Atsiliepimai
Aprašymas
Šioje studijoje aprašomi autorių 2006–2011 m. Lietuvoje atlikti tyrimai. Reklamos kūrėjai leidinyje gali rasti medžiagos tiek apie bendrąjį reklamos elementų populiarumą, tiek apie skirtingu reklamos elementų vertinimu pasižyminčias grupes, tiek apie šiuo metu vykstančius nuostatų pokyčius ir dar kitos, reikalingos pagrįstam reklamų kūrimui medžiagos.
Verslininkams čia aprašyti tyrimai gali padėti argumentuotai apsispręsti, kada ir kaip investuoti į TV reklamą.
Šios studijos duomenimis papildoma gana negausi kompleksinių reklamos tyrimų mokslinė erdvė.
Šioje studijoje aprašomi autorių 2006–2011 m. Lietuvoje atlikti tyrimai. Reklamos kūrėjai leidinyje gali rasti medžiagos tiek apie bendrąjį reklamos elementų populiarumą, tiek apie skirtingu reklamos elementų vertinimu pasižyminčias grupes, tiek apie šiuo metu vykstančius nuostatų pokyčius ir dar kitos, reikalingos pagrįstam reklamų kūrimui medžiagos.
Verslininkams čia aprašyti tyrimai gali padėti argumentuotai apsispręsti, kada ir kaip investuoti į TV reklamą.
Šios studijos duomenimis papildoma gana negausi kompleksinių reklamos tyrimų mokslinė erdvė.
Atsiliepimai