Atsiliepimai
Aprašymas
Kolektyvinėje monografijoje išskirtas tikrovės fragmentas – ugdymo dvasingumo kontekstas. Jis nagrinėjamas istoriniu kultūriniu, socialiniu (edukologiniu) ir asmenybiniu aspektais. Nustatyta, kad tai ugdymo tikrovės komponentas ir problema, kuri iškyla įtvirtinant demokratinei visuomenei būdingą asmenybės brandą dvasingumo sklaida grindžiamo ugdymo procese.
Knyga „Ugdymo dvasingumo kontekstas“ skiriama mokslininkams, ugdymo specialistams, studentams, tėvams ir visiems, kurie rūpinasi asmenybės branda demokratine kultūra pasižyminčioje aplinkoje.
Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kurią parduoda privatus žmogus.
Knygą išsiųs knygos pardavėjas psutk.
Pardavėjo reitingas: 100%
Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kurią parduoda privatus žmogus.
Knygą išsiųs knygos pardavėjas psutk.
Pardavėjo reitingas: 100%
Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kurią parduoda privatus žmogus.
Knygą išsiųs knygos pardavėjas Girinukė.
Pardavėjo reitingas: 100%
Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kurią parduoda privatus žmogus.
Knygą išsiųs knygos pardavėjas Pušaitė.
Pardavėjo reitingas: 100%
Kolektyvinėje monografijoje išskirtas tikrovės fragmentas – ugdymo dvasingumo kontekstas. Jis nagrinėjamas istoriniu kultūriniu, socialiniu (edukologiniu) ir asmenybiniu aspektais. Nustatyta, kad tai ugdymo tikrovės komponentas ir problema, kuri iškyla įtvirtinant demokratinei visuomenei būdingą asmenybės brandą dvasingumo sklaida grindžiamo ugdymo procese.
Knyga „Ugdymo dvasingumo kontekstas“ skiriama mokslininkams, ugdymo specialistams, studentams, tėvams ir visiems, kurie rūpinasi asmenybės branda demokratine kultūra pasižyminčioje aplinkoje.
Atsiliepimai