Atsiliepimai
Aprašymas
Pastarąjį dešimtmetį Lietuvoje matoma didžiulė pažanga edukologijos tyrimų metodologijos srityje, tuo tarpu lietuviškos metodologinės literatūros vis dar labai mažai ir ji nebeatliepia tyrėjų (ypač pradedančiųjų) poreikių.
Šiame tome daug dėmesio skiriama fenomenologiniams tyrimams. Publikuojami skyriai apie praktikos fenomenologijos, hermeneutinės fenomenologijos, reflektyvios ir interpretacinės fenomenologijos tyrimus, kokybinę atvejo studiją, apklausą. Knygoje detaliai pristatytos dvi analizės metodologijos – teminės ir naratyvinės.
Knyga gali būti naudinga studentams, doktorantams ir netgi patyrusiems tyrėjams, kurie norėtų praplėsti savo metodologinį akiratį ir įgyti daugiau supratimo apie knygoje aptariamus metodologinius aspektus.
Pastarąjį dešimtmetį Lietuvoje matoma didžiulė pažanga edukologijos tyrimų metodologijos srityje, tuo tarpu lietuviškos metodologinės literatūros vis dar labai mažai ir ji nebeatliepia tyrėjų (ypač pradedančiųjų) poreikių.
Šiame tome daug dėmesio skiriama fenomenologiniams tyrimams. Publikuojami skyriai apie praktikos fenomenologijos, hermeneutinės fenomenologijos, reflektyvios ir interpretacinės fenomenologijos tyrimus, kokybinę atvejo studiją, apklausą. Knygoje detaliai pristatytos dvi analizės metodologijos – teminės ir naratyvinės.
Knyga gali būti naudinga studentams, doktorantams ir netgi patyrusiems tyrėjams, kurie norėtų praplėsti savo metodologinį akiratį ir įgyti daugiau supratimo apie knygoje aptariamus metodologinius aspektus.
Atsiliepimai