9,39 €
Visa griaunantis testavimas
Visa griaunantis testavimas
  • Išparduota
Visa griaunantis testavimas
Visa griaunantis testavimas
Perskaityta: 9,39 €
1974-aisiais pasaulis buvo visai kitoks. Žmonės dėvėjo platėjančius džinsus ir ryškiaspalvius marškinėlius. Jie atrodė lyg „Scooby Doo“ herojai. Ir visą vakarą žiūrėdavo tą patį televizijos kanalą. Nes daugumoje šalių buvo galima rinktis tik iš dviejų ar trijų kanalų. Ir jokių distancinių. Tačiau Alano Hedgeso knyga „Visa griaunantis testavimas“ išlieka tokia pat aktuali kaip ir anuomet. Ji užduoda esminius klausimus apie tyrimus ir reklamą. Ar reklamos tyrimus atlikti pradžioje, ar geriau jų…
9.39
SKAITYTA KNYGA
  • Autorius: Alan Hedges
  • Leidėjas:
  • Metai: 2012
  • Puslapiai: 160
  • ISBN: 9786099536903
  • Versijos kodas: PT.
  • Formatas: 21 x 13 x 1 cm, minkšti viršeliai
  • Kalba: Lietuvių
  • Vertėjas: Asta Pocienė, Žygimantas Beručka

Visa griaunantis testavimas | knygos.lt

Atsiliepimai

(3.75 Goodreads įvertinimas)

Perskaitytos

9,39 €
Kaip nauja! Eva 100%

Aprašymas

1974-aisiais pasaulis buvo visai kitoks. Žmonės dėvėjo platėjančius džinsus ir ryškiaspalvius marškinėlius. Jie atrodė lyg „Scooby Doo“ herojai. Ir visą vakarą žiūrėdavo tą patį televizijos kanalą. Nes daugumoje šalių buvo galima rinktis tik iš dviejų ar trijų kanalų. Ir jokių distancinių.

Tačiau Alano Hedgeso knyga „Visa griaunantis testavimas“ išlieka tokia pat aktuali kaip ir anuomet. Ji užduoda esminius klausimus apie tyrimus ir reklamą. Ar reklamos tyrimus atlikti pradžioje, ar geriau jų neatlikti iš viso? Ir ar gali rinkodaros kampanijos pasitarnauti prekių ženklams, bet pačios likti nepastebėtos? Šiandienos socialiniame, skaitmeniniame ir mobiliame pasaulyje šie dalykai vis dar tebėra tokie pat svarbūs kaip ir tuomet.

  • Kaina: 9,39 €

Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kurią parduoda privatus žmogus.

Knygą išsiųs knygos pardavėjas Eva.

Pardavėjo reitingas:  100%

Knygos būklė

Formatai:

Perskaitytos

9,39 €
Kaip nauja!
Eva 100%

1974-aisiais pasaulis buvo visai kitoks. Žmonės dėvėjo platėjančius džinsus ir ryškiaspalvius marškinėlius. Jie atrodė lyg „Scooby Doo“ herojai. Ir visą vakarą žiūrėdavo tą patį televizijos kanalą. Nes daugumoje šalių buvo galima rinktis tik iš dviejų ar trijų kanalų. Ir jokių distancinių.

Tačiau Alano Hedgeso knyga „Visa griaunantis testavimas“ išlieka tokia pat aktuali kaip ir anuomet. Ji užduoda esminius klausimus apie tyrimus ir reklamą. Ar reklamos tyrimus atlikti pradžioje, ar geriau jų neatlikti iš viso? Ir ar gali rinkodaros kampanijos pasitarnauti prekių ženklams, bet pačios likti nepastebėtos? Šiandienos socialiniame, skaitmeniniame ir mobiliame pasaulyje šie dalykai vis dar tebėra tokie pat svarbūs kaip ir tuomet.

Atsiliepimai

  • Atsiliepimų nėra
0 pirkėjai įvertino šią prekę.
5
0%
4
0%
3
0%
2
0%
1
0%