Atsiliepimai
Aprašymas
Knyga parengta pagal V. Rupainienės vadovėlį „Super english 2“. Testų leksika ir gramatika atitinka vadovėlio medžiagą. Jie padės mokiniams įvertinti savo žinias, o mokytojai galės pasinaudoti jais, rengdami papildomas užduotis ar apklausą raštu.
Mokymo(si) komplektas „Super english 2“ skiriamas šeštosios klasės mokiniams, kurie ketverius metus nuo II klasės mokėsi anglų kalbos pagal ankstyvojo anglų kalbos mokymosi programą. Komplektas parengtas atsižvelgiant į bendrųjų kalbų metmenų Europoje (CEFR) nuostatas. Šis mokymosi komplektas yra „Super english 1“ tęsinys.
Komplektą sudaro:
· vadovėlis (Student‘s Book),
· pratybų sąsiuvinis (Activity Book),
· mokytojo knyga (Teacher‘s Book),
· kompaktinė plokštelė (CD),
· testų sąsiuvinis (Tests).
Tai interaktyvus anglų kalbos mokymo(si) komplektas. Kalbos mokymosi užduotys pateikiamos taip, kad beveik visas laikas naudojamas individualiai ir grupinei kiekvieno mokinio veiklai. Ji vaikui įdomi, motyvuojanti, lavina ne tik kalbinius, bet ir socialinius gebėjimus, nes siejama per žaidimus, pokalbius, diskusijas kuriamomis moksleiviui pažįstamomis ir artimomis natūraliam bendravimui situacijomis.
Knyga parengta pagal V. Rupainienės vadovėlį „Super english 2“. Testų leksika ir gramatika atitinka vadovėlio medžiagą. Jie padės mokiniams įvertinti savo žinias, o mokytojai galės pasinaudoti jais, rengdami papildomas užduotis ar apklausą raštu.
Mokymo(si) komplektas „Super english 2“ skiriamas šeštosios klasės mokiniams, kurie ketverius metus nuo II klasės mokėsi anglų kalbos pagal ankstyvojo anglų kalbos mokymosi programą. Komplektas parengtas atsižvelgiant į bendrųjų kalbų metmenų Europoje (CEFR) nuostatas. Šis mokymosi komplektas yra „Super english 1“ tęsinys.
Komplektą sudaro:
· vadovėlis (Student‘s Book),
· pratybų sąsiuvinis (Activity Book),
· mokytojo knyga (Teacher‘s Book),
· kompaktinė plokštelė (CD),
· testų sąsiuvinis (Tests).
Tai interaktyvus anglų kalbos mokymo(si) komplektas. Kalbos mokymosi užduotys pateikiamos taip, kad beveik visas laikas naudojamas individualiai ir grupinei kiekvieno mokinio veiklai. Ji vaikui įdomi, motyvuojanti, lavina ne tik kalbinius, bet ir socialinius gebėjimus, nes siejama per žaidimus, pokalbius, diskusijas kuriamomis moksleiviui pažįstamomis ir artimomis natūraliam bendravimui situacijomis.
Atsiliepimai