Atsiliepimai
Aprašymas
Vadovėliu siekiama sudaryti sąlygas mokiniams įgyti naujajame Bendrųjų programų projekte (2007) nurodomų gebėjimų ir pasiekimų.
Vadovėlis „Tėvynė – tai kalba“ nuo dabar mokyklose naudojamų IX klasės vadovėlių skiriasi integracinėmis nuostatomis ir problematiškesniu medžiagos pateikimu. Pratimų ir užduočių sistema pagrįsta motyvacijos, nuostatų, taikymo, analizės, sintezės ir įvertinimo principais. Numatytos užduotys ugdo komunikavimo ir kultūrinę kompetencijas, įtvirtina kalbos pažinimo ir vartojimo, sakinio ir teksto, užduočių žodžiu ir rašto darbų sąsajas, siekia kryptingo adresato ir adresanto bendradarbiavimo motyvuotai renkantis kalbinės raiškos priemones.
Atsižvelgiant į Bendrųjų programų ir išsilavinimo standartų rekomendacijas ir į mokinių amžiaus ypatybes, vadovėlis suteikia galimybę mokyti kalbos remiantis tautos literatūros ir kultūros paveldu, derinant tradicinius ir naujoviškus mokymo metodus, ugdant mokinio, kaip tautos kultūros tęsėjo ir puoselėtojo, savivoką.
Užduočių sistema glaudžiai susijusi su mokymosi motyvacija ir nuostatomis. Tolesnė užduočių seka nuo „žinojimo“ klausimų iki informacijos vertinimo ir įsivertinimo padės mokiniams stebėti savo mokymosi pažangą ir, bendradarbiaujant su mokytoju, ieškoti būdų geriausiam rezultatui pasiekti. Sudėtingumo požiūriu numatytos užduotys yra trijų lygmenų: supratimo, taikymo ir analizės, sintezės ir įvertinimo. Daugiau laiko skiriama taikymo, analizės, sintezės ir įvertinimo užduotims.
Vadovėlio „Tėvynė – tai kalba“ 3-ioji knyga sudaryta iš pamokų metu naudojamų ir mokinių savarankiškam darbui skiriamų įvairių žanrų tekstų. Naudodamiesi jais, mokiniai gali aptarti lietuvių kalbos unikalumą ir savitumą, diskutuoti apie dabartinę lietuvių kalbos padėtį, kalbos kitimą, globalizacijos procesų poveikį lietuvių kalbai ir kitoms kalboms. Tekstai tinkami interpretuoti.
Mokiniai aptaria bendrinės kalbos formavimosi pradžios ypatumus, senųjų rašytinių lietuvių kalbos šaltinių reikšmę. Klausantis įrašų sudaromos sąlygos geriau susipažinti su lietuvių kalbos tarmėmis, ypač su gimtąja. Mokiniai skatinami tyrinėti kalbą, rašyti kalbos tiriamuosius darbus, pristatyti jų rezultatus taisyklinga ir stilinga kalba.
Vadovėliu siekiama sudaryti sąlygas mokiniams įgyti naujajame Bendrųjų programų projekte (2007) nurodomų gebėjimų ir pasiekimų.
Vadovėlis „Tėvynė – tai kalba“ nuo dabar mokyklose naudojamų IX klasės vadovėlių skiriasi integracinėmis nuostatomis ir problematiškesniu medžiagos pateikimu. Pratimų ir užduočių sistema pagrįsta motyvacijos, nuostatų, taikymo, analizės, sintezės ir įvertinimo principais. Numatytos užduotys ugdo komunikavimo ir kultūrinę kompetencijas, įtvirtina kalbos pažinimo ir vartojimo, sakinio ir teksto, užduočių žodžiu ir rašto darbų sąsajas, siekia kryptingo adresato ir adresanto bendradarbiavimo motyvuotai renkantis kalbinės raiškos priemones.
Atsižvelgiant į Bendrųjų programų ir išsilavinimo standartų rekomendacijas ir į mokinių amžiaus ypatybes, vadovėlis suteikia galimybę mokyti kalbos remiantis tautos literatūros ir kultūros paveldu, derinant tradicinius ir naujoviškus mokymo metodus, ugdant mokinio, kaip tautos kultūros tęsėjo ir puoselėtojo, savivoką.
Užduočių sistema glaudžiai susijusi su mokymosi motyvacija ir nuostatomis. Tolesnė užduočių seka nuo „žinojimo“ klausimų iki informacijos vertinimo ir įsivertinimo padės mokiniams stebėti savo mokymosi pažangą ir, bendradarbiaujant su mokytoju, ieškoti būdų geriausiam rezultatui pasiekti. Sudėtingumo požiūriu numatytos užduotys yra trijų lygmenų: supratimo, taikymo ir analizės, sintezės ir įvertinimo. Daugiau laiko skiriama taikymo, analizės, sintezės ir įvertinimo užduotims.
Vadovėlio „Tėvynė – tai kalba“ 3-ioji knyga sudaryta iš pamokų metu naudojamų ir mokinių savarankiškam darbui skiriamų įvairių žanrų tekstų. Naudodamiesi jais, mokiniai gali aptarti lietuvių kalbos unikalumą ir savitumą, diskutuoti apie dabartinę lietuvių kalbos padėtį, kalbos kitimą, globalizacijos procesų poveikį lietuvių kalbai ir kitoms kalboms. Tekstai tinkami interpretuoti.
Mokiniai aptaria bendrinės kalbos formavimosi pradžios ypatumus, senųjų rašytinių lietuvių kalbos šaltinių reikšmę. Klausantis įrašų sudaromos sąlygos geriau susipažinti su lietuvių kalbos tarmėmis, ypač su gimtąja. Mokiniai skatinami tyrinėti kalbą, rašyti kalbos tiriamuosius darbus, pristatyti jų rezultatus taisyklinga ir stilinga kalba.
Ženkliuku „Kainos garantija” pažymėtoms prekėms Knygos.lt garantuoja geriausią kainą. Jei identiška prekė kitoje internetinėje parduotuvėje kainuoja mažiau - kompensuojame kainų skirtumą. Kainos lyginamos su knygos.lt nurodytų parduotuvių sąrašu prekių kainomis. Knygos.lt įsipareigoja kompensuoti kainų skirtumą pirkėjui, kuris kreipėsi „Kainos garantijos” taisyklėse nurodytomis sąlygomis. Sužinoti daugiau
DĖMESIO!
Ši knyga pateikiama ACSM formatu. Jis nėra tinkamas įprastoms skaityklėms, kurios palaiko EPUB ar MOBI formato el. knygas.
Svarbu! Nėra galimybės siųstis el. knygų jungiantis iš Jungtinės Karalystės.
Daugiau informacijos apie ACSM formato knygas ir kaip jas skaityti rasite čia.
DĖMESIO!
Tai yra elektroninė knyga, skirta skaityti el. knygų skaityklėse, telefonuose, planšetėse ar kompiuteriuose.
Svarbu! Nėra galimybės siųstis el. knygų jungiantis iš Jungtinės Karalystės.
DĖMESIO!
Tai knyga, kurią parduoda privatus žmogus. Kai apmokėsite užsakymą, jį per 7 d. išsiųs knygos pardavėjas . Jei to pardavėjas nepadarys laiku, pinigai jums bus grąžinti automatiškai.
Šios knygos būklė nėra įvertinta knygos.lt ekspertų, todėl visa atsakomybė už nurodytą knygos kokybę priklauso pardavėjui.
Norite ir jūs parduoti skaitytas knygas ir užsidirbti?
Sužinokite daugiau čia
Perskaityta knyga: Nenauja knyga, kuri parduodama tiesiai iš knygos.lt sandėlio. Knygos kokybė įvertinta knygos.lt ekspertų.
Atsiliepimai