17,79 €
19,59 €
20,19 €
34,59 €
Užkrečiama: kodėl daiktai ar idėjos tampa populiarūs
Užkrečiama: kodėl daiktai ar idėjos tampa populiarūs
  • Išparduota
Užkrečiama: kodėl daiktai ar idėjos tampa populiarūs
Užkrečiama: kodėl daiktai ar idėjos tampa populiarūs
Perskaityta: 17,79 €
Užkrečiama: kodėl daiktai ar idėjos tampa populiarūs
Užkrečiama: kodėl daiktai ar idėjos tampa populiarūs
Perskaityta: 19,59 €
Užkrečiama: kodėl daiktai ar idėjos tampa populiarūs
Užkrečiama: kodėl daiktai ar idėjos tampa populiarūs
Perskaityta: 20,19 €
Užkrečiama: kodėl daiktai ar idėjos tampa populiarūs
Užkrečiama: kodėl daiktai ar idėjos tampa populiarūs
Perskaityta: 34,59 €
Manote, kad paslaptis slypi reklamoje? Bet ar tikrai? Iš tiesų, žmonės dažniausiai nepaiso reklamų – jie klausosi, ką kalba kiti. Tačiau kodėl apie vienus produktus ir idėjas kalbama daugiau nei apie kitus? Kodėl kai kurios istorijos ir gandai ima sklisti lyg virusas? Rinkodaros profesorius Jonah Bergeris (JAV, Pensilvanija) ištisą dešimtmetį tyrinėjo, kaip žinios apie produktą sklinda iš lūpų į lūpas, kokią įtaką daro socialinė aplinka, kai renkamės automobilį, drabužius ar vardą naujagimiui.…
17.79
SKAITYTAKNYGA
SKAITYTAKNYGA
SKAITYTAKNYGA
SKAITYTAKNYGA
  • Originalus pavadinimas: Contagious: Why Things Catch On
  • Autorius: Jonah Berger
  • Leidėjas:
  • Metai: 2016
  • Puslapiai: 296
  • ISBN: 9785415024414
  • Versijos kodas: PT.
  • Formatas: 14,5 x 21,5 x 2,8 cm, kieti viršeliai
  • Kalba: Lietuvių
  • Vertėjas: Nida Norkūnienė

Užkrečiama: kodėl daiktai ar idėjos tampa populiarūs | knygos.lt

Atsiliepimai

(3.98 Goodreads įvertinimas)

Perskaitytos

17,79 €
Gera Karolis1 82%
19,59 €
Gera RaSun 100%
20,19 €
Labai gera Dalius 98%
34,59 €
Gera Karolis1 82%

Aprašymas

Manote, kad paslaptis slypi reklamoje? Bet ar tikrai? Iš tiesų, žmonės dažniausiai nepaiso reklamų – jie klausosi, ką kalba kiti. Tačiau kodėl apie vienus produktus ir idėjas kalbama daugiau nei apie kitus? Kodėl kai kurios istorijos ir gandai ima sklisti lyg virusas?

Rinkodaros profesorius Jonah Bergeris (JAV, Pensilvanija) ištisą dešimtmetį tyrinėjo, kaip žinios apie produktą sklinda iš lūpų į lūpas, kokią įtaką daro socialinė aplinka, kai renkamės automobilį, drabužius ar vardą naujagimiui.

Knygoje autorius pristato šešis pamatinius principus – Žingsnius, – kurie lemia, kad įvairios idėjos ir daiktai taps užkrečiami. Kad ir kas būtumėte: didelės bendrovės vadybininkas ar mažutės įmonės savininkas, politikas, kandidatuojantis į parlamentą, ar sveikatos priežiūros darbuotojas, ši knyga pamokys, kaip idėjas ir produktus išgarsinti.

  • Kaina: 17,79 €

Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kurią parduoda privatus žmogus.

Knygą išsiųs knygos pardavėjas Karolis1.

Pardavėjo reitingas:  82%

Knygos būklė
  • Kaina: 19,59 €

Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kurią parduoda privatus žmogus.

Knygą išsiųs knygos pardavėjas RaSun.

Pardavėjo reitingas:  100%

Knygos būklė
Pirmam priešlapį parašyta "šį knyga priklauso Raimai :P"
  • Kaina: 20,19 €

Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kurią parduoda privatus žmogus.

Knygą išsiųs knygos pardavėjas Dalius.

Pardavėjo reitingas:  98%

Knygos būklė
  • Kaina: 34,59 €

Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kurią parduoda privatus žmogus.

Knygą išsiųs knygos pardavėjas Karolis1.

Pardavėjo reitingas:  82%

Knygos būklė

Formatai:

Perskaitytos

17,79 €
Gera
Karolis1 82%
19,59 €
Gera
RaSun 100%
20,19 €
Labai gera
Dalius 98%
34,59 €
Gera
Karolis1 82%

Manote, kad paslaptis slypi reklamoje? Bet ar tikrai? Iš tiesų, žmonės dažniausiai nepaiso reklamų – jie klausosi, ką kalba kiti. Tačiau kodėl apie vienus produktus ir idėjas kalbama daugiau nei apie kitus? Kodėl kai kurios istorijos ir gandai ima sklisti lyg virusas?

Rinkodaros profesorius Jonah Bergeris (JAV, Pensilvanija) ištisą dešimtmetį tyrinėjo, kaip žinios apie produktą sklinda iš lūpų į lūpas, kokią įtaką daro socialinė aplinka, kai renkamės automobilį, drabužius ar vardą naujagimiui.

Knygoje autorius pristato šešis pamatinius principus – Žingsnius, – kurie lemia, kad įvairios idėjos ir daiktai taps užkrečiami. Kad ir kas būtumėte: didelės bendrovės vadybininkas ar mažutės įmonės savininkas, politikas, kandidatuojantis į parlamentą, ar sveikatos priežiūros darbuotojas, ši knyga pamokys, kaip idėjas ir produktus išgarsinti.

Atsiliepimai

  • Atsiliepimų nėra
0 pirkėjai įvertino šią prekę.
5
0%
4
0%
3
0%
2
0%
1
0%
× promo banner