Atsiliepimai
Aprašymas
Studijų knygos „Ugdymo įstaigų vadyba" pirmajame skyriuje aptariama vadybos mokslo raida, pristatoma administravimo, vadybos, valdymo, vadovavimo, lyderystės esmė, analizuojami administracijos veiklos principai, organizacijos samprata ir jos valdymo struktūra, darbuotojų funkcijų pasiskirstymo reglamentavimas vadybos teorijoje bei nagrinėjami ugdymo įstaigų administravimo ir vadybos ypatumai. Antrajame skyriuje analizuojamos pagrindinių, klasikinių vadybinių funkcijų (planavimo, organizavimo, vadovavimo ir kontrolės) taikymo ypatumai ugdymo įstaigoje, vadovo savybės ir funkcijos, jų vaidmenys ugdymo įstaigoje, atskleidžiami komandinio darbo ypatumai.
Studijų knygos „Ugdymo įstaigų vadyba" pirmajame skyriuje aptariama vadybos mokslo raida, pristatoma administravimo, vadybos, valdymo, vadovavimo, lyderystės esmė, analizuojami administracijos veiklos principai, organizacijos samprata ir jos valdymo struktūra, darbuotojų funkcijų pasiskirstymo reglamentavimas vadybos teorijoje bei nagrinėjami ugdymo įstaigų administravimo ir vadybos ypatumai. Antrajame skyriuje analizuojamos pagrindinių, klasikinių vadybinių funkcijų (planavimo, organizavimo, vadovavimo ir kontrolės) taikymo ypatumai ugdymo įstaigoje, vadovo savybės ir funkcijos, jų vaidmenys ugdymo įstaigoje, atskleidžiami komandinio darbo ypatumai.
Atsiliepimai