Tėvynė – tai kalba. Lietuvių kalbos vadovėlis IX klasei. Pirmoji knyga
Tėvynė – tai kalba. Lietuvių kalbos vadovėlis IX klasei. Pirmoji knyga
  • Išparduota
Vadovėliu siekiama sudaryti sąlygas mokiniams įgyti naujajame Bendrųjų programų projekte (2007) nurodomų gebėjimų ir pasiekimų. Vadovėlis „Tėvynė – tai kalba“ nuo dabar mokyklose naudojamų IX klasės vadovėlių skiriasi integracinėmis nuostatomis ir problematiškesniu medžiagos pateikimu. Pratimų ir užduočių sistema pagrįsta motyvacijos, nuostatų, taikymo, analizės, sintezės ir įvertinimo principais. Numatytos užduotys ugdo komunikavimo ir kultūrinę kompetencijas, įtvirtina kalbos pažinimo ir var…
0

Tėvynė – tai kalba. Lietuvių kalbos vadovėlis IX klasei. Pirmoji knyga | knygos.lt

Atsiliepimai

Aprašymas

Vadovėliu siekiama sudaryti sąlygas mokiniams įgyti naujajame Bendrųjų programų projekte (2007) nurodomų gebėjimų ir pasiekimų.

Vadovėlis „Tėvynė – tai kalba“ nuo dabar mokyklose naudojamų IX klasės vadovėlių skiriasi integracinėmis nuostatomis ir problematiškesniu medžiagos pateikimu. Pratimų ir užduočių sistema pagrįsta motyvacijos, nuostatų, taikymo, analizės, sintezės ir įvertinimo principais. Numatytos užduotys ugdo komunikavimo ir kultūrinę kompetencijas, įtvirtina kalbos pažinimo ir vartojimo, sakinio ir teksto, užduočių žodžiu ir rašto darbų sąsajas, siekia kryptingo adresato ir adresanto bendradarbiavimo motyvuotai renkantis kalbinės raiškos priemones.

Atsižvelgiant į Bendrųjų programų ir išsilavinimo standartų rekomendacijas ir į mokinių amžiaus ypatybes, vadovėlis suteikia galimybę mokyti kalbos remiantis tautos literatūros ir kultūros paveldu, derinant tradicinius ir naujoviškus mokymo metodus, ugdant mokinio, kaip tautos kultūros tęsėjo ir puoselėtojo, savivoką.

Užduočių sistema glaudžiai susijusi su mokymosi motyvacija ir nuostatomis. Tolesnė užduočių seka nuo „žinojimo“ klausimų iki informacijos vertinimo ir įsivertinimo padės mokiniams stebėti savo mokymosi pažangą ir, bendradarbiaujant su mokytoju, ieškoti būdų geriausiam rezultatui pasiekti. Sudėtingumo požiūriu numatytos užduotys yra trijų lygmenų: supratimo, taikymo ir analizės, sintezės ir įvertinimo. Daugiau laiko skiriama taikymo, analizės, sintezės ir įvertinimo užduotims.

Vadovėlio „Tėvynė – tai kalba“ 3-ioji knyga sudaryta iš pamokų metu naudojamų ir mokinių savarankiškam darbui skiriamų įvairių žanrų tekstų. Naudodamiesi jais, mokiniai gali aptarti lietuvių kalbos unikalumą ir savitumą, diskutuoti apie dabartinę lietuvių kalbos padėtį, kalbos kitimą, globalizacijos procesų poveikį lietuvių kalbai ir kitoms kalboms. Tekstai tinkami interpretuoti.

Mokiniai aptaria bendrinės kalbos formavimosi pradžios ypatumus, senųjų rašytinių lietuvių kalbos šaltinių reikšmę. Klausantis įrašų sudaromos sąlygos geriau susipažinti su lietuvių kalbos tarmėmis, ypač su gimtąja. Mokiniai skatinami tyrinėti kalbą, rašyti kalbos tiriamuosius darbus, pristatyti jų rezultatus taisyklinga ir stilinga kalba.

Išparduota

Turi egzempliorių? Parduok!


Vadovėliu siekiama sudaryti sąlygas mokiniams įgyti naujajame Bendrųjų programų projekte (2007) nurodomų gebėjimų ir pasiekimų.

Vadovėlis „Tėvynė – tai kalba“ nuo dabar mokyklose naudojamų IX klasės vadovėlių skiriasi integracinėmis nuostatomis ir problematiškesniu medžiagos pateikimu. Pratimų ir užduočių sistema pagrįsta motyvacijos, nuostatų, taikymo, analizės, sintezės ir įvertinimo principais. Numatytos užduotys ugdo komunikavimo ir kultūrinę kompetencijas, įtvirtina kalbos pažinimo ir vartojimo, sakinio ir teksto, užduočių žodžiu ir rašto darbų sąsajas, siekia kryptingo adresato ir adresanto bendradarbiavimo motyvuotai renkantis kalbinės raiškos priemones.

Atsižvelgiant į Bendrųjų programų ir išsilavinimo standartų rekomendacijas ir į mokinių amžiaus ypatybes, vadovėlis suteikia galimybę mokyti kalbos remiantis tautos literatūros ir kultūros paveldu, derinant tradicinius ir naujoviškus mokymo metodus, ugdant mokinio, kaip tautos kultūros tęsėjo ir puoselėtojo, savivoką.

Užduočių sistema glaudžiai susijusi su mokymosi motyvacija ir nuostatomis. Tolesnė užduočių seka nuo „žinojimo“ klausimų iki informacijos vertinimo ir įsivertinimo padės mokiniams stebėti savo mokymosi pažangą ir, bendradarbiaujant su mokytoju, ieškoti būdų geriausiam rezultatui pasiekti. Sudėtingumo požiūriu numatytos užduotys yra trijų lygmenų: supratimo, taikymo ir analizės, sintezės ir įvertinimo. Daugiau laiko skiriama taikymo, analizės, sintezės ir įvertinimo užduotims.

Vadovėlio „Tėvynė – tai kalba“ 3-ioji knyga sudaryta iš pamokų metu naudojamų ir mokinių savarankiškam darbui skiriamų įvairių žanrų tekstų. Naudodamiesi jais, mokiniai gali aptarti lietuvių kalbos unikalumą ir savitumą, diskutuoti apie dabartinę lietuvių kalbos padėtį, kalbos kitimą, globalizacijos procesų poveikį lietuvių kalbai ir kitoms kalboms. Tekstai tinkami interpretuoti.

Mokiniai aptaria bendrinės kalbos formavimosi pradžios ypatumus, senųjų rašytinių lietuvių kalbos šaltinių reikšmę. Klausantis įrašų sudaromos sąlygos geriau susipažinti su lietuvių kalbos tarmėmis, ypač su gimtąja. Mokiniai skatinami tyrinėti kalbą, rašyti kalbos tiriamuosius darbus, pristatyti jų rezultatus taisyklinga ir stilinga kalba.

Atsiliepimai

  • Atsiliepimų nėra
0 pirkėjai įvertino šią prekę.
5
0%
4
0%
3
0%
2
0%
1
0%