Atsiliepimai
Aprašymas
Mokytojo knygoje pateikiami standartuose numatyti mokinių konkrečios temos pasiekimai, aptariami mokymosi uždaviniai, siūloma, kaip geriau organizuoti veiklą, komentuojamos kai kurios vadovėlio ir pratybų sąsiuvinio užduotys. Mokytojas gali dirbti pagal autorių siūlomą veiklos planą, kai kurias jo dalis arba pats numatyti savo pamokos veiklą. Knygoje palikta vietos mokytojo refleksijai po pamokos: pavykusiems momentams, svarbiems epizodams, kilusiems sunkumams ar galimoms pataisoms užsirašyti.
Leidinyje pateikiamas ir teminis pamokų planas, padėsiantis mokytojui planuoti darbą per visus mokslo metus.
Vadovėlio „Žaidžiu žodžiu“ autorės siūlo penktokams mokytis lietuvių kalbos nepamirštant žaidimo. Žaisti nuteiks skaičiuotės, kuriomis pavadinti vadovėlio skyreliai. Taip vaikai geriau pažins tautosaką, išmoks kalbėti ir rašyti gyvai, nenuobodžiai.
Lietuvių kalbos vadovėlio „Žaidžiu žodžiu“ turinį sudaro kalbos ugdymo ir kalbos pažinimo temos. Kalbos ugdymas suvokiamas kaip procesas, apimantis rašytinį ir sakytinį kalbos vartojimo būdus, o kalbos pažinimas suprantamas kaip kalbos sistemos elementų, jų ryšių bei funkcijų suvokimas ir nagrinėjimas. Kalbos vartojimas ir pažinimas glaudžiai siejami siekiant sudaryti prielaidas sąmoningai suvoktam raštingumui ir kalbos taisyklingumui ugdyti(s).
Atvarto principas sieja vadovėlį su pratybų sąsiuviniu bei su mokytojo knyga. Pratybų sąsiuvinyje mokiniai ras daugiau užduočių, kurios padės įtvirtinti pamokos medžiagą, o mokytojas turės galimybę taikyti įvairius mokymo(si) metodus.
Mokytojo knygoje pateikiami standartuose numatyti mokinių konkrečios temos pasiekimai, aptariami mokymosi uždaviniai, siūloma, kaip geriau organizuoti veiklą, komentuojamos kai kurios vadovėlio ir pratybų sąsiuvinio užduotys. Mokytojas gali dirbti pagal autorių siūlomą veiklos planą, kai kurias jo dalis arba pats numatyti savo pamokos veiklą. Knygoje palikta vietos mokytojo refleksijai po pamokos: pavykusiems momentams, svarbiems epizodams, kilusiems sunkumams ar galimoms pataisoms užsirašyti.
Leidinyje pateikiamas ir teminis pamokų planas, padėsiantis mokytojui planuoti darbą per visus mokslo metus.
Vadovėlio „Žaidžiu žodžiu“ autorės siūlo penktokams mokytis lietuvių kalbos nepamirštant žaidimo. Žaisti nuteiks skaičiuotės, kuriomis pavadinti vadovėlio skyreliai. Taip vaikai geriau pažins tautosaką, išmoks kalbėti ir rašyti gyvai, nenuobodžiai.
Lietuvių kalbos vadovėlio „Žaidžiu žodžiu“ turinį sudaro kalbos ugdymo ir kalbos pažinimo temos. Kalbos ugdymas suvokiamas kaip procesas, apimantis rašytinį ir sakytinį kalbos vartojimo būdus, o kalbos pažinimas suprantamas kaip kalbos sistemos elementų, jų ryšių bei funkcijų suvokimas ir nagrinėjimas. Kalbos vartojimas ir pažinimas glaudžiai siejami siekiant sudaryti prielaidas sąmoningai suvoktam raštingumui ir kalbos taisyklingumui ugdyti(s).
Atvarto principas sieja vadovėlį su pratybų sąsiuviniu bei su mokytojo knyga. Pratybų sąsiuvinyje mokiniai ras daugiau užduočių, kurios padės įtvirtinti pamokos medžiagą, o mokytojas turės galimybę taikyti įvairius mokymo(si) metodus.
Atsiliepimai