. Kalbos vartojimo dalykai integruojami į kalbos pažinimo skyrius su pavadinimu „Sakau, rašau, klausau“. Atvarto dalių pavadinimai — vaikų tautosakos kūriniai skaičiuotės. Kiekvienas skyrius baigiamas apibendrinimu „Kalbu, kuriu, žaidžiu žodžiu“. Čia — užduotys įgytiems įgūdžiams įtvirtinti.

Sudėtingumo požiūriu užduotys yra trijų lygmenų: supratimo, taikymo ir analizės, sintezės ir įvertinimo. Daugiau laiko skiriama taikymo, analizės, sintezės ir įvertinimo užduotims. Siekiama, kad aiškinamųjų ir komentuojamojo pobūdžio užduočių meniniai, publicistikos ar mokslinės literatūros tekstai padėtų išsaugoti tinkamą kalbos jausmo, intuityvumo santykį ir ugdytų kalbos logikos ir sistemos supratimą.

Vadovėlio paragrafas sudarytas atvartais. Tai suteikia galimybę proporcingai padalyti medžiagą kiekvienai pamokai; mokiniams greičiau suprasti informaciją; mokytojams — sėkmingai planuoti pamokos laiką.

Atsiliepimai

  • Atsiliepimų nėra
0 pirkėjai įvertino šią prekę.
5
0%
4
0%
3
0%
2
0%
1
0%