Atsiliepimai
Aprašymas
Knyga skirta tiek profesionalams, tiek žiūrovams – siekiama parodyti televiziją ne vien iš techninės pusės, bet ir kaip mediją, kuri formuoja kultūrą, visuomenę.
Leidinyje analizuojama televizijos kaip komunikacijos priemonės galia – kaip ji veikia auditoriją, kaip televizijos turinys kuriamas ir skleidžiamas konkurencinėse aplinkose.
Knyga suteikia bendrą apžvalgą: istorinius, technologinius, teorinius ir žurnalistinius aspektus – tai padeda suprasti televizijos mediją kompleksiškai.
Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kurią parduoda privatus žmogus.
Knygą išsiųs knygos pardavėjas Vovera.
Pardavėjo reitingas: Naujokas
Knyga skirta tiek profesionalams, tiek žiūrovams – siekiama parodyti televiziją ne vien iš techninės pusės, bet ir kaip mediją, kuri formuoja kultūrą, visuomenę.
Leidinyje analizuojama televizijos kaip komunikacijos priemonės galia – kaip ji veikia auditoriją, kaip televizijos turinys kuriamas ir skleidžiamas konkurencinėse aplinkose.
Knyga suteikia bendrą apžvalgą: istorinius, technologinius, teorinius ir žurnalistinius aspektus – tai padeda suprasti televizijos mediją kompleksiškai.
Atsiliepimai