Atsiliepimai
Aprašymas
„V dobryj pu! 5“ — penktasis serijos mokymo komplektas, skiriamas rusų kalbos kaip antrosios užsienio kalbos mokymuisi pagrindinės mokyklos X klasėje. Baigus komplektą, mokinių žinių lygis pagal Bendruosius Europos kalbų metmenis turėtų būti A.2.2.
Vadovėlio komplektas orientuotas į mokinių komunikacinės kompetencijos ugdymą. Dirbant su vadovėliu siekiama atskleisti ir plėtoti mokinių kūrybines galias, gebėjimą kritiškai mąstyti, spręsti problemas, ugdyti savarankiškumą.
Vadovėlio mokomoji medžiaga, kaip ir ankstesnių mokymo metų vadovėliuose, suskirstyta į 5 modulius pagal sociokultūrines temas. Šių mokymo metų temos: Mūsų buitis; Gyvenimiškos problemos; Menas ir architektūra; Žmonių santykiai; Valstybė. Temos plėtojamos nauju koncentru, t. y. — platesnis žodynas, daugiau sinonimų, frazeologijos, sudėtingesnė gramatinė medžiaga, raiškos priemonės. Iš esmės šiais mokymo metais mokiniai susipažįsta su visomis morfologinėmis priemonėmis, įskaitant neasmenuojamąsias veiksmažodžio formas, ir su visais sakinio tipais.
Modulį kaip atskirą dalį sudaro pamokos pagal smulkesnes temas; pamokos struktūroje yra žodynėlis, gramatinė medžiaga, treniruojamieji leksiniai ir gramatiniai pratimai, tekstai, klausymo, skaitymo, kalbėjimo bei rašymo užduotys. Gramatinės medžiagos pateikimo forma lieka ta pati —skyrelyje Išsiaiškinkime keliama problema ir numatomas jos sprendimas, be to, gramatinė medžiaga pateikiama kaip pagalba arba kaip kartojimas. Modulio turinys ir struktūra tiesiogiai susiję su pratybomis ir garso įrašais.
Vadovėlyje, kaip ir anksčiau, yra projektinių darbų ir nurodymų, kaip juos atlikti. Kiek keičiasi rašybos mokymo metodika. Dabar tai daugiau priminimas, sunkesnių atvejų aiškinimas ir kartojimas, tinkamų strategijų parinkimas ir taikymas nei rašybos taisyklių mokymasis ir įtvirtinimas. „V dobryj put!“ vadovėlis turi ir kelias naujoves. Metodine prasme tai diferenciacija.
Vadovėlis „V dobryj put“ yra įdomi knyga mokiniams ir gera metodinė priemonė mokytojams, palengvinanti jų darbą ir suteikianti erdvės kūrybai.
„V dobryj pu! 5“ — penktasis serijos mokymo komplektas, skiriamas rusų kalbos kaip antrosios užsienio kalbos mokymuisi pagrindinės mokyklos X klasėje. Baigus komplektą, mokinių žinių lygis pagal Bendruosius Europos kalbų metmenis turėtų būti A.2.2.
Vadovėlio komplektas orientuotas į mokinių komunikacinės kompetencijos ugdymą. Dirbant su vadovėliu siekiama atskleisti ir plėtoti mokinių kūrybines galias, gebėjimą kritiškai mąstyti, spręsti problemas, ugdyti savarankiškumą.
Vadovėlio mokomoji medžiaga, kaip ir ankstesnių mokymo metų vadovėliuose, suskirstyta į 5 modulius pagal sociokultūrines temas. Šių mokymo metų temos: Mūsų buitis; Gyvenimiškos problemos; Menas ir architektūra; Žmonių santykiai; Valstybė. Temos plėtojamos nauju koncentru, t. y. — platesnis žodynas, daugiau sinonimų, frazeologijos, sudėtingesnė gramatinė medžiaga, raiškos priemonės. Iš esmės šiais mokymo metais mokiniai susipažįsta su visomis morfologinėmis priemonėmis, įskaitant neasmenuojamąsias veiksmažodžio formas, ir su visais sakinio tipais.
Modulį kaip atskirą dalį sudaro pamokos pagal smulkesnes temas; pamokos struktūroje yra žodynėlis, gramatinė medžiaga, treniruojamieji leksiniai ir gramatiniai pratimai, tekstai, klausymo, skaitymo, kalbėjimo bei rašymo užduotys. Gramatinės medžiagos pateikimo forma lieka ta pati —skyrelyje Išsiaiškinkime keliama problema ir numatomas jos sprendimas, be to, gramatinė medžiaga pateikiama kaip pagalba arba kaip kartojimas. Modulio turinys ir struktūra tiesiogiai susiję su pratybomis ir garso įrašais.
Vadovėlyje, kaip ir anksčiau, yra projektinių darbų ir nurodymų, kaip juos atlikti. Kiek keičiasi rašybos mokymo metodika. Dabar tai daugiau priminimas, sunkesnių atvejų aiškinimas ir kartojimas, tinkamų strategijų parinkimas ir taikymas nei rašybos taisyklių mokymasis ir įtvirtinimas. „V dobryj put!“ vadovėlis turi ir kelias naujoves. Metodine prasme tai diferenciacija.
Vadovėlis „V dobryj put“ yra įdomi knyga mokiniams ir gera metodinė priemonė mokytojams, palengvinanti jų darbą ir suteikianti erdvės kūrybai.
Atsiliepimai