Atsiliepimai
Aprašymas
Ugdymo organizavimo 9–12 (I–IV gimnazijų) klasėse modelio gairių įgyvendinimo metodinės rekomendacijos (toliau – Modelio metodinės rekomendacijos) padės atskleisti ugdymo turinio organizavimo platesnes galimybes 9–10 ir 11–12 klasėse, taip pat paskatins mokyklas keistis, kurti ir ieškoti savito kelio, didinant mokinių mokymosi krypties pasirinkimo galimybes.
Modelio metodines rekomendacijas sudaro keturios dalys: I. Švietimo dokumentų analizė. II. Ugdymo organizavimo modelio tobulinimas. III. Užsienio šalių patirties apžvalga ir apibendrinimas. IV. Projekto mokyklų patirtis. Ugdymo organizavimo pavyzdžiai.
Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kurią parduoda privatus žmogus.
Knygą išsiųs knygos pardavėjas Girinukė.
Pardavėjo reitingas: 100%
Ugdymo organizavimo 9–12 (I–IV gimnazijų) klasėse modelio gairių įgyvendinimo metodinės rekomendacijos (toliau – Modelio metodinės rekomendacijos) padės atskleisti ugdymo turinio organizavimo platesnes galimybes 9–10 ir 11–12 klasėse, taip pat paskatins mokyklas keistis, kurti ir ieškoti savito kelio, didinant mokinių mokymosi krypties pasirinkimo galimybes.
Modelio metodines rekomendacijas sudaro keturios dalys: I. Švietimo dokumentų analizė. II. Ugdymo organizavimo modelio tobulinimas. III. Užsienio šalių patirties apžvalga ir apibendrinimas. IV. Projekto mokyklų patirtis. Ugdymo organizavimo pavyzdžiai.
Atsiliepimai