Verslas ir moteriškumo principas
Verslas ir moteriškumo principas
1
  • Išparduota
Knygos autorė – verslininkė, analitinės psichologijos atstovė – labai suprantamai ir paprastai atskleidžia archetipinio moteriškumo pagrindus ir jo įtaką verslui. Tai ne mokslinis veikalas – kaip moterims pasiekti aukščiausių ar įtakingiausių postų, taip pat ir ne viena iš vyriškojo suvokimo ar elgesio kritikų. Ši knyga suteikia galimybę kitaip pažvelgti į kiekvieno žmogaus moteriškąją pusę, pamatyti, ko pasiektų verslas, jei moteriškumo principui būtų skirta tiek pat dėmesio ir paramos darbo…
0
  • Autorius: Carol R. Frenie
  • Leidėjas:
  • Metai: 2009
  • Puslapiai: 216
  • ISBN: 9785415021062
  • Versijos kodas: PT.
  • Formatas: 15 x 22 cm, kieti viršeliai
  • Kalba: Lietuvių
  • Vertėjas: Birutė Tautvydaitė

Verslas ir moteriškumo principas | knygos.lt

Atsiliepimai

Aprašymas

Knygos autorė – verslininkė, analitinės psichologijos atstovė – labai suprantamai ir paprastai atskleidžia archetipinio moteriškumo pagrindus ir jo įtaką verslui.

Tai ne mokslinis veikalas – kaip moterims pasiekti aukščiausių ar įtakingiausių postų, taip pat ir ne viena iš vyriškojo suvokimo ar elgesio kritikų. Ši knyga suteikia galimybę kitaip pažvelgti į kiekvieno žmogaus moteriškąją pusę, pamatyti, ko pasiektų verslas, jei moteriškumo principui būtų skirta tiek pat dėmesio ir paramos darbo vietoje, kiek ir vyriškajam suvokimui.

„Verslas ir moteriškumo principas“ skirtas visiems – ir verslo naujokams, ir patyrusiems verslininkams. Tai knyga apie naują požiūrį į moteriškos ir vyriškos energijos suvienijimą ir galimybę mums visiems kurti perspektyvią ateitį.

Išparduota

Turi egzempliorių? Parduok!


Knygos autorė – verslininkė, analitinės psichologijos atstovė – labai suprantamai ir paprastai atskleidžia archetipinio moteriškumo pagrindus ir jo įtaką verslui.

Tai ne mokslinis veikalas – kaip moterims pasiekti aukščiausių ar įtakingiausių postų, taip pat ir ne viena iš vyriškojo suvokimo ar elgesio kritikų. Ši knyga suteikia galimybę kitaip pažvelgti į kiekvieno žmogaus moteriškąją pusę, pamatyti, ko pasiektų verslas, jei moteriškumo principui būtų skirta tiek pat dėmesio ir paramos darbo vietoje, kiek ir vyriškajam suvokimui.

„Verslas ir moteriškumo principas“ skirtas visiems – ir verslo naujokams, ir patyrusiems verslininkams. Tai knyga apie naują požiūrį į moteriškos ir vyriškos energijos suvienijimą ir galimybę mums visiems kurti perspektyvią ateitį.

Atsiliepimai

  • Atsiliepimų nėra
1 pirkėjai įvertino šią prekę.
5
0%
4
0%
3
0%
2
0%
1
0%