Atsiliepimai
Aprašymas
Naujo serijos „Šok“ V klasės lietuvių kalbos vadovėlio Žaidžiu žodžiu komplektą sudaro dvi knygos (pirmoji ir antroji), du pratybų sąsiuviniai ir mokytojo knyga. Lietuvių kalbos kontroliniai testai V klasei yra papildoma mokomoji priemonė, parengta pagal vadovėlio temas.
Leidinyje pateikiami kontroliniai testai yra sudaryti iš įvairaus sunkumo gramatinių ir kūrybinių klausimų ir užduočių. Mokytojas, atsižvelgdamas į mokinių ge bėjimus, gali diferencijuoti šiuos darbus. Be to, leidinyje kontroliniams darbams siūloma pasirengti atliekant užduotis savarankiškai ar mokytojui padedant.
Kontrolinių testų užduotys vertinamos 10 taškų. Vertinimo sistemą gali susikurti ir pats mokytojas.
Vadovėlio „Žaidžiu žodžiu“ autorės siūlo penktokams mokytis lietuvių kalbos nepamirštant žaidimo. Žaisti nuteiks skaičiuotės, kuriomis pavadinti vadovėlio skyreliai. Taip vaikai geriau pažins tautosaką, išmoks kalbėti ir rašyti gyvai, nenuobodžiai.
Lietuvių kalbos vadovėlio „Žaidžiu žodžiu“ turinį sudaro kalbos ugdymo ir kalbos pažinimo temos. Kalbos ugdymas suvokiamas kaip procesas, apimantis rašytinį ir sakytinį kalbos vartojimo būdus, o kalbos pažinimas suprantamas kaip kalbos sistemos elementų, jų ryšių bei funkcijų suvokimas ir nagrinėjimas. Kalbos vartojimas ir pažinimas glaudžiai siejami siekiant sudaryti prielaidas sąmoningai suvoktam raštingumui ir kalbos taisyklingumui ugdyti(s).
Atvarto principas sieja vadovėlį su pratybų sąsiuviniu bei su mokytojo knyga. Pratybų sąsiuvinyje mokiniai ras daugiau užduočių, kurios padės įtvirtinti pamokos medžiagą, o mokytojas turės galimybę taikyti įvairius mokymo(si) metodus.
Naujo serijos „Šok“ V klasės lietuvių kalbos vadovėlio Žaidžiu žodžiu komplektą sudaro dvi knygos (pirmoji ir antroji), du pratybų sąsiuviniai ir mokytojo knyga. Lietuvių kalbos kontroliniai testai V klasei yra papildoma mokomoji priemonė, parengta pagal vadovėlio temas.
Leidinyje pateikiami kontroliniai testai yra sudaryti iš įvairaus sunkumo gramatinių ir kūrybinių klausimų ir užduočių. Mokytojas, atsižvelgdamas į mokinių ge bėjimus, gali diferencijuoti šiuos darbus. Be to, leidinyje kontroliniams darbams siūloma pasirengti atliekant užduotis savarankiškai ar mokytojui padedant.
Kontrolinių testų užduotys vertinamos 10 taškų. Vertinimo sistemą gali susikurti ir pats mokytojas.
Vadovėlio „Žaidžiu žodžiu“ autorės siūlo penktokams mokytis lietuvių kalbos nepamirštant žaidimo. Žaisti nuteiks skaičiuotės, kuriomis pavadinti vadovėlio skyreliai. Taip vaikai geriau pažins tautosaką, išmoks kalbėti ir rašyti gyvai, nenuobodžiai.
Lietuvių kalbos vadovėlio „Žaidžiu žodžiu“ turinį sudaro kalbos ugdymo ir kalbos pažinimo temos. Kalbos ugdymas suvokiamas kaip procesas, apimantis rašytinį ir sakytinį kalbos vartojimo būdus, o kalbos pažinimas suprantamas kaip kalbos sistemos elementų, jų ryšių bei funkcijų suvokimas ir nagrinėjimas. Kalbos vartojimas ir pažinimas glaudžiai siejami siekiant sudaryti prielaidas sąmoningai suvoktam raštingumui ir kalbos taisyklingumui ugdyti(s).
Atvarto principas sieja vadovėlį su pratybų sąsiuviniu bei su mokytojo knyga. Pratybų sąsiuvinyje mokiniai ras daugiau užduočių, kurios padės įtvirtinti pamokos medžiagą, o mokytojas turės galimybę taikyti įvairius mokymo(si) metodus.
Atsiliepimai