15,39 €
Televizija: istorija, teorija, technologija, žurnalistika
Televizija: istorija, teorija, technologija, žurnalistika
  • Išparduota
Televizija: istorija, teorija, technologija, žurnalistika
Televizija: istorija, teorija, technologija, žurnalistika
Perskaityta: 15,39 €
Knyga skirta tiek profesionalams, tiek žiūrovams – siekiama parodyti televiziją ne vien iš techninės pusės, bet ir kaip mediją, kuri formuoja kultūrą, visuomenę. Leidinyje analizuojama televizijos kaip komunikacijos priemonės galia – kaip ji veikia auditoriją, kaip televizijos turinys kuriamas ir skleidžiamas konkurencinėse aplinkose. Knyga suteikia bendrą apžvalgą: istorinius, technologinius, teorinius ir žurnalistinius aspektus – tai padeda suprasti televizijos mediją kompleksiškai.
SKAITYTA KNYGA
  • Metai: 1997
  • Puslapiai: 270
  • ISBN: 9986912202
  • Formatas: 14 x 21 cm, minkšti viršeliai
  • Kalba: Lietuvių

Televizija: istorija, teorija, technologija, žurnalistika (el. knyga) (skaityta knyga) | knygos.lt

Atsiliepimai

Perskaitytos

15,39 €
Patenkinama Vovera

Aprašymas

Knyga skirta tiek profesionalams, tiek žiūrovams – siekiama parodyti televiziją ne vien iš techninės pusės, bet ir kaip mediją, kuri formuoja kultūrą, visuomenę.

Leidinyje analizuojama televizijos kaip komunikacijos priemonės galia – kaip ji veikia auditoriją, kaip televizijos turinys kuriamas ir skleidžiamas konkurencinėse aplinkose.

Knyga suteikia bendrą apžvalgą: istorinius, technologinius, teorinius ir žurnalistinius aspektus – tai padeda suprasti televizijos mediją kompleksiškai.

  • Kaina: 15,39 €

Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kurią parduoda privatus žmogus.

Knygą išsiųs knygos pardavėjas Vovera.

Pardavėjo reitingas:  Naujokas

Knygos būklė
Skaityta daug kartų. Viršelis nutrintas.

Formatai:

Perskaitytos

15,39 €
Patenkinama
Vovera 100%
  • Autorius: Žygintas Pečiulis
  • Metai: 1997
  • Puslapiai: 270
  • ISBN: 9986912202
  • Formatas: 14 x 21 cm, minkšti viršeliai
  • Kalba: Lietuvių Lietuvių

Knyga skirta tiek profesionalams, tiek žiūrovams – siekiama parodyti televiziją ne vien iš techninės pusės, bet ir kaip mediją, kuri formuoja kultūrą, visuomenę.

Leidinyje analizuojama televizijos kaip komunikacijos priemonės galia – kaip ji veikia auditoriją, kaip televizijos turinys kuriamas ir skleidžiamas konkurencinėse aplinkose.

Knyga suteikia bendrą apžvalgą: istorinius, technologinius, teorinius ir žurnalistinius aspektus – tai padeda suprasti televizijos mediją kompleksiškai.

Atsiliepimai

  • Atsiliepimų nėra
0 pirkėjai įvertino šią prekę.
5
0%
4
0%
3
0%
2
0%
1
0%
(rodomas nebus)