Užduočių kraitelė priešmokyklinukams. Antroji dalis
Užduočių kraitelė priešmokyklinukams. Antroji dalis
  • Išparduota
„Užduočių kraitelė priešmokyklinukams” šiek tiek primena daugumos vaikų, tėvelių ir pedagogų pamėgtą senąją „Užduočių kraitelę”, kuriai atėjo laikas pasikeisti. Mat vykstant Lietuvos švietimo sistemos reformai pakito ir požiūris į vaikų rengimą mokyklai. Palengva atsisakoma akademizuoto, specializuoto ugdymo, kai pagrindinis dėmsys buvo skiriamas atskiriems dalykams: matematikai, lietuvių kalbai, muzikai. Dabar šių dalykų turinys integruojamas į įvairias ugdytinas kompetencijas: pažinimo, komun…
0

Užduočių kraitelė priešmokyklinukams. Antroji dalis | knygos.lt

Atsiliepimai

Aprašymas

„Užduočių kraitelė priešmokyklinukams” šiek tiek primena daugumos vaikų, tėvelių ir pedagogų pamėgtą senąją „Užduočių kraitelę”, kuriai atėjo laikas pasikeisti. Mat vykstant Lietuvos švietimo sistemos reformai pakito ir požiūris į vaikų rengimą mokyklai. Palengva atsisakoma akademizuoto, specializuoto ugdymo, kai pagrindinis dėmsys buvo skiriamas atskiriems dalykams: matematikai, lietuvių kalbai, muzikai. Dabar šių dalykų turinys integruojamas į įvairias ugdytinas kompetencijas: pažinimo, komunikavimo, meninę ir kt.; kitaip tariant, siekiama vaikus ugdyti visapusiškai. Į šiuos reikalavimus atsižvelgę autoriai nutarė sudaryti naująją „Užduočių kraitelę priešmokyklinukams”. Šią knygelę jie rengė remdamiesi „Priešmokyklinio ugdymo bendrąja programa” ir „Vaikų brandumo mokyklai rodikliais”. Todėl joje rasite ne tik matematinių ir su raidėmis supažindinančių užduočių, bet ir gamtos vaizdinius formuojančių, vaiko ranką lavinančių, kūrybiškumą skatinančių pratimėlių.
Atlikdami „Užduočių kraitelės priešmokyklinukams” užduotis, vaikai:
-         mokysis suvokti erdvę, joje orientuotis, mėgins nusakyti daikto vietą kitų daiktų bei savo paties atžvilgiu, stengsis savo kalboje vartoti žodžius: po”, ant”, prieš”, už”, šiapus”, anapus”, vidus”, išorė”, aukštai”, žemai”, kairė”, dešinė”;
-         susipažins su geometrinėmis figūromis, mokysis jas pavadinti, lygins jas su aplinkos daiktais, grupuos daiktus pagal vieną ar du požymius, ieškos geometrinių formų juos supančioje aplinkoje;
-         stebėdami ir tirdami aplinką analizuos jos objektus, grupuos, skirstys, lygins pagal dydį ir kiekį, vartodami žodžius “mažiau”, “daugiau”, “lygu”;
-         stebėdami metų laikų kaitą, gamtos pokyčius, lygindami praeitį ir dabartį, mąstydami apie ateitį, aiškindamiesi įvykių seką mokysis suvokti laiką;
-         susipažins su raidelėmis, bandys perskaityti pateiktas mįsles, patarles, o geriau skaitantys – ir kiškučio užduotis;
-         pasakos, mins mįsles, seks pasakas, vaidins;
-         domėsis gamta – gyvūnais , augalais, tyrinės augalų sėklas;
-         susipažins su kelio ženklais, saugaus eismo pagrindinėmis taisyklėmis, aiškinsis, kokie pavojai tyko vaikų kelyje;
-         spalvindami, lipdydami, piešdami, kurdami ornamentus, kirpdami, klijuodami, konstruodami, dėliodami, brėždami ir apibrėždami, piešdami įvairias linijas lavins smulkiuosius rankos raumenis, jos miklumą, tikslumą, akies ir rankos ryšį.
Šiame užduočių aplanke yra daug kūrybą žadinančių ir saviraišką plėtojančių užduočių. Jas atlikdami, vaikai išbandys savo kūrybines galias, įgys daugiau pasitikėjimo, mokysis suvokti grožį ir kurs jį patys, o dirbdami pratinsis bendrauti ir bendradarbiauti su kitais.
Tikimės, kad Užduočių kraitelė priešmokyklinukams” paskatins mažuosius domėtis aplinka, tyrinėti pasaulį, atrasti kuo daugiau naujų ir nežinomų dalykų bei patirti pažinimo džiaugsmą.” Autoriai
Išparduota

Turi egzempliorių? Parduok!


„Užduočių kraitelė priešmokyklinukams” šiek tiek primena daugumos vaikų, tėvelių ir pedagogų pamėgtą senąją „Užduočių kraitelę”, kuriai atėjo laikas pasikeisti. Mat vykstant Lietuvos švietimo sistemos reformai pakito ir požiūris į vaikų rengimą mokyklai. Palengva atsisakoma akademizuoto, specializuoto ugdymo, kai pagrindinis dėmsys buvo skiriamas atskiriems dalykams: matematikai, lietuvių kalbai, muzikai. Dabar šių dalykų turinys integruojamas į įvairias ugdytinas kompetencijas: pažinimo, komunikavimo, meninę ir kt.; kitaip tariant, siekiama vaikus ugdyti visapusiškai. Į šiuos reikalavimus atsižvelgę autoriai nutarė sudaryti naująją „Užduočių kraitelę priešmokyklinukams”. Šią knygelę jie rengė remdamiesi „Priešmokyklinio ugdymo bendrąja programa” ir „Vaikų brandumo mokyklai rodikliais”. Todėl joje rasite ne tik matematinių ir su raidėmis supažindinančių užduočių, bet ir gamtos vaizdinius formuojančių, vaiko ranką lavinančių, kūrybiškumą skatinančių pratimėlių.
Atlikdami „Užduočių kraitelės priešmokyklinukams” užduotis, vaikai:
-         mokysis suvokti erdvę, joje orientuotis, mėgins nusakyti daikto vietą kitų daiktų bei savo paties atžvilgiu, stengsis savo kalboje vartoti žodžius: po”, ant”, prieš”, už”, šiapus”, anapus”, vidus”, išorė”, aukštai”, žemai”, kairė”, dešinė”;
-         susipažins su geometrinėmis figūromis, mokysis jas pavadinti, lygins jas su aplinkos daiktais, grupuos daiktus pagal vieną ar du požymius, ieškos geometrinių formų juos supančioje aplinkoje;
-         stebėdami ir tirdami aplinką analizuos jos objektus, grupuos, skirstys, lygins pagal dydį ir kiekį, vartodami žodžius “mažiau”, “daugiau”, “lygu”;
-         stebėdami metų laikų kaitą, gamtos pokyčius, lygindami praeitį ir dabartį, mąstydami apie ateitį, aiškindamiesi įvykių seką mokysis suvokti laiką;
-         susipažins su raidelėmis, bandys perskaityti pateiktas mįsles, patarles, o geriau skaitantys – ir kiškučio užduotis;
-         pasakos, mins mįsles, seks pasakas, vaidins;
-         domėsis gamta – gyvūnais , augalais, tyrinės augalų sėklas;
-         susipažins su kelio ženklais, saugaus eismo pagrindinėmis taisyklėmis, aiškinsis, kokie pavojai tyko vaikų kelyje;
-         spalvindami, lipdydami, piešdami, kurdami ornamentus, kirpdami, klijuodami, konstruodami, dėliodami, brėždami ir apibrėždami, piešdami įvairias linijas lavins smulkiuosius rankos raumenis, jos miklumą, tikslumą, akies ir rankos ryšį.
Šiame užduočių aplanke yra daug kūrybą žadinančių ir saviraišką plėtojančių užduočių. Jas atlikdami, vaikai išbandys savo kūrybines galias, įgys daugiau pasitikėjimo, mokysis suvokti grožį ir kurs jį patys, o dirbdami pratinsis bendrauti ir bendradarbiauti su kitais.
Tikimės, kad Užduočių kraitelė priešmokyklinukams” paskatins mažuosius domėtis aplinka, tyrinėti pasaulį, atrasti kuo daugiau naujų ir nežinomų dalykų bei patirti pažinimo džiaugsmą.” Autoriai

Atsiliepimai

  • Atsiliepimų nėra
0 pirkėjai įvertino šią prekę.
5
0%
4
0%
3
0%
2
0%
1
0%