36,99 €
Starbucks smegenys
Starbucks smegenys
  • Išparduota
Starbucks smegenys
Starbucks smegenys
Perskaityta: 36,99 €
Ši knyga ne apie kavą: lyderis, sukūręs didžiausią pasaulyje kavinių tinklą, atskleidžia 10 savo veiklos principų – ir nė viename iš jų neminima kava! Bet žinoma – tai knyga ir apie kavą. Starbucks kavinių tinklas – pasaulinis fenomenas, traukiantis milijonus žmonių nuo Niujorko iki Tokijo, nuo Londono iki Pekino. Vien 2008-aisiais pasaulyje atsidarė beveik 2000 Starbucks kavinių – daugiau negu 5 naujos kavinės kiekvieną dieną! Starbucks kava – tai daugiau nei jūsų mėgstamas pragariškai stipru…
36.99
SKAITYTAKNYGA
  • Autorius: Howard Behar, Janet Goldstein
  • Leidėjas:
  • Metai: 2008
  • Puslapiai: 240
  • ISBN: 9786094030031
  • Versijos kodas: PT
  • Formatas: 15 x 24 cm, kieti viršeliai
  • Kalba: Lietuvių
  • Vertėjas: Dalia Uržaitė
  • Knygų serija:

Starbucks smegenys | knygos.lt

Atsiliepimai

(3.72 Goodreads įvertinimas)

Perskaitytos

36,99 €
Gera Karolis1 83%

Aprašymas

Ši knyga ne apie kavą: lyderis, sukūręs didžiausią pasaulyje kavinių tinklą, atskleidžia 10 savo veiklos principų – ir nė viename iš jų neminima kava!

Bet žinoma – tai knyga ir apie kavą. Starbucks kavinių tinklas – pasaulinis fenomenas, traukiantis milijonus žmonių nuo Niujorko iki Tokijo, nuo Londono iki Pekino. Vien 2008-aisiais pasaulyje atsidarė beveik 2000 Starbucks kavinių – daugiau negu 5 naujos kavinės kiekvieną dieną!

Starbucks kava – tai daugiau nei jūsų mėgstamas pragariškai stiprus espresso ar trigubos latte puodelis. Milijonams tai – susitikimų ir bendravimo kultas, gyvenimo būdas ir jaukumo oazė skubančiame XXI amžiaus didmiestyje (prisimenate, griežtoji Miranda iš „Ir velnias dėvi Pradą" taip pat turėjo silpnybę – kavą tik iš Starbucks?). Kitiems tai – popkultūros (Starbucks lankosi net Simpsonai!) ir globalizacijos simbolis. Ar žinote dar vieną tinklą, kuris atsidarytų tris kavines toje pačioje gatvėje, vienas prieš kitą, ir vis tiek lužte lūžtų nuo klientų?

Howardas pavertė mūsų vertybes veiksmais. Jeigu pasinaudosite bent keliais iš šioje knygoje išdėstytų principų, tapsite sumanesniais, efektyvesniais ir sėkmingesniais žmonėmis ir lyderiais. Nėra geresnio mokytojo už Howardą Beharą.

Jis – įspūdingiausio XX a. marketingo pavyzdys.

Jis sugeba įkvėpti tūkstančiams pieno putą plakančių, kavą plikančių darbuotojų meilę klientui.

Jis paverčia tatuiruotus vaikinus 800 000 dolerių apyvartą per metus darančių kavinių vadybininkais.

Jis kiekvieną darbuotoją išdidžiai vadina partneriu ir tiki, kad ne kava svarbiausia.

Jis – Starbucks smegenys – Howardas Beharas, savo kompanijoje dar pravardžiuojamas H20 (mat yra įkūrėjo Howardo Schultzo bendravardis).

Pradėjęs karjerą baldų prekyboje Howardas Beharas netrukus suprato, kad labiau myli žmones, o ne baldus. Jo įprotis žvelgti į klientus kaip į žmones, dėmesys jų poreikiams ir patirtis pildant jų lūkesčius padėjo ir kitame versle.

1989 m. ėmęs vadovauti vietiniam 28 kavinių tinklui, Howardas Beharas sugebėjo per dvidešimt metų išauginti jį į galingą tarptautinę korporaciją, kuri laikoma etiškos kompanijos etalonu. Jis su žmona gyvena Sietle, mėgsta buriuoti, leidžia laiką su vaikais ir vaikaičiais.

Dirbdamas Starbucks, Howardas Beharas įskiepijo paprastą požiūrį: darbuotojus ir klientus reikia vertinti kaip žmones, o visa kita išsispręs savaime. Jeigu savo personalą laikai žmonėmis, o ne darbo sąnaudomis, jie pasieks neįmanomų rezultatų. Laikydamas klientus žmonėmis, kuriems nori pasitarnauti, o ne pelno nešėjais, užmezgi su jais ryšį ir jie vėl pas tave sugrįžta. Tokį požiūrį H. Beharas atnešė į kompaniją ir išlaikė iki šių dienų. „Starbucks smegenys" – knyga apie tai, kaip kompanijai pavyko išsaugoti savo filosofiją aršios konkurencijos sąlygomis įvairiose rinkose, kaip svarbu kurti pasitikėjimą, atremti sunkumus ir išdrįsti svajoti.

„Starbucks smegenys" nurodo teisingas ilgalaikio rezultato sudedamąsias dalis – patikrintų principų rinkinį, kuriuo visi galime vadovautis dirbdami ir gyvendami."- Bobas Fisheris, buvęs Gap Inc. vadovas

„Jau pati Starbucks istorija yra įdomi. Tačiau dar įdomiau išgirsti tikro jos dalyvio pasakojimą, kaip viskas vyko. Šią knygą privalo turėti kiekvienas vadovas, siekiantis sukurti puikią ilgaamžę kompaniją."- Keith Yamashita, Stone Yamashita Partners pirmininkė

„Dešimt pagrindinių principų iliustruoja, kaip nuoširdus, prasmingas ir rūpestingas dėmesys savo žmonėms gali duoti neįtikimų rezultatų" - Craigas E. Weatherupas, buvęs PepsiCo presidentas, Pepsi-Cola vadovas ir valdybos narys

„Starbucks kava turi būti tobula, pradedant nuo jos užauginimo ir skrudinimo, baigiant paruošimu. Vizija turi būti įkvepianti ir prasminga. Finansai – tvarkingi. Tačiau, be žmonių, mes neturime nieko. O su žmonėmis turime daugiau nei kavą" - Howardas Beharas

  • Kaina: 36,99 €

Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kurią parduoda privatus žmogus.

Knygą išsiųs knygos pardavėjas Karolis1.

Pardavėjo reitingas:  83%

Knygos būklė

Formatai:

Perskaitytos

36,99 €
Gera
Karolis1 83%

Ši knyga ne apie kavą: lyderis, sukūręs didžiausią pasaulyje kavinių tinklą, atskleidžia 10 savo veiklos principų – ir nė viename iš jų neminima kava!

Bet žinoma – tai knyga ir apie kavą. Starbucks kavinių tinklas – pasaulinis fenomenas, traukiantis milijonus žmonių nuo Niujorko iki Tokijo, nuo Londono iki Pekino. Vien 2008-aisiais pasaulyje atsidarė beveik 2000 Starbucks kavinių – daugiau negu 5 naujos kavinės kiekvieną dieną!

Starbucks kava – tai daugiau nei jūsų mėgstamas pragariškai stiprus espresso ar trigubos latte puodelis. Milijonams tai – susitikimų ir bendravimo kultas, gyvenimo būdas ir jaukumo oazė skubančiame XXI amžiaus didmiestyje (prisimenate, griežtoji Miranda iš „Ir velnias dėvi Pradą" taip pat turėjo silpnybę – kavą tik iš Starbucks?). Kitiems tai – popkultūros (Starbucks lankosi net Simpsonai!) ir globalizacijos simbolis. Ar žinote dar vieną tinklą, kuris atsidarytų tris kavines toje pačioje gatvėje, vienas prieš kitą, ir vis tiek lužte lūžtų nuo klientų?

Howardas pavertė mūsų vertybes veiksmais. Jeigu pasinaudosite bent keliais iš šioje knygoje išdėstytų principų, tapsite sumanesniais, efektyvesniais ir sėkmingesniais žmonėmis ir lyderiais. Nėra geresnio mokytojo už Howardą Beharą.

Jis – įspūdingiausio XX a. marketingo pavyzdys.

Jis sugeba įkvėpti tūkstančiams pieno putą plakančių, kavą plikančių darbuotojų meilę klientui.

Jis paverčia tatuiruotus vaikinus 800 000 dolerių apyvartą per metus darančių kavinių vadybininkais.

Jis kiekvieną darbuotoją išdidžiai vadina partneriu ir tiki, kad ne kava svarbiausia.

Jis – Starbucks smegenys – Howardas Beharas, savo kompanijoje dar pravardžiuojamas H20 (mat yra įkūrėjo Howardo Schultzo bendravardis).

Pradėjęs karjerą baldų prekyboje Howardas Beharas netrukus suprato, kad labiau myli žmones, o ne baldus. Jo įprotis žvelgti į klientus kaip į žmones, dėmesys jų poreikiams ir patirtis pildant jų lūkesčius padėjo ir kitame versle.

1989 m. ėmęs vadovauti vietiniam 28 kavinių tinklui, Howardas Beharas sugebėjo per dvidešimt metų išauginti jį į galingą tarptautinę korporaciją, kuri laikoma etiškos kompanijos etalonu. Jis su žmona gyvena Sietle, mėgsta buriuoti, leidžia laiką su vaikais ir vaikaičiais.

Dirbdamas Starbucks, Howardas Beharas įskiepijo paprastą požiūrį: darbuotojus ir klientus reikia vertinti kaip žmones, o visa kita išsispręs savaime. Jeigu savo personalą laikai žmonėmis, o ne darbo sąnaudomis, jie pasieks neįmanomų rezultatų. Laikydamas klientus žmonėmis, kuriems nori pasitarnauti, o ne pelno nešėjais, užmezgi su jais ryšį ir jie vėl pas tave sugrįžta. Tokį požiūrį H. Beharas atnešė į kompaniją ir išlaikė iki šių dienų. „Starbucks smegenys" – knyga apie tai, kaip kompanijai pavyko išsaugoti savo filosofiją aršios konkurencijos sąlygomis įvairiose rinkose, kaip svarbu kurti pasitikėjimą, atremti sunkumus ir išdrįsti svajoti.

„Starbucks smegenys" nurodo teisingas ilgalaikio rezultato sudedamąsias dalis – patikrintų principų rinkinį, kuriuo visi galime vadovautis dirbdami ir gyvendami."- Bobas Fisheris, buvęs Gap Inc. vadovas

„Jau pati Starbucks istorija yra įdomi. Tačiau dar įdomiau išgirsti tikro jos dalyvio pasakojimą, kaip viskas vyko. Šią knygą privalo turėti kiekvienas vadovas, siekiantis sukurti puikią ilgaamžę kompaniją."- Keith Yamashita, Stone Yamashita Partners pirmininkė

„Dešimt pagrindinių principų iliustruoja, kaip nuoširdus, prasmingas ir rūpestingas dėmesys savo žmonėms gali duoti neįtikimų rezultatų" - Craigas E. Weatherupas, buvęs PepsiCo presidentas, Pepsi-Cola vadovas ir valdybos narys

„Starbucks kava turi būti tobula, pradedant nuo jos užauginimo ir skrudinimo, baigiant paruošimu. Vizija turi būti įkvepianti ir prasminga. Finansai – tvarkingi. Tačiau, be žmonių, mes neturime nieko. O su žmonėmis turime daugiau nei kavą" - Howardas Beharas

Atsiliepimai

  • Atsiliepimų nėra
0 pirkėjai įvertino šią prekę.
5
0%
4
0%
3
0%
2
0%
1
0%