22,76 €
25,29 €
-10% su kodu: NORIU10
24,99 €
Verslo sparnai: kaip įkurti ir plėtoti verslą internete
Verslo sparnai: kaip įkurti ir plėtoti verslą internete
22,76 €
25,29 €
2
  • Turime sandėlyje
Verslo sparnai: kaip įkurti ir plėtoti verslą internete
Verslo sparnai: kaip įkurti ir plėtoti verslą internete
Perskaityta: 24,99 €
2
Šis pagalbininkas skirtas visiems, kurie svarsto paversti savo mėgstamą veiklą ar idėją pelningu verslu.
22.76 2025-08-04 07:59:00
SKAITYTA KNYGA
  • Extra -10 % nuolaida šiai knygai su kodu NORIU1021:24:09

Verslo sparnai: kaip įkurti ir plėtoti verslą internete | knygos.lt

Atsiliepimai

Formatai:

25,29 € Nauja knyga
kieti viršeliai

Perskaitytos

24,99 €
Kaip nauja! Vijola

Aprašymas

Knygą „Verslo sparnai" sudaro septyni skyriai. Kiekviename aprašoma, kaip:

1. Atrasti ir patikrinti idėją, aprašyti verslo strategiją. Iš kur semtis idėjų? Kaip patikrinti verslo idėjos poreikį rinkoje ir pelningumą? Kaip aprašyti vieno puslapio verslo strategiją, kad būtų aišku, ką ir kaip ketinu daryti?

2. Sudaryti verslo planą. Verslo planas ypač reikalingas tiems, kurie planuoja ieškoti investuotojų ar kitų verslo finansavimo šaltinių.

3. Įregistruoti verslo formą ir žinoti mokesčius. Kurią verslo formą pasirinkti? Individualią veiklą ar steigti įmonę? Kokie mokesčiai manęs laukia? Ar mano veiklai reikia licencijų?

4. Sukurti patikimą, atpažįstamą verslo įvaizdį. Kaip sukurti profesionalų verslo įvaizdį, neskiriant didelių investicinių lėšų?

5. Sukurti interneto svetainę. Kokią interneto svetainės platformą rinktis? Kas turi būti pateikta svetainėje? Kaip sukurti parduodančią svetainę?

6. Susipažinti su skaitmeninės rinkodaros priemonėmis ir kanalais. Kuriuos reklamos kanalus rinktis jums? Kokie reklamos kanalai duoda didžiausią grąžą? Kaip užsakyti reklamą? Kaip matuoti rezultatus? Kaip sukurti ir administruoti „Facebook", „Instagram", „YouTube" ir kitus socialinių tinklų puslapius?

7. Efektyviai auginti pardavimų apimtis. Ką rašyti reklamoje, kad ji paskatintų klientą pirkti? Kokios yra pardavimus didinančios strategijos? Rasite konkrečių pavyzdžių, kaip viešinti produktų pardavimo ar paslaugų verslą?

Šis pagalbininkas skirtas visiems, kurie svarsto paversti savo mėgstamą veiklą ar idėją pelningu verslu.

Knygos autorė – Gitana Ginkevičė, baigusi informacinių technologijų magistro studijas, nuo 2012-ųjų aktyviai praktikuojasi taikydama skaitmeninę rinkodarą. Praktinių skaitmeninės rinkodaros mokymų lektorė konsultuoja smulkius verslininkus, kaip technologijų pagalba galima populiarinti savo verslą ir aktyvinti pardavimus.

Išskirtinis autorės bruožas – aiškiai pateikti informaciją. Dalyvių, kurie mokėsi pas Gitaną, dažniausiai atsiliepimuose pamini žodžius „aiškiai", „nuoskeliai", „informatyviai". Dabar mokymų medžiagą ir dar daugiau Gitana sudėjo į knygą.

EXTRA 10 % nuolaida su kodu: NORIU10

22,76 €
25,29 €
Turime sandėlyje

Akcija baigiasi už 21:24:09

Nuolaidos kodas galioja perkant nuo 10 €. Nuolaidos nesumuojamos.

Prisijunkite ir už šią prekę
gausite 0,25 Knygų Eurų!?
Įsigykite dovanų kuponą
Daugiau
  • Kaina: 24,99 €

Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kurią parduoda privatus žmogus.

Knygą išsiųs knygos pardavėjas Vijola.

Pardavėjo reitingas:  Naujokas

Knygos būklė

Formatai:

25,29 € Nauja knyga
kieti viršeliai

Perskaitytos

24,99 €
Kaip nauja!
Vijola 100%

Knygą „Verslo sparnai" sudaro septyni skyriai. Kiekviename aprašoma, kaip:

1. Atrasti ir patikrinti idėją, aprašyti verslo strategiją. Iš kur semtis idėjų? Kaip patikrinti verslo idėjos poreikį rinkoje ir pelningumą? Kaip aprašyti vieno puslapio verslo strategiją, kad būtų aišku, ką ir kaip ketinu daryti?

2. Sudaryti verslo planą. Verslo planas ypač reikalingas tiems, kurie planuoja ieškoti investuotojų ar kitų verslo finansavimo šaltinių.

3. Įregistruoti verslo formą ir žinoti mokesčius. Kurią verslo formą pasirinkti? Individualią veiklą ar steigti įmonę? Kokie mokesčiai manęs laukia? Ar mano veiklai reikia licencijų?

4. Sukurti patikimą, atpažįstamą verslo įvaizdį. Kaip sukurti profesionalų verslo įvaizdį, neskiriant didelių investicinių lėšų?

5. Sukurti interneto svetainę. Kokią interneto svetainės platformą rinktis? Kas turi būti pateikta svetainėje? Kaip sukurti parduodančią svetainę?

6. Susipažinti su skaitmeninės rinkodaros priemonėmis ir kanalais. Kuriuos reklamos kanalus rinktis jums? Kokie reklamos kanalai duoda didžiausią grąžą? Kaip užsakyti reklamą? Kaip matuoti rezultatus? Kaip sukurti ir administruoti „Facebook", „Instagram", „YouTube" ir kitus socialinių tinklų puslapius?

7. Efektyviai auginti pardavimų apimtis. Ką rašyti reklamoje, kad ji paskatintų klientą pirkti? Kokios yra pardavimus didinančios strategijos? Rasite konkrečių pavyzdžių, kaip viešinti produktų pardavimo ar paslaugų verslą?

Šis pagalbininkas skirtas visiems, kurie svarsto paversti savo mėgstamą veiklą ar idėją pelningu verslu.

Knygos autorė – Gitana Ginkevičė, baigusi informacinių technologijų magistro studijas, nuo 2012-ųjų aktyviai praktikuojasi taikydama skaitmeninę rinkodarą. Praktinių skaitmeninės rinkodaros mokymų lektorė konsultuoja smulkius verslininkus, kaip technologijų pagalba galima populiarinti savo verslą ir aktyvinti pardavimus.

Išskirtinis autorės bruožas – aiškiai pateikti informaciją. Dalyvių, kurie mokėsi pas Gitaną, dažniausiai atsiliepimuose pamini žodžius „aiškiai", „nuoskeliai", „informatyviai". Dabar mokymų medžiagą ir dar daugiau Gitana sudėjo į knygą.

Atsiliepimai

    • Arturas
    • 2023-08-09

    Knyga stipriai klaidinanti ir pilna nereikalingos informacijos. Pirmi 80psl. bus įstatymu vadovėlis. O viena svarbiausiu internetino verslo aspektu kaip reklama ir rinkodara yra visiškai paviršutiniškai pristatyti knygos pačiame gale. Pasigailėjau kad pirkau ir jau iš pirmų 50 puslapiu supratau, kad skadau apie Všį isteigima ir verslo liudijimus. Knyga aplamai pasakoja apie verslo įkurima, vien tik svetainė nesukuria verlso plėtros internete.

    • Janina
    • 2021-11-19

    Puiki knyga , su reikalingomis nuorodomis.

Rodyti daugiau
2 pirkėjai įvertino šią prekę.
5
50%
4
0%
3
0%
2
0%
1
50%
(rodomas nebus)