Atsiliepimai
Aprašymas
Šioje knygoje Marius Daugėla nagrinėja negalę turinčių studentų studijų ir socialinio dalyvavimo aukštosiose mokyklose situaciją Lietuvoje. Autorius remiasi atliktu tyrimu, kuris apžvelgia neįgaliųjų integraciją į aukštąjį mokslą, jų pasirinkimus, motyvacijas ir iššūkius, su kuriais susiduria studijuodami. Knyga suteikia svarbių įžvalgų apie neįgaliųjų galimybes ir sunkumus aukštosiose mokyklose, analizuoja įvairius veiksnius, kurie gali skatinti ar trukdyti sėkmingai studijuoti. Autorius taip pat palygina užsienio patirtį ir pateikia rekomendacijas, kaip gerinti negalią turinčių asmenų studijų kokybę ir užtikrinti jų integraciją į švietimo sistemą.
Knyga skirta švietimo specialistams, studentams, taip pat visiems besidomintiems socialine įtraukimo politika ir negalią turinčių asmenų teisių užtikrinimu švietimo sistemoje.
Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kurią parduoda privatus žmogus.
Knygą išsiųs knygos pardavėjas Raštininkas.
Pardavėjo reitingas: 100%
Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kurią parduoda privatus žmogus.
Knygą išsiųs knygos pardavėjas Raštininkas.
Pardavėjo reitingas: 100%
Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kurią parduoda privatus žmogus.
Knygą išsiųs knygos pardavėjas Raštininkas.
Pardavėjo reitingas: 100%
Šioje knygoje Marius Daugėla nagrinėja negalę turinčių studentų studijų ir socialinio dalyvavimo aukštosiose mokyklose situaciją Lietuvoje. Autorius remiasi atliktu tyrimu, kuris apžvelgia neįgaliųjų integraciją į aukštąjį mokslą, jų pasirinkimus, motyvacijas ir iššūkius, su kuriais susiduria studijuodami. Knyga suteikia svarbių įžvalgų apie neįgaliųjų galimybes ir sunkumus aukštosiose mokyklose, analizuoja įvairius veiksnius, kurie gali skatinti ar trukdyti sėkmingai studijuoti. Autorius taip pat palygina užsienio patirtį ir pateikia rekomendacijas, kaip gerinti negalią turinčių asmenų studijų kokybę ir užtikrinti jų integraciją į švietimo sistemą.
Knyga skirta švietimo specialistams, studentams, taip pat visiems besidomintiems socialine įtraukimo politika ir negalią turinčių asmenų teisių užtikrinimu švietimo sistemoje.
Atsiliepimai