Tyrėjo užrašai 5 klasei
Tyrėjo užrašai 5 klasei
  • Išparduota
Šis leidinys papildo ir praplečia komplektą MOKSLININKŲ PĖDOMIS. Čia irgi atkartojamas svarbiausias komplekto principas – galvoti ir dirbti kaip mokslininkui. Tačiau TYRĖJO UŽRAŠAI žengia dar toliau. Pirmiausia jie skirti probleminiam mokymuisi ir tiriamajai veiklai. Dabartiniame pasaulyje jau nebepakanka tik išmokti ir sužinoti, kad yra taip arba taip. Faktai ir žinios būtini, bet ne mažiau svarbu, kodėl tai vyksta, kaip tai būtų galima pritaikyti, kaip tai siejasi su realia aplinka. Tik keld…
0

Tyrėjo užrašai 5 klasei | knygos.lt

Atsiliepimai

Aprašymas

Šis leidinys papildo ir praplečia komplektą MOKSLININKŲ PĖDOMIS. Čia irgi atkartojamas svarbiausias komplekto principas – galvoti ir dirbti kaip mokslininkui.

Tačiau TYRĖJO UŽRAŠAI žengia dar toliau. Pirmiausia jie skirti probleminiam mokymuisi ir tiriamajai veiklai. Dabartiniame pasaulyje jau nebepakanka tik išmokti ir sužinoti, kad yra taip arba taip. Faktai ir žinios būtini, bet ne mažiau svarbu, kodėl tai vyksta, kaip tai būtų galima pritaikyti, kaip tai siejasi su realia aplinka. Tik keldamas tokius klausimus, gebėdamas analizuoti ir suvokdamas priežastis, mokinys taps brandžiai mąstančiu žmogumi ir suvoks pasaulį kaip vientisą ir nedalomą. Gamtos mokslai nebesuguls tik į biologijos, chemijos, fizikos „atskirus stalčiukus“, bet taps vieningu pasauliu.

Pagrindiniai TYRĖJO UŽRAŠŲ rengimo principai:

·         remiasi ne medžiagos įsiminimu, bet analize;
·         sezoniškumo principas (užduotys parinktos taip, kad jas atliekant būtų galima naudotis tuo metų laiku turimais ištekliais, pavyzdžiui, nukritę medžių lapai gali būti tyrinėjami rudenį, ledas – žiemą, o pražįstantys augalai – pavasarį);
·         patys mokiniai turi mąstyti, ieškoti atsakymų į probleminius klausimus, spręsti uždavinius, atlikti užduotis;
·         susieta su realia mokinio aplinka, aktualijomis;
·         didžiausias dėmesys – taikymo ir problemų sprendimo gebėjimams ugdytis, t. y. kada mokiniai savo gebėjimus gali parodyti ne tik įprastose (standartinėse) situacijose, bet ir naujose, kai aplinkybės jiems yra nepažįstamos;
·         puikiai tinka skyriui apibendrinti.

Kaip ir visuose naujos kartos UŽRAŠUOSE, išlaikomas toks pats temos dėstymo principas.

Klausimai ir užduotys. Mokiniai atsako į klausimus ir atlieka užduotis žinioms ir supratimui pasitikrinti.

Darbas su duomenimis. Tyrinėdami ir analizuodami biologinius reiškinius mokiniai ugdosi gebėjimus skaityti gamtamokslinę informaciją, ją analizuoti, interpretuoti, kritiškai vertinti ir perteikti kitiems.

Sprendžiame problemas. Mokiniai modeliuoja paprasčiausius gamtos reiškinius ir procesus, savarankiškai kelia ir sprendžia problemas, pritaiko įgytas žinias ir gebėjimus bandydami jas spręsti, pagrindžia savo požiūrį.

TYRĖJO UŽRAŠAI aprėpia visas gamtamokslines kompetencijas!

Išparduota

Turi egzempliorių? Parduok!


Šis leidinys papildo ir praplečia komplektą MOKSLININKŲ PĖDOMIS. Čia irgi atkartojamas svarbiausias komplekto principas – galvoti ir dirbti kaip mokslininkui.

Tačiau TYRĖJO UŽRAŠAI žengia dar toliau. Pirmiausia jie skirti probleminiam mokymuisi ir tiriamajai veiklai. Dabartiniame pasaulyje jau nebepakanka tik išmokti ir sužinoti, kad yra taip arba taip. Faktai ir žinios būtini, bet ne mažiau svarbu, kodėl tai vyksta, kaip tai būtų galima pritaikyti, kaip tai siejasi su realia aplinka. Tik keldamas tokius klausimus, gebėdamas analizuoti ir suvokdamas priežastis, mokinys taps brandžiai mąstančiu žmogumi ir suvoks pasaulį kaip vientisą ir nedalomą. Gamtos mokslai nebesuguls tik į biologijos, chemijos, fizikos „atskirus stalčiukus“, bet taps vieningu pasauliu.

Pagrindiniai TYRĖJO UŽRAŠŲ rengimo principai:

·         remiasi ne medžiagos įsiminimu, bet analize;
·         sezoniškumo principas (užduotys parinktos taip, kad jas atliekant būtų galima naudotis tuo metų laiku turimais ištekliais, pavyzdžiui, nukritę medžių lapai gali būti tyrinėjami rudenį, ledas – žiemą, o pražįstantys augalai – pavasarį);
·         patys mokiniai turi mąstyti, ieškoti atsakymų į probleminius klausimus, spręsti uždavinius, atlikti užduotis;
·         susieta su realia mokinio aplinka, aktualijomis;
·         didžiausias dėmesys – taikymo ir problemų sprendimo gebėjimams ugdytis, t. y. kada mokiniai savo gebėjimus gali parodyti ne tik įprastose (standartinėse) situacijose, bet ir naujose, kai aplinkybės jiems yra nepažįstamos;
·         puikiai tinka skyriui apibendrinti.

Kaip ir visuose naujos kartos UŽRAŠUOSE, išlaikomas toks pats temos dėstymo principas.

Klausimai ir užduotys. Mokiniai atsako į klausimus ir atlieka užduotis žinioms ir supratimui pasitikrinti.

Darbas su duomenimis. Tyrinėdami ir analizuodami biologinius reiškinius mokiniai ugdosi gebėjimus skaityti gamtamokslinę informaciją, ją analizuoti, interpretuoti, kritiškai vertinti ir perteikti kitiems.

Sprendžiame problemas. Mokiniai modeliuoja paprasčiausius gamtos reiškinius ir procesus, savarankiškai kelia ir sprendžia problemas, pritaiko įgytas žinias ir gebėjimus bandydami jas spręsti, pagrindžia savo požiūrį.

TYRĖJO UŽRAŠAI aprėpia visas gamtamokslines kompetencijas!

Atsiliepimai

  • Atsiliepimų nėra
0 pirkėjai įvertino šią prekę.
5
0%
4
0%
3
0%
2
0%
1
0%