Atsiliepimai
Aprašymas
Šis leidinys papildo ir praplečia komplektą MOKSLININKŲ PĖDOMIS. Čia irgi atkartojamas svarbiausias komplekto principas – galvoti ir dirbti kaip mokslininkui.
Tačiau TYRĖJO UŽRAŠAI žengia dar toliau. Pirmiausia jie skirti probleminiam mokymuisi ir tiriamajai veiklai. Dabartiniame pasaulyje jau nebepakanka tik išmokti ir sužinoti, kad yra taip arba taip. Faktai ir žinios būtini, bet ne mažiau svarbu, kodėl tai vyksta, kaip tai būtų galima pritaikyti, kaip tai siejasi su realia aplinka. Tik keldamas tokius klausimus, gebėdamas analizuoti ir suvokdamas priežastis, mokinys taps brandžiai mąstančiu žmogumi ir suvoks pasaulį kaip vientisą ir nedalomą. Gamtos mokslai nebesuguls tik į biologijos, chemijos, fizikos „atskirus stalčiukus“, bet taps vieningu pasauliu.
Pagrindiniai TYRĖJO UŽRAŠŲ rengimo principai:
· remiasi ne medžiagos įsiminimu, bet analize;
· sezoniškumo principas (užduotys parinktos taip, kad jas atliekant būtų galima naudotis tuo metų laiku turimais ištekliais, pavyzdžiui, nukritę medžių lapai gali būti tyrinėjami rudenį, ledas – žiemą, o pražįstantys augalai – pavasarį);
· patys mokiniai turi mąstyti, ieškoti atsakymų į probleminius klausimus, spręsti uždavinius, atlikti užduotis;
· susieta su realia mokinio aplinka, aktualijomis;
· didžiausias dėmesys – taikymo ir problemų sprendimo gebėjimams ugdytis, t. y. kada mokiniai savo gebėjimus gali parodyti ne tik įprastose (standartinėse) situacijose, bet ir naujose, kai aplinkybės jiems yra nepažįstamos;
· puikiai tinka skyriui apibendrinti.
Kaip ir visuose naujos kartos UŽRAŠUOSE, išlaikomas toks pats temos dėstymo principas.
Klausimai ir užduotys. Mokiniai atsako į klausimus ir atlieka užduotis žinioms ir supratimui pasitikrinti.
Darbas su duomenimis. Tyrinėdami ir analizuodami biologinius reiškinius mokiniai ugdosi gebėjimus skaityti gamtamokslinę informaciją, ją analizuoti, interpretuoti, kritiškai vertinti ir perteikti kitiems.
Sprendžiame problemas. Mokiniai modeliuoja paprasčiausius gamtos reiškinius ir procesus, savarankiškai kelia ir sprendžia problemas, pritaiko įgytas žinias ir gebėjimus bandydami jas spręsti, pagrindžia savo požiūrį.
TYRĖJO UŽRAŠAI aprėpia visas gamtamokslines kompetencijas!
Šis leidinys papildo ir praplečia komplektą MOKSLININKŲ PĖDOMIS. Čia irgi atkartojamas svarbiausias komplekto principas – galvoti ir dirbti kaip mokslininkui.
Tačiau TYRĖJO UŽRAŠAI žengia dar toliau. Pirmiausia jie skirti probleminiam mokymuisi ir tiriamajai veiklai. Dabartiniame pasaulyje jau nebepakanka tik išmokti ir sužinoti, kad yra taip arba taip. Faktai ir žinios būtini, bet ne mažiau svarbu, kodėl tai vyksta, kaip tai būtų galima pritaikyti, kaip tai siejasi su realia aplinka. Tik keldamas tokius klausimus, gebėdamas analizuoti ir suvokdamas priežastis, mokinys taps brandžiai mąstančiu žmogumi ir suvoks pasaulį kaip vientisą ir nedalomą. Gamtos mokslai nebesuguls tik į biologijos, chemijos, fizikos „atskirus stalčiukus“, bet taps vieningu pasauliu.
Pagrindiniai TYRĖJO UŽRAŠŲ rengimo principai:
· remiasi ne medžiagos įsiminimu, bet analize;
· sezoniškumo principas (užduotys parinktos taip, kad jas atliekant būtų galima naudotis tuo metų laiku turimais ištekliais, pavyzdžiui, nukritę medžių lapai gali būti tyrinėjami rudenį, ledas – žiemą, o pražįstantys augalai – pavasarį);
· patys mokiniai turi mąstyti, ieškoti atsakymų į probleminius klausimus, spręsti uždavinius, atlikti užduotis;
· susieta su realia mokinio aplinka, aktualijomis;
· didžiausias dėmesys – taikymo ir problemų sprendimo gebėjimams ugdytis, t. y. kada mokiniai savo gebėjimus gali parodyti ne tik įprastose (standartinėse) situacijose, bet ir naujose, kai aplinkybės jiems yra nepažįstamos;
· puikiai tinka skyriui apibendrinti.
Kaip ir visuose naujos kartos UŽRAŠUOSE, išlaikomas toks pats temos dėstymo principas.
Klausimai ir užduotys. Mokiniai atsako į klausimus ir atlieka užduotis žinioms ir supratimui pasitikrinti.
Darbas su duomenimis. Tyrinėdami ir analizuodami biologinius reiškinius mokiniai ugdosi gebėjimus skaityti gamtamokslinę informaciją, ją analizuoti, interpretuoti, kritiškai vertinti ir perteikti kitiems.
Sprendžiame problemas. Mokiniai modeliuoja paprasčiausius gamtos reiškinius ir procesus, savarankiškai kelia ir sprendžia problemas, pritaiko įgytas žinias ir gebėjimus bandydami jas spręsti, pagrindžia savo požiūrį.
TYRĖJO UŽRAŠAI aprėpia visas gamtamokslines kompetencijas!
Ženkliuku „Kainos garantija” pažymėtoms prekėms Knygos.lt garantuoja geriausią kainą. Jei identiška prekė kitoje internetinėje parduotuvėje kainuoja mažiau - kompensuojame kainų skirtumą. Kainos lyginamos su knygos.lt nurodytų parduotuvių sąrašu prekių kainomis. Knygos.lt įsipareigoja kompensuoti kainų skirtumą pirkėjui, kuris kreipėsi „Kainos garantijos” taisyklėse nurodytomis sąlygomis. Sužinoti daugiau
DĖMESIO!
Ši knyga pateikiama ACSM formatu. Jis nėra tinkamas įprastoms skaityklėms, kurios palaiko EPUB ar MOBI formato el. knygas.
Svarbu! Nėra galimybės siųstis el. knygų jungiantis iš Jungtinės Karalystės.
Daugiau informacijos apie ACSM formato knygas ir kaip jas skaityti rasite čia.
DĖMESIO!
Tai yra elektroninė knyga, skirta skaityti el. knygų skaityklėse, telefonuose, planšetėse ar kompiuteriuose.
Svarbu! Nėra galimybės siųstis el. knygų jungiantis iš Jungtinės Karalystės.
DĖMESIO!
Tai knyga, kurią parduoda privatus žmogus. Kai apmokėsite užsakymą, jį per 7 d. išsiųs knygos pardavėjas . Jei to pardavėjas nepadarys laiku, pinigai jums bus grąžinti automatiškai.
Šios knygos būklė nėra įvertinta knygos.lt ekspertų, todėl visa atsakomybė už nurodytą knygos kokybę priklauso pardavėjui.
Norite ir jūs parduoti skaitytas knygas ir užsidirbti?
Sužinokite daugiau čia
Perskaityta knyga: Nenauja knyga, kuri parduodama tiesiai iš knygos.lt sandėlio. Knygos kokybė įvertinta knygos.lt ekspertų.
Atsiliepimai