Verslo strategija: atvejų analizė
Verslo strategija: atvejų analizė
1
  • Išparduota
Šioje mokomojoje knygoje koncentruotai pateikiama informacija svarbiausiais teoriniais ir praktiniais verslo strategijų atvejų analizės klausimais, išryškinamas įvairus požiūris į verslo strategijas ir pateikiamos perspektyvios verslo strategijų formavimo ir jų tyrimo kryptys. Verslo strategijų nagrinėjimas teoriniu požiūriu sudaro prielaidas strategiškai svarbiems sprendimams, adekvatiems šiuolaikinės aplinkos pokyčiams, priimti. Mokomojoje knygoje pateikiamos aktualios verslo atvejų situacij…
0

Verslo strategija: atvejų analizė | knygos.lt

Atsiliepimai

Aprašymas

Šioje mokomojoje knygoje koncentruotai pateikiama informacija svarbiausiais teoriniais ir praktiniais verslo strategijų atvejų analizės klausimais, išryškinamas įvairus požiūris į verslo strategijas ir pateikiamos perspektyvios verslo strategijų formavimo ir jų tyrimo kryptys. Verslo strategijų nagrinėjimas teoriniu požiūriu sudaro prielaidas strategiškai svarbiems sprendimams, adekvatiems šiuolaikinės aplinkos pokyčiams, priimti.

Mokomojoje knygoje pateikiamos aktualios verslo atvejų situacijos, parodančios, su kokiais iššūkiais susiduria ir Lietuvos, ir žinomiausios pasaulio kompanijos.

Knyga galėtų būti naudinga vadybos ir verslo, ekonomikos studijų krypčių studentams, studijuojantiems verslo strategijų, verslo strateginio valdymo dalykus, ir visiems kitiems, kuriems aktualios teorinės ir praktinės verslo strategijų problemos, taip pat norintiems susipažinti su žymių kompanijų verslo sėkmės paslaptimis.

Išparduota

Turi egzempliorių? Parduok!


Šioje mokomojoje knygoje koncentruotai pateikiama informacija svarbiausiais teoriniais ir praktiniais verslo strategijų atvejų analizės klausimais, išryškinamas įvairus požiūris į verslo strategijas ir pateikiamos perspektyvios verslo strategijų formavimo ir jų tyrimo kryptys. Verslo strategijų nagrinėjimas teoriniu požiūriu sudaro prielaidas strategiškai svarbiems sprendimams, adekvatiems šiuolaikinės aplinkos pokyčiams, priimti.

Mokomojoje knygoje pateikiamos aktualios verslo atvejų situacijos, parodančios, su kokiais iššūkiais susiduria ir Lietuvos, ir žinomiausios pasaulio kompanijos.

Knyga galėtų būti naudinga vadybos ir verslo, ekonomikos studijų krypčių studentams, studijuojantiems verslo strategijų, verslo strateginio valdymo dalykus, ir visiems kitiems, kuriems aktualios teorinės ir praktinės verslo strategijų problemos, taip pat norintiems susipažinti su žymių kompanijų verslo sėkmės paslaptimis.

Atsiliepimai

  • Atsiliepimų nėra
1 pirkėjai įvertino šią prekę.
5
0%
4
0%
3
0%
2
0%
1
0%