9,69 €
STEAM užduotys 5-6 klasei
STEAM užduotys 5-6 klasei
9,69 €
  • Turime sandėlyje
Tai unikalus leidinys mokiniams ir mokytojams, skirtas mokyti(s) spręsti problemas taikant STEAM ir kūrybiškai programuojant. STEAM ugdymo tikslas – mokyti(s) kartu gamtos mokslų, technologijų, inžinerijos, menų ir matematikos, o šis leidinys yra priemonė integruoti STEAM pamokose. Mokiniai tyrinėja visam pasauliui svarbias temas, atitinkančias tvaraus vystymosi tikslus (www.globalgoals.com). Į jas gilinamasi pasitelkiant STEAM, integruojant įvairius mokomuosius dalykus. Mokiniai kompleksiška…
9.69

STEAM užduotys 5-6 klasei | knygos.lt

Atsiliepimai

Formatai:

9,69 € Nauja knyga
minkšti viršeliai

Aprašymas

Tai unikalus leidinys mokiniams ir mokytojams, skirtas mokyti(s) spręsti problemas taikant STEAM ir kūrybiškai programuojant.

STEAM ugdymo tikslas – mokyti(s) kartu gamtos mokslų, technologijų, inžinerijos, menų ir matematikos, o šis leidinys yra priemonė integruoti STEAM pamokose.

Mokiniai tyrinėja visam pasauliui svarbias temas, atitinkančias tvaraus vystymosi tikslus (www.globalgoals.com). Į jas gilinamasi pasitelkiant STEAM, integruojant įvairius mokomuosius dalykus. Mokiniai kompleksiškai pažvelgia į temą, susipažįsta su pristatoma problema ir ieško jos sprendimo būdų – konstruoja ir programuoja technologinį įrenginį (prototipą).Taip jie teoriją taiko praktikoje, o technologijos tampa patrauklia mokymosi priemone pasauliui pažinti.

Nagrinėdami temas mokiniai nejučia mokosi programuoti. Mažo kompiuteriuko micro:bit galimybės įkvepia, o programavimo kalba tampa viską jungiančia nesudėtinga dėlione.

Nusiteikite įdomiai kelionei!

9,69 €
Turime sandėlyje
Prisijunkite ir už šią prekę
gausite 0,10 Knygų Eurų!?
Pridėti dovanų dėžutę?
Daugiau

Formatai:

9,69 € Nauja knyga
minkšti viršeliai

Tai unikalus leidinys mokiniams ir mokytojams, skirtas mokyti(s) spręsti problemas taikant STEAM ir kūrybiškai programuojant.

STEAM ugdymo tikslas – mokyti(s) kartu gamtos mokslų, technologijų, inžinerijos, menų ir matematikos, o šis leidinys yra priemonė integruoti STEAM pamokose.

Mokiniai tyrinėja visam pasauliui svarbias temas, atitinkančias tvaraus vystymosi tikslus (www.globalgoals.com). Į jas gilinamasi pasitelkiant STEAM, integruojant įvairius mokomuosius dalykus. Mokiniai kompleksiškai pažvelgia į temą, susipažįsta su pristatoma problema ir ieško jos sprendimo būdų – konstruoja ir programuoja technologinį įrenginį (prototipą).Taip jie teoriją taiko praktikoje, o technologijos tampa patrauklia mokymosi priemone pasauliui pažinti.

Nagrinėdami temas mokiniai nejučia mokosi programuoti. Mažo kompiuteriuko micro:bit galimybės įkvepia, o programavimo kalba tampa viską jungiančia nesudėtinga dėlione.

Nusiteikite įdomiai kelionei!

Atsiliepimai

  • Atsiliepimų nėra
0 pirkėjai įvertino šią prekę.
5
0%
4
0%
3
0%
2
0%
1
0%