11,19 €
Strateginio valdymo ir antreprenerystės principų taikymo meno organizacijose konceptualus modelis
Strateginio valdymo ir antreprenerystės principų taikymo meno organizacijose konceptualus modelis
11,19 €
  • Turime sandėlyje.
Šioje mokslo studijoje orientuojamasi į tokių meno organizacijų kaip muzikos, teatro, operos, šokio ir kt. scenos menų vadybą, nagrinėjami įvairūs teoriniai konceptai, tyrimai ir analizės, pasitelkiamos kultūrologų įžvalgos. Šios mokslo studijos objektas – strateginio valdymo ir antreprenerystės principais grįstas vadovavimas meno organizacijose. Pasak autorės - naujasis modelis Lietuvoje vis dar formavimosi stadijoje, transformuojantis iš planinės į laisvosios rinkos sąlygomis grindžiamą ekon…
11.19 2022-07-04 09:00:00
SKAITYTAKNYGA

Strateginio valdymo ir antreprenerystės principų taikymo meno organizacijose konceptualus modelis | knygos.lt

Atsiliepimai

Formatai:

11,19 € Nauja knyga
minkšti viršeliai

Aprašymas

Šioje mokslo studijoje orientuojamasi į tokių meno organizacijų kaip muzikos, teatro, operos, šokio ir kt. scenos menų vadybą, nagrinėjami įvairūs teoriniai konceptai, tyrimai ir analizės, pasitelkiamos kultūrologų įžvalgos.

Šios mokslo studijos objektas – strateginio valdymo ir antreprenerystės principais grįstas vadovavimas meno organizacijose. Pasak autorės - naujasis modelis Lietuvoje vis dar formavimosi stadijoje, transformuojantis iš planinės į laisvosios rinkos sąlygomis grindžiamą ekonomiką. Šis virsams iškelia vieną svarbiausių problemų – profesionalių vadovų stygių, bei apsunkina naujų veiklos metodų bei verslo modelių kūrimą ir diegimą.

Mokslo studija skirta antrosios studijų pakopos studentams, meno organizacijų vadovams, konsultantams ir tyrėjams.

Summary

Arts organizations are constantly facing a variety of challenges as a result of global economic, political, technological and socio-cultural changes. This is particularly evident for non-profit arts organizations, whose management activities are confronted with many controversial economic and cultural variables. These organizations must constantly and systematically look for new methods and business models in order to develop their activities effectively and remain competitive in the market.

The purpose of this study is to stimulate scientific discussion on the subject of management of contemporary arts organizations and foster deeper analysis of particular elements of the topic. It provides a theoretical basis that may be useful for further social research. The current study promotes the view that the management of arts organizations is conditioned by several fundamental cultural transformations, denoted as Culture 1.0, Culture 2.0 and Culture 3.0. By experiencing these transformations and adapting to them, arts organizations are forced to address the challenges of transition from patronage to the emergence of new digital platforms. Three stages of cultural development stem from one another, hence there is a need to understand the management of arts organizations and their ability to adapt to new contexts.

11,19 €
Prisijunkite ir už šią prekę
gausite 0,11 Knygų Eurų!?
  • Turime sandėlyje.

Formatai:

11,19 € Nauja knyga
minkšti viršeliai

Šioje mokslo studijoje orientuojamasi į tokių meno organizacijų kaip muzikos, teatro, operos, šokio ir kt. scenos menų vadybą, nagrinėjami įvairūs teoriniai konceptai, tyrimai ir analizės, pasitelkiamos kultūrologų įžvalgos.

Šios mokslo studijos objektas – strateginio valdymo ir antreprenerystės principais grįstas vadovavimas meno organizacijose. Pasak autorės - naujasis modelis Lietuvoje vis dar formavimosi stadijoje, transformuojantis iš planinės į laisvosios rinkos sąlygomis grindžiamą ekonomiką. Šis virsams iškelia vieną svarbiausių problemų – profesionalių vadovų stygių, bei apsunkina naujų veiklos metodų bei verslo modelių kūrimą ir diegimą.

Mokslo studija skirta antrosios studijų pakopos studentams, meno organizacijų vadovams, konsultantams ir tyrėjams.

Summary

Arts organizations are constantly facing a variety of challenges as a result of global economic, political, technological and socio-cultural changes. This is particularly evident for non-profit arts organizations, whose management activities are confronted with many controversial economic and cultural variables. These organizations must constantly and systematically look for new methods and business models in order to develop their activities effectively and remain competitive in the market.

The purpose of this study is to stimulate scientific discussion on the subject of management of contemporary arts organizations and foster deeper analysis of particular elements of the topic. It provides a theoretical basis that may be useful for further social research. The current study promotes the view that the management of arts organizations is conditioned by several fundamental cultural transformations, denoted as Culture 1.0, Culture 2.0 and Culture 3.0. By experiencing these transformations and adapting to them, arts organizations are forced to address the challenges of transition from patronage to the emergence of new digital platforms. Three stages of cultural development stem from one another, hence there is a need to understand the management of arts organizations and their ability to adapt to new contexts.

Atsiliepimai

  • Atsiliepimų nėra
0 pirkėjai įvertino šią prekę.
5
0%
4
0%
3
0%
2
0%
1
0%